PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: SUURrikolliskampus TVO/Katainen.  (Luettu 2028 kertaa)

TV:stä tuttu Arto

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1633
  • Karma: +0/-0
  • SäteilyIONI eroosiotaivaita by TVO/Forttum.
SUURrikolliskampus TVO/Katainen.
« : Lokakuu 07, 2010, 17:52:29 ip »
Syytteessä SUURrikolliskampus TVO/Katainen.

YLE TV1 07.10.2010.
Rajamäki, Tennilä uskalsivat nostaa viimein kissan pöydälle. Puhuen maamme tunnetumman  suurrikollisen TVO:n eilen 06.10 paljastetut vuosia hallituksemme POLIISIvoimin salassa suojellut orjakaupat eduskunnassa julki. Puheenvuoroissa oli jo aiemmin käynyt selväksi, Olkiluodossa pääurakoitsija TVO kantaa 100% kaikki, korostan k a i k k i  vastuut näistä löydetyistä mm. 20 kpl laittomista alueilleen pesityneistä, palkkaamistaan rikosyhtiöistään.

 Hieno teko muuten Rajamäeltä. Kaveri sai  kirskuvat palautteet syytetyltä Kataisen edustamasta ydinrikollishallinnosta. Toki myös vieressään istuvalta myrkynsyönneeltä Pekkariselta.  Jatkoon on syytä seurata tarkkaan jatkoja. Tekeekö avoimesti suurikollisen hyysääjätahoksi suorassa TV-lähetyksessä paljastettu SUPO Anne hÖlmluneineen syytteet raskaana kantavat POLIISI-rikolllisensa "kotikäynnin". Painostaakseen esim. Rajamäkeä ajatuksineen vaikenemaan. . ? Ainakin MINULLE hÖlmlund-POKLIISISTOT teki ydinpaljastuksistani  juuri noin! Ja mihinkä koira kapistaan pääsisi?

 Itse asiassa niin hieno kyselykeissi eduskunnasta, että sai ydinaisankannattajaksi parjatun Kataisen räjähtämään silmittömästi TV-yleisön edessä oikein veret seisauttavan kunnolla. Täytyy myöntää, nauroin kippurassa. Miten housut kintuista yllätetty Kataisen toimettomat, kädettömänä TVO:n rikosten edessä vuosia olleet POLIISIVIRANOMAISET, ja niinikää samalla kädettömäksi avoimesti haukuttu Anne hÖlmlundin ydinrikollisten pääsuojeluosastot saivat täysilaidalliset.

Kataiselta paloi käämit TV:ssä TVO:staan niin näyttävästi, että möläytti Rajamäkeä suorassa lähetyksessä hÖlmlundin poliisitoimiuhasta sanomista faktoistaan! . .

Mutta, mutta annas olla. Katainen sanoi paineistettuna, että TVO:n ydinrikolliset orjatoimet menevät nyt LYHENTÄMÄTTÖMÄNÄ JO TODETTUNA RIKOKSENA SUORAAN POLIISITUTKINTAAN!  

Kuvaavaa asian saamalle painoarvolle eduskunnan tapahtumille.  Hetken päästä tästä  MTV uutisoi, että tehdyistä lukuisista paljastuksista olivat paineet nousseet punaiselle m y ö s  mm. YDIN-rikollisia hyysääväksi epäiltyyn Oikeuskanslerinvirastoon päin! Mielenkiintoista tässä on huomata, olen itse a i n a  todennut aitoon, rehelliseen tyyliini TVO:n olevan ydintoimissaan suurenluokan ammattirikollisia. Oli oivaa havaita, että sen sanovat NYT JULKISESSA TV lähetyksessä lisäkseni, Rajamäki, että KATAINEN! Odotamme syystä Kataisen pitävän lupauksensa ja todettu RIKOLLINEN TVO pannaan vuosien jatketuista rikollisista toimistaan ihmisyyttä vastaan vastaamaan oikeuteen. Mielellään koko RIKOLLINEN, terroristaan käräytetty  YDINALA SURUTTA NURIN! 8)
sfnet.keskustelu.energia

16,17, 18.11.2010 mumeroisarjat 300-310 > 610-620.
+Korjattu SUPO:n jäljiltä, Päivitys 24.11.2010.
http://sfnet.fi/group.php?id=27984&newsgroup=sfnet.keskustelu.energia&sid=
Tuosta vaan eteenpäin. . .