PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradio vapaa keskustelu  (Luettu 159982 kertaa)

Kuuvalon Jussi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 198
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio vapaa keskustelu
« Vastaus #140 : Tammikuu 07, 2012, 23:01:07 ip »
tosiaan pasi ehottelin sulle noita kämppiä

http://www.facebook.com/pasi.viheraho/posts/3051476608654?ref=notif&notif_t=feed_comment_reply


joo olen mätänen.....joku alko vittuillee

ja me tullaan sihvosen markun kanssa pasiradioo

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio vapaa keskustelu
« Vastaus #141 : Tammikuu 08, 2012, 02:58:10 ap »
tosiaan pasi ehottelin sulle noita kämppiä

http://www.facebook.com/pasi.viheraho/posts/3051476608654?ref=notif&notif_t=feed_comment_reply


joo olen mätänen.....joku alko vittuillee

ja me tullaan sihvosen markun kanssa pasiradioo

Mikä siinä on ettei ne aiheet ole oikeilla alueilla.jospa pieni banni opettaisi postaamaan oikeille alueille.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio vapaa keskustelu
« Vastaus #142 : Tammikuu 12, 2012, 05:35:08 ap »
Sain Timo Haaralta kirjeen.Hän vapautuneen 18 päivä kuluvaa kuuta kuopion vankilasta käsittääkseni ja olisi helvetin hienoa jos saisin sen verran apua että pääsisin häntä olemaan vastassa tuolloin.kuopioon on vain täältä matkaa se reilut 300 km ja takaisin sama mokoma joten ilman apuanne en sinne pääse.mutta vaikka en pääsikään niin olen hengessä mukana.Timo Haara on nähnyt vaivaa ja tuonut esille epäkohtia yhteiskunnastamme ja soisi taistelun jatkuvan kunnes järjen valo koittaa päättäjillemme.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Päätrolli

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2206
  • Karma: +0/-0
  • Ei vika suur tarvi ol jos se o pääs.
Vs: Pasiradio vapaa keskustelu
« Vastaus #143 : Tammikuu 12, 2012, 10:48:08 ap »
Sain Timo Haaralta kirjeen.Hän vapautuneen 18 päivä kuluvaa kuuta kuopion vankilasta käsittääkseni ja olisi helvetin hienoa jos saisin sen verran apua että pääsisin häntä olemaan vastassa tuolloin.kuopioon on vain täältä matkaa se reilut 300 km ja takaisin sama mokoma joten ilman apuanne en sinne pääse.mutta vaikka en pääsikään niin olen hengessä mukana.Timo Haara on nähnyt vaivaa ja tuonut esille epäkohtia yhteiskunnastamme ja soisi taistelun jatkuvan kunnes järjen valo koittaa päättäjillemme.

Ai että tuosta tulisi hyvää videomateriaalia. Epäilen että häntä vastaanottamassa on sankka joukko 7päivää lehden toimittajia ja muitakin hiihtäjiä. Voisit tehdä Kuopion reissusta parituntisen koosteen ja nimetä sen: Melkeen kuin Poliisin poika leffa nimellä. Mihinpäin Haara mahtaa tuosta portilta suunnistaa? Ihan kivaan aikaan hän vapautuu tälleen ennen kevättä, jotta saattaisi keväällä taas kylvää. Mitä ilmeisimmin Keiteleellä ja Virossa pitää alkaa viljelemään taas.
Rikon pyhältä tuntuvan hiljaisuuden, koska olen kapinallinen luonne. Kysyn sinulta, missä olet. Sinä siirrät katsettasi ja lasket kätesi omani päälle, lepäämään reidellesi. Kotona, vastaat, eikä sinun tarvitse kertoa enempää.

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio vapaa keskustelu
« Vastaus #144 : Tammikuu 12, 2012, 10:49:10 ap »
Kauankoha menee et pääsee taas takasin telkien taakse?

Eihän se kuulemma edes aio lopettaa viljelyä?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio vapaa keskustelu
« Vastaus #145 : Tammikuu 12, 2012, 14:17:49 ip »
Sain Timo Haaralta kirjeen.Hän vapautuneen 18 päivä kuluvaa kuuta kuopion vankilasta käsittääkseni ja olisi helvetin hienoa jos saisin sen verran apua että pääsisin häntä olemaan vastassa tuolloin.kuopioon on vain täältä matkaa se reilut 300 km ja takaisin sama mokoma joten ilman apuanne en sinne pääse.mutta vaikka en pääsikään niin olen hengessä mukana.Timo Haara on nähnyt vaivaa ja tuonut esille epäkohtia yhteiskunnastamme ja soisi taistelun jatkuvan kunnes järjen valo koittaa päättäjillemme.

Ai että tuosta tulisi hyvää videomateriaalia. Epäilen että häntä vastaanottamassa on sankka joukko 7päivää lehden toimittajia ja muitakin hiihtäjiä. Voisit tehdä Kuopion reissusta parituntisen koosteen ja nimetä sen: Melkeen kuin Poliisin poika leffa nimellä. Mihinpäin Haara mahtaa tuosta portilta suunnistaa? Ihan kivaan aikaan hän vapautuu tälleen ennen kevättä, jotta saattaisi keväällä taas kylvää. Mitä ilmeisimmin Keiteleellä ja Virossa pitää alkaa viljelemään taas.

Kuulin että virossa olisi suopeat viranomaiset jossa saisi rauhassa kasvatella.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Bajari

  • Vieras
Vs: Pasiradio vapaa keskustelu
« Vastaus #146 : Tammikuu 14, 2012, 15:07:21 ip »
Tuli sit nukahettuu kuulokkeet päässä pasiradion tahtiin. No tänään sit jatketaan Tapsan tahtiin mihin eilen jäätiin, tai siis tänä aamuna..