PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu  (Luettu 15959 kertaa)

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« : Lokakuu 26, 2010, 17:34:45 ip »
Minulla on liikennevakuutus Turvassa. Elokuun puolessavälissä kävin ostamassa KÄTEISELLÄ vuoden liikennevakuutuksen heiltä.

Nyt tuli kuitenkin lasku jossa pitää maksaa lisää pari kymppiä, jotta saa sen liikennevakuutuksen ensi vuoden elokuun loppuun. Vakuutuskausi on ilmeisesti heillä eri kuin mitä minun papereissa jossa oli sitova tarjous ja hyväksyin sen.

Tänään, kun lasku oli jo erääntynyt, niin ajelin kuitenkin autolla. En tiedä miten kyttä suhtautuu noihin asioihin, ilmeisesti ei mitenkään. Mutta jos äijä sanoi toimistolla että "nyt voit huoletta ajella, että tämä on hoidettu", niin miten se mahtaa sitten käytännössä toimia. Sanoi myös että "jos sattuu tulemaan lasku, niin sinun ei tarvi siitä huolehtia", koska olin hoitanut käteisellä 440 euroa Turvaan paikan päällä. Ymmärsin sen toki kun monikaan ei halua käteistä käyttää, mutta minä haluan ja silloin sitä sattui olemaan.

Kuitenkin nuo puheet pitäisi pitää ja minun suunnitelmat ei sovi yksiin tuollaisten yllätyslaskujen kanssa. Parikymppiä on sellainen summa jota en voi yleensä hoitaa minnekään suuntaan jos ei ole etukäteen tiedossa. Sen takia vituttaakin tällainen Turvan politiikka että laitetaan vielä tuollainen tasauslasku menemään vaikka on toimistolla käteltykin jopa uuden vakuutuksen johdosta, ja olihan se kaveri toki mukava siinä ei mitään.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #1 : Lokakuu 26, 2010, 17:41:11 ip »
Mietin vaan sitä, jos olis tänään sattunut kolahtamaan tai joku henkilövahinko.

Olisiko vakuutus ollut voimassa, kun parinkympin lasku olisi ollut erääntyneenä, vaikka olisin maksanut vuoden maksun ennakkoon toimistolla, ja olisin "käyttänyt" siitä vasta reilusti alle satasen.

Pitääpä tiedustella asiaa Turvasta. Laittakaa toki kommentteja tänne, kiinnostaa tietää mitä porukka on mieltä.



atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #2 : Lokakuu 26, 2010, 18:14:37 ip »
No sinne meni tiedustelu. Tiedän kyllä mitä vastaavat.

Ehkäpä käynkin seuraavan kerran maksamassa vuoden maksun yhden sentin kolikoilla?  :D

Pitää vaan otta kaveri mukaan kantamaan sitä laatikkoa (101,2 kg).

Ai niin, mutta onhan siinä bonusta ensi vuonna jo 5%-yksikköä enemmän! Parj kiloo kevenee loora...

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #3 : Lokakuu 28, 2010, 16:45:56 ip »
http://www.youtube.com/watch?v=ZKSpa98rMCY


Juu oikein hienosti pelittää tuo paskalafka!
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #4 : Lokakuu 28, 2010, 17:50:33 ip »
Hyvä video!  ;D

Tuli vastaus:

"Olemme saaneet 18.8.2010 maksusuorituksesi 439,20 euroa liikennevakuutukseen xxx-xxxxxxx-x. Kyseessä on ollut kuitenkin yhtiönvaihto Pohjolasta eli bonuksen siirryttyä meille pääeräkuukausi syyskuu siirtyy myös bonuksen mukana Tämän vuoksi vakuutuskausi on yli vuoden mittainen ja sinulle on lähetetty siitä lisälasku, joka on aiheellinen."

Pölhölässä mulla oli vakuutus noin 5 vuotta sitten viimeksi, joten onkohan se pääeräkuukausi nyt sitten niin tarkkaan laskettava. Vai onko sinne Pölhölään jäänyt vajaa kausi jonka saan nyt ikään kuin täyteen. Nämä asiat jäävät kysymysmerkeiksi.

Ja mikä helvetti tuo pääeräkuukausi oikein on?

Bajari

  • Vieras
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #5 : Lokakuu 28, 2010, 18:25:44 ip »
Hyvä video!  ;D

Tuli vastaus:

"Olemme saaneet 18.8.2010 maksusuorituksesi 439,20 euroa liikennevakuutukseen xxx-xxxxxxx-x. Kyseessä on ollut kuitenkin yhtiönvaihto Pohjolasta eli bonuksen siirryttyä meille pääeräkuukausi syyskuu siirtyy myös bonuksen mukana Tämän vuoksi vakuutuskausi on yli vuoden mittainen ja sinulle on lähetetty siitä lisälasku, joka on aiheellinen."

Pölhölässä mulla oli vakuutus noin 5 vuotta sitten viimeksi, joten onkohan se pääeräkuukausi nyt sitten niin tarkkaan laskettava. Vai onko sinne Pölhölään jäänyt vajaa kausi jonka saan nyt ikään kuin täyteen. Nämä asiat jäävät kysymysmerkeiksi.

Ja mikä helvetti tuo pääeräkuukausi oikein on?

eikös se oo se kuukaus millon on tehty vakuutus

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Turvassa asiat hoituu kuten on sovittu
« Vastaus #6 : Lokakuu 28, 2010, 18:33:37 ip »
Aika hyvin ne sitte näkee toisten yhtiöiden vahinkohistoriaan, jos vakuutuksenottokuukausikin näkyy siellä... Vuonna 2000 nimittäin otin ensimmäisen liikennevakuutukseni...

No pitää seurailla jos vaikka pääsisi seuraavalle bonusportaalle vähän nopeammin. Siinä säästää aika tavalla kun saa 5%-yksikköä lisää joka vuosi. 596 perusmaksulla vuodessa tekee aika tarkkaan 30 euroa vuodessa säästöä kun pääsee seuraavalle tasolle.