PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu  (Luettu 15893 kertaa)

Jame-78

  • Vieras
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #7 : Lokakuu 28, 2010, 19:00:07 ip »
Kerätkää nyt niitä bonuksia vauhdilla? En tiedä onko bonuskikkailupelleily syy tai seuraus tähänkin tapaukseen, mutta rivien välistä olen lukevinani ettei näin olla menetelty tässä tapauksessa. Itse silloin joskus nuorempana oikee tarkkaan luin vakuutuspaperit ja olisko menny noin että 200 päivää kun tulee täyteen niin on oikeutettu seuraavalle bonukselle... Normistihan bonuksen kertymiseen menee koko kalenterivuosi, mutta kun tein seuraavalla tavalla: Vakuutusyhtiö A, johon liikennevakuutus (0% bonukset), odotellaan 200+ päivää ja vaihdetaan yhtiötä. Vakuutusyhtiö B katsoo että 200 päivää on täynnä ja antaa 5% ponuksen ja taas odotellaan 200 päivää... Sitten vakuutusyhtiö C, joka aloittaa 10%:sta ja hommaa jatketaan... Teoriassa siis pystyy 200 päivän välein nostaa bonuksiaan vaihtamalla yhtiötä. Nyt on 65% ja vakuutukset Nordeassa. Lopetin kikkailun. En tiedä miten menee ja onnistuuko nykyään, mutta kannattaa yrittää. Joku voi ottaa selvää.

Onhan tossa rahan arvoinen säästövinkki jos pystyy 200 päivän välein nostaa bonuksiaan. Jos ei vaihtele yhtiötä, niin samaan menee 365 päivää. Olisko noita kynnyksiä nykyään 75% asti? Siihen menee normi käytännön mukaan 15vuotta? Toisaalta 15 x 200päivää = 3000 päivää =n. 8v3kk. En sitten tiedä kumman kaveri haluaa? 8v päästä 75% bonukset vai 40%... Jokaisen oma asia. Jos tämä nykyään on tehty mahdottomaks tää kikkailu nii sitte on, minä lopetin yhtiökikkailun.

Ihme homma muuten että antoivat Pohjolassa mulle suoraan moottoripyörään 25% bonukset. Vois koittaa moottoripyörällä samaa kikkailua, jos vielä pyörän ostan...

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #8 : Lokakuu 29, 2010, 00:39:17 ap »
Ei onnistu enää. Niillä on se vahinkorekisteri ja se on yhteinen.

Kysymys ei siis ole enää bonuksista vaan vahinkotapahtumista - jos ei ole niin bonukset juoksee...

Mutta sitä en tiedä miten ne laskee noi päivät, saanko nyt vähän aiemmin esim. seuraavan bonusportaan jne. Ehkä kysyn tuota asiaa jossain vaiheessa.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #9 : Lokakuu 29, 2010, 01:18:59 ap »
Mulla olis bonuksia siis niissä autoissa joita ei ole edes olemassa joista tapiola laskuttaa.
Eli silleen ne tapiolan bonukset saa et linkasee johonkin toiseen yhtiöön vakuutuksen laittaa minut haltiaksi siihen autoon ja vakuutus minun nimille.
ja jos laskut hoitaa ni tollasen kuvion voisi ihan tapiolan kusetukseksi tehdä.
Ilmasi bonuksia ja niitä tulee kokoajan lisää.
En maksele näitä kun ei niitä autojakaan ole olemassa mutta laskuttaavat maailman tappiin ja bonuksia tulee........
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X


Bajari

  • Vieras

SF3MtK

  • Valvojat S
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 549
  • Karma: +0/-0
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #12 : Lokakuu 29, 2010, 20:38:29 ip »
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/10/maksuhairiomerkinta_ei_saa_enaa_estaa_vakuutuksen_myontamista_2098431.html

Mutta tuo ei taida vaikuttaa luottotietovammasen ajoneuvovakuutukseen mitenkään
No ei ainakaan liikennevakuutukseen. Pittääkin pistää maanantaina kotivakuutus tilaukseen, jos sen vaik vihdosta viimein sais. Veikkaan et kieltäytyvät myymästä jonkun muun syyn perusteella.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #13 : Marraskuu 01, 2010, 20:31:00 ip »
Turvassa hommat toimii   ;)
http://www.pasiradio.com/ohjelmisto
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X