PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Paateron sairas suunnitelma  (Luettu 3596 kertaa)

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Paateron sairas suunnitelma
« : Lokakuu 18, 2010, 23:56:11 ip »
Alkuun pidin Paateroa ihan kivalta valinnalta poliisiylijohtajaksi. Leppoisan ja harkitsevan oloinen kaveri. Olin kuitenkin VÄÄRÄSSÄ.

Mieshän on täysi kaheli, fasisti jopa. Kuka maksaa, Mikko, miljardiluokan rajoittimet ja puhallusvehkeet kolmimiljoonaiseen autokantaamme? Muutenkin noi korkeimpien oikeusasteiden päätösten uudelleenneuvottelut herättää ihmetystä. Toivottavasti edes laillisuusvalvonta havaitsee virheet menettelyissä.

No, ajelipa se edellinenkin poliisiylijohtaja kännissä joten siinä mielessä alkolukko on hyvin perusteltu  :o

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/kovat-keinot-kaikkiin-autoihin-alkolukko-ja-nopeudenrajoitin/194079

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Paateron sairas suunnitelma
« Vastaus #1 : Lokakuu 18, 2010, 23:59:39 ip »
Alkolukkohan tulis vissiinkii maksamaan sen lähemmäs 2000e? jokaiselle autonomistajalla jos pitäis sellanen hommata tieliikenteessä käyttöönoleviin autoihin.
Mikäli joku viulut maksaa, niin mun puolest saa mun autoon sellanen laitatattaa..

Nopeudenrajoitin esimerkiksi 130 km/h nopeuteen niihin autoihi jota liikenteessä käytetään vois olla ihan järkevä idea..

Ville

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 235
  • Karma: +0/-0
Vs: Paateron sairas suunnitelma
« Vastaus #2 : Lokakuu 19, 2010, 15:51:11 ip »
Mitenpä niitä alkolukkoja ym asennellaan kuuden voltin sähköjärjestelmää käyttäviin vanhoihin kulkupeleihin, esim. johonkin kuplaan? Paristokäyttöinen on tietysti eri asia..
Nissan Almera Sensation 1.5 2003

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Paateron sairas suunnitelma
« Vastaus #3 : Lokakuu 19, 2010, 17:23:09 ip »
Myös polkupyöriin tulisi asentaa alkolukot, jotta ei syyllisty liikennejuopumukseen.

Mutta ihan ensiksi pitää ravintolan oville saada puhallukset jotta juopunut ei pääse edes sisälle.

Tiisselimies

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
  • Karma: +0/-0
Vs: Paateron sairas suunnitelma
« Vastaus #4 : Lokakuu 19, 2010, 19:40:47 ip »
Mitäpä tuo alkolukko loppupeleleissä auttaa... jos joku haluaa ajaa autolla kännissä niin kyllä se keksii keinon mitensen lukon kiertää... sama pätee myös tohon rajoitimeen... tästähän hyvä esimerkki on tämä mopojen virittely.. jota itsekkin tuli silloin muinoin harrastettua  8) ;D

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Paateron sairas suunnitelma
« Vastaus #5 : Lokakuu 19, 2010, 20:27:08 ip »
Tuli vaan mieleen että ottaakohan Mikkokin sen Martelan halpispöytänsä takana huikkaa pikkuisen, kuin esim. Kimmo Wilska ennen näitä lausuntojaan  ;D

Normi ihmisellä on hupi mielessä kun juopotellaan, ehkä näillä hyvin menestyneillä on sitten se oma päämäärä ja ammatti-onnistuminen mielessä... Mitä enempi saadaan Suomi poliisivaltioksi sen parempi.

Pikku pullo on kuitenkin jossain kaapissa jemmassa. Sanokaa minun sanoneen.