PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradio vapaa keskustelu  (Luettu 161859 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio vapaa keskustelu
« Vastaus #154 : Helmikuu 24, 2012, 20:07:05 ip »
Sittten se taas alkaa.Nimittäin Pasiradio..... valvottu on viime yönä heräsin ja tunnin sain nukuttua et katsotaan miten äijän tänään käy.Sain vinettoa ja ural mocca pullot että jotain on.ja vanhaa viinaa tilkkanen.kait niillä nyt saadaan yksi lähetys ellei sammuta aamuyöstä.katso siis videostreaminan nimittäin nyt viheraho saattaapi sammua tai sitten piristyy viinasta...... www.pasiradio.com
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Pasiradio vapaa keskustelu
« Vastaus #155 : Helmikuu 25, 2012, 16:19:45 ip »
Testasin eilen että Pasiradio toimii Windows Phone 7.5:llä. Vertailun vuoksi mainittakoon että esim. YLE Areenaa on turha yrittää kuten muitakin suomalaisia nettiradioita/telkkareita.

Softana taisi olla Internet Radio Tuner (maksullinen), mutta varmaan toimii muillakin jos löytyy.

-----

Myös Vimeon kautta voi katsella tietyn käyttäjän videoita kun käyttää nettiselainta eli IE9 Mobilea. Menee omaan feediin ja painaa download video -nappia ja siitä jonkun MP4-vaihtoehdon. Jos yrittää katsoa sitä pääikkunaa niin tulee ilmoitus "Zoink - Your browser doesn't support H.264" tms. bullshittiä. Vaikka tukeekin oikeasti.

Vimeon virallinen sovellus joka on ilmainen, on ahterista eikä sillä voi hakea esim. tietyn käyttäjän videoita. Minä en muutenkaan ymmärrä miksi jollekin IL/IS/HS/IMDb/Veikkaus/Nordea nettisivuille pitää tehdä oma sovellus. Menee suoraan nettiin niin näkee ihan hyvin kaikki.

Noissa sovelluksissa puskee vaan mainokset heti päälle ja kuluttavat akkua jos ei älyä kytkeä background taskeista pois päältä.

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Vs: Pasiradio vapaa keskustelu
« Vastaus #156 : Maaliskuu 02, 2012, 20:05:01 ip »
jaksa miettiä mitään laululistaa tai pyyntöjä, et jossain radiossa soittaa.

Mut jotenkin tulee mieleeni, et vois sitä isänmaallisia ja sota-ajan laulujakin heittää johonkin väliin, aamusta kun coctailit rupee tekee tehtäviään, päihtymys siinä mallissa että laulaa jo itekin mukana.

Nuoremmille mulkuille näitä meille soitettuja kehtolauluja :)
Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Vs: Pasiradio vapaa keskustelu
« Vastaus #157 : Maaliskuu 10, 2012, 13:32:54 ip »
hehe, olipa herra Viheraho yöllä vahvasti ottaneena hyvinkin avoin. Päälimmäiseksi jäi kyssäri siitä kun kaksi naista olivat SELVÄSTI kiinnostunita hra toimitusjohtajasta/päätoimittajasta. Toinen kismitteli ja toinen mustasukkaisena tiedusteli suhteen lujuutta.
Pasin avoin tunnustus, miksi ei kiinnosta ja kun ei seiso, niin kaikki on turhaa.

Ei suinkaan, Pasi. Sitä on olemassa hyvinkin tutkimuksia, mistä mikin johtuu. Kilpirauhasen vajaa toiminta (aiheuttaa masennusta ja haluttomuutta, että myös lihomista). Verikokeella selviää. Samalla tuohon voi lisätä, siis pyytää lekuria määräämään tutkimus, jossa mitataan testosteronitaso (tähän hätään on olemassa pikkihoitoa). Ja jos sitten noilla sinisillä nameilla sen pelivehkeen saa toimimaan, niin ei hätää. (syl kuitenkin niitä mitä saa Suomesta apteekista, virolaiset ja muun maalaiset voi aiheuttaa muuta oireita).

Hyvä ja mielenkiintoinen ilta-yö, avautumisineen. Mitä tulee soittajien tarinoihinkin. :)

Lisää keskusteuja, niin saadaan suomalaiset suvaitseviksi. Vaikka, mitä tuota huutelemaan, mikä on ja mitä tuntee, jokainen on jotain vaikka sitten piilossakin. Enemmän ärsyttää ne saatanan vääntämiset ja ahdistavat vikisemiset, mikä minä olen ja miksi minua ei hyväksytä, niin ja näin. Tarpeeseen jos kertoo, oli sitten mitä tahansa ja on rehellinen eikä kuseta, niin mikä siinä asiaa julkituomaan.

Oon se minäkin noissa setan bileissä hinkannut, mutta heterona. Tunnen kymmeniä ja kymmeniä eri edustajia.
teksi mieleni sanoa, mä olen riki sorsan veli... saattaa tää unta olla saattaa.....

Aiheita on varmasti lisää, kipeitäkin.  :(

 
Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.

Hankkija

  • Vieras
Vs: Pasiradio vapaa keskustelu
« Vastaus #158 : Maaliskuu 16, 2012, 11:40:02 ap »
Viime lähetyksessä Pasi jossain vaiheessa iltaa rupesi puhumaan, ettei tule tarpeeksi viestejä ymv. Eihän niitä tule, kun ihmiset voivat kommunikoida kanssasi lähetyksen aikana facebookissa ilmaiseksi, jossa myös itse olit viimeksi aktiivinen. Tähän on olemassa ratkaisu. Kun lähetys on käynnissä, niin et kirjoittele, kommentoi tai vastaa facebookkiin mitään...

Pazi465

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 81
  • Karma: +0/-0
    • Pazi465;den Youtubekanava!
Vs: Pasiradio vapaa keskustelu
« Vastaus #159 : Maaliskuu 20, 2012, 19:21:50 ip »
Eikös pasilla ole 25pv syntymäpäivät, onkos perjantaina tulossa oikein kunnon juhlalähetys?
Tervetuloa katsomaan videoitanii joka kertoo elämästäni ja kaikenlaisesta tekniikasta!
http://www.youtube.com/user/Pazi465
Tervetuloa!

Laakso69

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio vapaa keskustelu
« Vastaus #160 : Maaliskuu 20, 2012, 21:15:40 ip »
Niin olikos se keskustelu@viheraho.com mihin sai vierailuasiassa lähettää s-postia?