PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Jälleen kantelu EOAM:lle  (Luettu 9389 kertaa)

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Jälleen kantelu EOAM:lle
« : Lokakuu 29, 2010, 02:37:59 ap »
Nyt työvoimaviranomaisista.

Jos eivät osaa edes nimeä kirjoittaa oikein, niin miksi niitten pitäisi osoitettakaan kirjoittaa oikein. Ja jos posti ei tule perille niin rangaistuskarenssi on ankara.

Miksi myöskin tuossa on käsialalla kirjoitettu jonkun päivämäärän päälle uusi päivä?

Mikäli posti ei tule perille, en voi tietää minne minun tulisi mennä. Ja siitä sitten työmarkkinatuen katkaisu siihen asti, kunnes olen ollut 5kk töissä tai muiden toimenpiteiden piirissä... Yleensä nämä tulee netpostin kautta myös, mutta nyt ei tullut...


rautakoura

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 70
  • Karma: +0/-0
Vs: Jälleen kantelu EOAM:lle
« Vastaus #1 : Lokakuu 29, 2010, 14:16:26 ip »
Nyt työvoimaviranomaisista.

Jos eivät osaa edes nimeä kirjoittaa oikein, niin miksi niitten pitäisi osoitettakaan kirjoittaa oikein. Ja jos posti ei tule perille niin rangaistuskarenssi on ankara.

Miksi myöskin tuossa on käsialalla kirjoitettu jonkun päivämäärän päälle uusi päivä?

Mikäli posti ei tule perille, en voi tietää minne minun tulisi mennä. Ja siitä sitten työmarkkinatuen katkaisu siihen asti, kunnes olen ollut 5kk töissä tai muiden toimenpiteiden piirissä... Yleensä nämä tulee netpostin kautta myös, mutta nyt ei tullut...



Mene töihin!
Oderint Dum Metuant

Bajari

  • Vieras
Vs: Jälleen kantelu EOAM:lle
« Vastaus #2 : Lokakuu 29, 2010, 17:12:58 ip »
Nyt työvoimaviranomaisista.

Jos eivät osaa edes nimeä kirjoittaa oikein, niin miksi niitten pitäisi osoitettakaan kirjoittaa oikein. Ja jos posti ei tule perille niin rangaistuskarenssi on ankara.

Miksi myöskin tuossa on käsialalla kirjoitettu jonkun päivämäärän päälle uusi päivä?

Mikäli posti ei tule perille, en voi tietää minne minun tulisi mennä. Ja siitä sitten työmarkkinatuen katkaisu siihen asti, kunnes olen ollut 5kk töissä tai muiden toimenpiteiden piirissä... Yleensä nämä tulee netpostin kautta myös, mutta nyt ei tullut...

http://atpanula.pic.fi/kuvat/te-toimisto.jpg/_big.jpg

Mene töihin!

Rautakouralla ei taida olla muuta tekemistä kun vittuilla?

Niiskutti

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 499
  • Karma: +0/-0
Vs: Jälleen kantelu EOAM:lle
« Vastaus #3 : Lokakuu 29, 2010, 18:09:38 ip »
Oisit vieny postiin takas, että väärän ihmisen kirje, ei tämä ole tänne tarkotettu... vai oliko jossain henkilötunnus??

Yleensä nämä tulee netpostin kautta myös, mutta nyt ei tullut...

Kuinkahan noin voi käydä, jos olet kerran halunnut kirjeet myös netpostiin? No, eihän ne tietysti sinne tule, jos nimi on väärin.

Kun valmistuin datanomiksi, menin ilmottautumaan työttömäksi (ei mikään yllätys?) aamun ensimmäisenä asiakkaana. Virkailija sanoi että "voivoi, datanomi on sellainen tutkinto, että sitä ei ole lainkaan heidän rekistereissään!" Hän myös kysyi minulta että voiko laittaa ammatiksi esim. mikrotukihenkilö? Kielsin, koska en ole Käytön tukeen suuntautunut, enkä sitä hommaa halua tehdä. Laittoi sitten ATK-asiantuntija, vaikken kyllä ole sekään. Sitten hän halusi ruksia sinne erityisosaamiseni, ja luetteli ohjelmia: "...windows 95/98 2000 xp, word 2000, excel 2000...nämä on vähän vanhoja nämä meidän rekisterit..." vastasin vaan että "...joo..."

No, oletetaan, että joku työnantaja kaupungissani tarvitsee datanomia yksinkertaiseen naputteluhommaan excel 2007:lla, hän tuskin saa tietojani työkkäriltä. No, odotellaan...

Kuinka asiat voivat olla näin retuperällä?

rautakoura

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 70
  • Karma: +0/-0
Vs: Jälleen kantelu EOAM:lle
« Vastaus #4 : Lokakuu 31, 2010, 16:29:35 ip »
Rautakouralla ei taida olla muuta tekemistä kun vittuilla?

Suomi on väärällään työpaikkoja... mikä sen kertomisessa on vittuilua?
Oderint Dum Metuant

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Jälleen kantelu EOAM:lle
« Vastaus #5 : Marraskuu 01, 2010, 21:18:31 ip »
Kävinhän tuossa töissäkin taasen! Nyt taas parj viikkoa ollut vapaalla.

Viikon kuluttua taas aika työkkäriin ja sieltä varmaan tempputyö luvassa.

Mutta kun ei noilla tempuilla rikastu yhtään. No eipä rikastu tavallisillakaan töillä, mutta saisi edes jonkun euron taskuun - muttakun ei näistä saa!

Jame-78

  • Vieras
Vs: Jälleen kantelu EOAM:lle
« Vastaus #6 : Marraskuu 01, 2010, 22:53:10 ip »
Sehän tässä vituttaakin kun ihmiset suostuvat polkuhinnoilla töihin. Kyllä työstä pitää palkka saada, kunnollisesta työstä kunnollinen palkka. Jos yrittäjä on maksavinaan palkkaa, olen minä tekevinäni töitä. Jos ei palkka ole ajallaan tilillä ei ole työntekijäkään ajallaan töissä ja poissaolon olen osannut aina ajoittaa niin että se harmittaa työnantajaa (tilaus viivästyy ja sakkomaksut alkavat pyöriä). Ne jotka menee tonne tekee ihan paskapalkalla nii menköön. Ei niille jää käteen sen paremmin kuin työttömälläkään. Yhtä ja samaa, aina persauki... Miksi vaivautua ellei ole jotain kunnollista tarjota?

Työttömänä täs saa olla kun osaa vaatia... Tuolta tulee rantaryssää 4euron palkalla, sen välittää joku nylkyrifirma joka laskuttaa 35 euroo tunnista. Luonnon päälle kävis jos palkan jälkeen pitäis mennä huutelee rahaa sossusta että on varaa käydä töissä. Antaa nyt rantaryssien ja mamujen tehdä töitä, kyllä me suomalaiset joudutaan purkaa niiden rävellykset ja tekemään kerralla kunnollista.