PASIRADIO

Äänestys

Äänestätkö perussuomalaisia tulevassa vaalissa?

Kyllä
En

Kirjoittaja Aihe: Äänestätkö vai et?  (Luettu 82812 kertaa)

ANKKA32

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 8
  • Karma: +0/-0
Äänestätkö vai et?
« : Marraskuu 01, 2010, 11:42:51 ap »
Perussuomalaisten kannatus on nousemassa hyvään tahtiin joten, Ajattelin tänne laittaa äänesty jotta näkisin kuinka moni on valmis äänestämään puoluetta.

Lainaus
Maahanmuuttopolitiikka
Laajamittainen humanitaarinen maahanmuutto on sosiaalisesti, taloudellisesti ja yhteiskunnallisesti haitallista. Suomen ei pidä politiikallaan edistää tällaista muuttoliikettä. Sen sijaan Suomen tulee luoda hyvät edellytykset sellaiselle aidosti työperäiselle maahanmuutolle, josta hyötyvät sekä tulija että vastaanottava yhteiskunta.

Lainaus
Sananvapaus ja internet-sensuuri
Internet on tarjonnut ihmisille ennennäkemättömät mahdollisuudet verkostoitumiseen, kansalaisaktivismiin sekä perinteisistä tiedotusvälineistä ja viranomaisista riippumattomaan tiedonhankintaan. Tämä lisää ihmisten poliittista tietoisuutta, uhkaa muuttaa vakiintuneita voimasuhteita, eikä sen vuoksi ole mieleen nykyisille päättäjillemme.

Oikeusministeriössä valmistellaan uutta lainsäädäntöä verkkokeskustelun tukahduttamiseksi. Nykyisiäkin lakeja, ennen kaikkea rikoslain pykäliä "kiihottamisesta kansanryhmää vastaan" ja "uskonrauhan rikkomisesta", tulkitaan syyttäjälaitoksessa ja tuomioistuimissa niin laveasti, että kuka tahansa voidaan niin haluttaessa ottaa järjestelmän hampaisiin.

Tällainen kehitys johtaa viranomaismielivaltaan, epätietoisuuteen siitä, mikä on ja ei ole sallittua, ja lopulta lainkuuliaisuuden rapautumiseen. Siksi sitä on vastustettava kaikin keinoin.

Lisä tietoa:  http://www.halla-aho.com/vaalit2011/index.html

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Äänestätkö vai et?
« Vastaus #1 : Marraskuu 01, 2010, 11:49:16 ap »
Vaikea vielä antaa vastausta.
Riippuu minkälaisia ehdokkaita on tarjolla.
Muutos2011 on myös vahvasti mielessä.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Mastus

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 253
  • Karma: +0/-0
Vs: Äänestätkö vai et?
« Vastaus #2 : Marraskuu 01, 2010, 14:17:59 ip »
En äänestä persuja.

Vaikka Halla-Aholla onkin internet-sensuuri ja muu isoveliyhteiskunta vaaliteemanaan, niin eipä puolueella ole yhteistä tai virallista linjausta asiaan.
Täytyy muistaa että itse isäntä - eli Soini heti mepiksi päästyään allekirjoitti Written Declaration 29:n, eli jossa annetaan lupa tallentaa kaikkien EU-kansalaisten tekemät internet-haut tietokantaan.

http://horsmalahti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/2010/06/23/suomalaisia-meppeja-romuttamassa-yksityisyydensuojaa

Eihän tosiaan puolueella tai Soinilla ole ohjelmassaan mitään yksityisyyteen liittyvää - päin vastoin näyttäisi siltä että vedetään suitsia vieläkin kireämmälle.

Vuoden 2009 Iltalehden haastattelu on myöskin aika synkkää luettavaa
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1733880

Soini kuvailee itseään mm. naispappeuden, homojen adoption, abortin ja esiaviollisen seksin innokkaaksi vastustajaksi.  >:(

Soini on fiksu mies, ja on antanut näiden muiden ehdokkaiden mellastaa (Halla-Aho jne.) julkisuudessa omine mielipiteineen. Ja puolueen kannatus sen kun nousee tekemättä mitään, ja Soini valitaan vähän niin kuin varkain eduskuntaan. Jos kapsahtaa jonkun mielipide kiveen, niin sitten Soini voi ilmoittaa että "Se ei ollut puolueen tai minun mielipide ja kyllä minä olen tätä asiaa vastaan jne.".

Toinen fiksun vedon tehnyt on Päivi Räsänen. Liekö ottanut oppia persuilta. Ennen kakkosen homoiltaa on varmaankin miettinyt että nyt homoliittojen vastustajilta otetaan vaalilipukkeet kristillisdemokraateille. Kun on vahvasti jotain mieltä jostain asiasta, niin aina joku äänestää.

Hankkija

  • Vieras
Vs: Äänestätkö vai et?
« Vastaus #3 : Marraskuu 01, 2010, 14:40:08 ip »
Sanoppas mastus sitten mikä on sun mielestäs pienempi pahe kuin persut? Ei ainakaan mikään nykyisistä eduskuntapuolueista.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Äänestätkö vai et?
« Vastaus #4 : Marraskuu 01, 2010, 14:43:24 ip »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

ANKKA32

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 8
  • Karma: +0/-0
Vs: Äänestätkö vai et?
« Vastaus #5 : Marraskuu 01, 2010, 21:13:11 ip »
Muutos 2011 olisi muuten hyvä mutta ei ole paljon ihmisiä jotka olisivat valmis äänestämään, Ja taas perussuomalaisten kannatus on nousussa hyvään tahtiin taitaa olla yksi syy siihen itse Halla-Aholla  jonka kirjoitukset on todella mahtavia. Pitäisi saada enemmän tietoa tuosta muutos 2011 ennen kun saan varmuutta kenelle ääneni annan.

Mastus

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 253
  • Karma: +0/-0
Vs: Äänestätkö vai et?
« Vastaus #6 : Marraskuu 02, 2010, 17:47:18 ip »
Sen kun tietäs mikä olisi se paras vaihtoehto. Pitää odotella vähän niitä vaalikoneita ja katsella mitä mieltä ehdokkaat ovat asioista. En tiedä ketä äänestän, mutta se on varmaa että äänestän.

Sitte pitää miettiä vielä sekin, mitä puoluetta ehdokas edustaa. Jos on kova puoluekuri, niin saattaapi vähän nuo ehdokkaan omat mielipiteet jäädä kakkoseksi.

Se voi aivan hyvin olla, että äänestän jotain pientä puoluetta. Ainakin voi sitten sanoa, että äänestin Kataista, Soinia, Räsästä, Sinnemäkeä jne. vastaan.