PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu  (Luettu 15892 kertaa)

lammassaari

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 779
  • Karma: +0/-0
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #14 : Marraskuu 04, 2010, 15:28:39 ip »
Minä olen niin yksinkertainen, että jos liikennevakuutus otettu 1.1.2010 ja maksettu samalla koko vuosi etukäteen,jos se vakuutuksen

saamisen ehtona, niin seuraava lasku tulee olla 1.1.2011 alkavalle vakuutuskaudelle.

Noi bonukset on siitä hauskoja, että ne on näennäistä alennusta, saatu bonusta 5-10% /vuosi ja joka vuosi kun uusi kausi alkaa

tiedote toteaan, että yleinen hintataso jne,jne joten vakuutusten hintoja korotetaan vähintää tuon bonuksen verran, joten sekin

etu menee hinnankorotuksiin. Näin ainakin kaskojen kanssa tekevät.  Sama juttuhan on näiden kaupparyhmien bonusten kanssa. ;D
EU:n alueelta ostettavien tuotteiden hintaan ei lisätä veroja eikä tullimaksuja.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #15 : Marraskuu 04, 2010, 15:35:50 ip »
http://vimeo.com/16499892

Turvassa hommat joo pelaa....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #16 : Marraskuu 11, 2010, 17:17:37 ip »
Jos mulla olis ollut pääeräkuukausi lokakuu, niin olisinko saanut nuo edellisen yhtiön perityt 148 päivää hyväkseni? Silloin syyskuun aikana olisi jo tullut 180 päivää täyteen ja hypännyt heti alkuun 25% bonusportaalle ja ensi syksynä sitten 30%.

Nyt kun asiaan ei saa itse vaikuttaa niin nuokin kalliit päivät meni hevon perseeseen.

Taidan vielä kysäistä että voiko sitä pääeräkuukautta kerran muuttaa kuten jossain oli puhetta. Sais puliveivattua nuo 148 päivää hyväksi. Mikä ihme siinä on, ettei vanhoja vahingottomia päiviä lasketa hyväksi, kun kerran kymmenen vuotta vanhatkin päivät lasketaan, mutta portaittain. Noin ne saa kusetettua osalta asiakkaita arvokkaita päiviä pois.


lammassaari

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 779
  • Karma: +0/-0
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #17 : Marraskuu 11, 2010, 21:38:18 ip »
Kyllä ne 148 päivää menee tuon mukaan kankkulan kaivoon, jos ei siis tehdä sitä pääeräkuukauden muutosta, jonka muka voi kerran

tehdä.  Eli tässä tapauksessa se olisi kannattavaa maksaa se 1 kk ylimääräistä 20% bonusten mukaan, jos seuraavassa kuussa bonus

nousisis.

Nyt on vain epäselvää pitääkö nuo ajopäivät kertyä (120 tai 180 päivää/ vakuutuskausi riipuen yhtiöstä) tulla samassa yhtiössä.

Vähän siltä näyttää, että ajopäivät pitää tulla täyteen samassa yhtiössä ja vakuutuskauden aikana. Eli Yhtiön vaihto pitää ajoittaa siihen

hetkeen kun vakuutuskausikin vaihtuu, tai seuraavaan päivään, kun noustu seuraavalle bonusportaalle.

Esim jos vakuutuskausi 1.1.2010 - 31.12.2010, ensimmäinen hetki, jolloin vakuutusyhtiötä kannattaa vaihtaa,jos vaihtaa on 2.1.2011

eli 1.1.2011 saadaan se bonuskorotus ??? ??? ??? ??? ??? ??? :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
EU:n alueelta ostettavien tuotteiden hintaan ei lisätä veroja eikä tullimaksuja.

lammassaari

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 779
  • Karma: +0/-0
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #18 : Marraskuu 11, 2010, 21:47:12 ip »
Jos mulla olis ollut pääeräkuukausi lokakuu, niin olisinko saanut nuo edellisen yhtiön perityt 148 päivää hyväkseni? Silloin syyskuun aikana olisi jo tullut 180 päivää täyteen ja hypännyt heti alkuun 25% bonusportaalle ja ensi syksynä sitten 30%.

Nyt kun asiaan ei saa itse vaikuttaa niin nuokin kalliit päivät meni hevon perseeseen.

Taidan vielä kysäistä että voiko sitä pääeräkuukautta kerran muuttaa kuten jossain oli puhetta. Sais puliveivattua nuo 148 päivää hyväksi. Mikä ihme siinä on, ettei vanhoja vahingottomia päiviä lasketa hyväksi, kun kerran kymmenen vuotta vanhatkin päivät lasketaan, mutta portaittain. Noin ne saa kusetettua osalta asiakkaita arvokkaita päiviä pois.



Kyllä, kyllä olet menettänyt nuo 148 päivää, jos olisit ollut Pohjolan asikkaana vakuutuskautena kartuttanut vielä 32 päivää olisit siirtynyt seuraavalla bonusportaalle.

Vain kertyneet bonukset siirtyvät ;D  ja Niitä bonuksia kertyy kun on vakuutuskauden (eka max 13 kk, sitten 12kk) aikana ajopäiviä 120,180

Uusi yhtiö, uusi vakuutuskausi, päivälaskuri aloitetaan alusta.  Eli tuolla menettelyllä Asiakkaan kannattaa kerran vuoteen kilpailuttaa yhtiöt ja sen

mukaan miettiä kannattaako vaihtaa.
EU:n alueelta ostettavien tuotteiden hintaan ei lisätä veroja eikä tullimaksuja.

lammassaari

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 779
  • Karma: +0/-0
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #19 : Marraskuu 11, 2010, 22:01:09 ip »
Eli tuohan meinaa myös sitä, että asiakkaan kannattaa/pitää olla koko vakuutuskauden yhtiössä. Eli vaikka koko vuoden vakuutusmaksua

ei aluksi pyydettäisikään, silti olet vähintään vuoden asiakas. Jos et ole vakuutuskautta asiakas, eikä kerry tarpeeksi ajopäiviä, et saa

bonusta ;D

Tavallaan sitoudutaan siis olemaan aina vakuutuskausi, eka max 13kk, muut 12kk asiakas, sopimuksen voi irtisanoa koska tahansa, mutta

järkevää,kannatavaa se on aika, käytännössä kerran vuodessa, vakuutuskauden vaihtuessa, vaihduttua. ;D

Toi on todellakin hyvä pitää mielessä, kun suuttuu edelliseen yhtiöön ja aikoo vaihtaa, ei kannata tehdä hätäisiä ratkaisuja, plus jos

joku tulee tarjoamaan "tästä nyt edullinen vakuutus" kannattaa todellakin laskea, ettei "menetä bonuksia"

Ei sentään yhdestä päivästä jäänyt kiinni  ;D
EU:n alueelta ostettavien tuotteiden hintaan ei lisätä veroja eikä tullimaksuja.

lammassaari

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 779
  • Karma: +0/-0
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #20 : Marraskuu 11, 2010, 22:30:46 ip »
Jos mulla olis ollut pääeräkuukausi lokakuu, niin olisinko saanut nuo edellisen yhtiön perityt 148 päivää hyväkseni? Silloin syyskuun aikana olisi jo tullut 180 päivää täyteen ja hypännyt heti alkuun 25% bonusportaalle ja ensi syksynä sitten 30%.

Nyt kun asiaan ei saa itse vaikuttaa niin nuokin kalliit päivät meni hevon perseeseen.

Taidan vielä kysäistä että voiko sitä pääeräkuukautta kerran muuttaa kuten jossain oli puhetta. Sais puliveivattua nuo 148 päivää hyväksi. Mikä ihme siinä on, ettei vanhoja vahingottomia päiviä lasketa hyväksi, kun kerran kymmenen vuotta vanhatkin päivät lasketaan, mutta portaittain. Noin ne saa kusetettua osalta asiakkaita arvokkaita päiviä pois.



Tokihan sitä pääeräkuukautta voidaan muuttaa jos oikein vaatimalla vaadit sitä, kuten Pasi ja Hannu ;D  Se ei tosin ole asiakkaan edun mukaista, siitä

toki muistutetaan, mutta jos haluat maksaa ylimääräisiä kuukausia korkeampaa vakuutusmaksua, mitä kuuluisi maksaa, niin mikäpä siinä ;D  Ei mikään

laki kiellä maksamasta ylihintaa, jos haluaa, jos niin haluat sopia, ainakin itse vakuutusvirkailijana tekisin oitis tuon muutoksen, jos kerta asiakas noin

kovasti kuten Pasi ja Hannu sitä pyysivät ;D
EU:n alueelta ostettavien tuotteiden hintaan ei lisätä veroja eikä tullimaksuja.