PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Hei! Olen Calypso. Ollaanko kavereita?  (Luettu 6479 kertaa)

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Hei! Olen Calypso. Ollaanko kavereita?
« : Lokakuu 22, 2010, 20:44:29 ip »

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Hei! Olen Calypso. Ollaanko kavereita?
« Vastaus #1 : Lokakuu 22, 2010, 22:46:25 ip »
Vinkkinä kaikille mitkä ihmettelee tätä postia, bmw:n yksi vakioväri on calypsorot-metallic. Joka on täsmälleen sama kuin ravulla!

Minusta tuo rapu on söpö ja pidän sitä suojeluksessani. Aion laittaa sen oman BMW:n takaikkunalle valvomaan että kaikki menee OK! Ja saisi vähän hyvää tuulta siihen liikenteeseen.

BTW: Tänään kun kävin Prisman pihassa niin joku saatanan idiootti soitti torvea 20 sekuntia jollekin häntä edellä tullelle. Pysäköi vielä autonsa niin että minä en päässyt pois ja kävi huutamassa toiselle autoilijalle. Sen jälkeen toinen autoilija peruutti autonsa pois ja tämä mulkku ajoi uuden volvonsa siihen ruutuun. Tuo 20 sekuntia kuulostaa näin nettikeskustelussa että OK, mutta kun sen tekee parkkipaikalla, joka on Kuopion suurin, pitää olla ihan idiootti ja aivoton. Vittumaisen kovalta kuullosti kyllä ja miksi helvetissä teki tämä ääliö niin, jää ikuiseksi arvoitukseksi. Näin parin metrin päästä sen keskustelun ja torven huudatuksen mutta enpä tiedä mitä he siinä sopivat. Uudella Volvolla kun ajaa niin voisiko tuollaista kusen päähän nousemista sattua?? Täysin uusi oli se Volvo nimittäin ja ei halvimmasta päästä.

kreku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 79
  • Karma: +0/-0
Vs: Hei! Olen Calypso. Ollaanko kavereita?
« Vastaus #2 : Lokakuu 26, 2010, 09:27:54 ap »
Komea on rapu! Meillä on Asconan takaikkunalla sarvikuono ja Mantan taustapeilissä roikkuu pieni paholaisrausku.

Olli

  • Member
  • *
  • Viestejä: 31
  • Karma: +0/-0
Vs: Hei! Olen Calypso. Ollaanko kavereita?
« Vastaus #3 : Lokakuu 30, 2010, 05:56:49 ap »
Mulla on sellanen venäjältä tuotu panda, kovin on yksinäinen koska kavereina aasi, puttepossu, ja joulupukki-