PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: *Mugula Turuus narujatken!  (Luettu 33211 kertaa)

TV:stä tuttu Arto

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1633
  • Karma: +0/-0
  • SäteilyIONI eroosiotaivaita by TVO/Forttum.
*Mugula Turuus narujatken!
« : Syyskuu 23, 2010, 14:04:30 ip »
*Mää gans ihmetteli tomtti avisei, not Turus ova ihmeise ruven laittama moksujas ihan luvan gans naru jatkeks ja roikottava kiveknobolien reunoil niit ko räsynuggei. Tohong määgi sit alkkasi muguloittem päit tällämä? ( Krux, Lounais Suomen giibeilygerhos tomtiis toho.)

Olen jo vuosien ajan kartoittanut erityisesti Länsirannikon tektonisia pystysuoria kallioseinämiä, maailman syvimmiksi tiedettyjä alueen oseaanisia tektonihautavajoamia, niiden rotkoja ja ties mitä kymmenien neliökilometrien suuruisia tulivuorijonoja läheltä Olkiluotoa. Olen tosiaan huomannut, ettei aiheesta ole lisäkseni julkisuudessa kukaan kyennyt edes valokuvia tekemään. No onneksi yksi tekijä jo osaa. Niin ja ja myös toki luolastoja kuvasin, kun niitä löytelin. Lisäksi hyvällä menestyksellä.

Kuulin, että Turussa on kiipeilyseinä nimeltään Ravattula. Osaako kukaan täsmentää sen korkeutta, leveyttä ja seinämän ilmansuuntaa. Kuvakin moisesta olisi yyberiä.

Minä puolestani julkaisen muutaman kiinnostavan ottamani kuvan "eräistä" Suomen tektoniikkapommin muodostamista uskomattomista luolastoista ottamiani kuvia. Näistä näkee todella hyvin miten epävakaaata kalliota lännessä on ja ERITYISESTI hyvinkin lähellä kiisteltyjä energialaitoksiamme. Mutta hei kuvia muutama:
http://kuvaton.com/k/rTI.jpg

http://kuvaton.com/k/rTi.jpg

http://kuvaton.com/k/rT3.jpg

http://kuvaton.com/k/rTv.jpg

http://kuvaton.com/k/rTU.jpg

http://kuvaton.com/k/rTs.jpg

Sokerina pohjalla aiheeen syrjästä myös huikaiseva video!
http://www.youtube.com/watch?v=H56_rtQezrM

PS. Tasan tarkkaan TIEDÄN, ettei näitten kuvia ole maassamme käytännössä missään ns. "virallinen taho" uskaltanut julkaista. Siksi sattaa olla aivan uskomatonta uskoa, näitten alkuperäksi tosiaan Suomi! Ja erittäin uskomattomaksi homman tekeekin juuri miten kuvia tehdessä Olkiluoto vilahtelee filmatisoinnissa taustoilla enemmän kuin ydinturvalakiinsa uskovat sallisivat. Haluaisin nyt kuulla t u n n e t a a n k o  näitä esiin ottamiani sensaatiomaisen rajujen tektoniikojen ja Olkiluodon lävistävien Posivan päägeologin mukaan siis 2 100km pitkää ja 1000m syvän maailman syvimmän (Mustameri vain 420m!) maanpintamme halkovan "Litoraanitektonikkasauman" maisemia edes täällä olevissa piireissänne?
sfnet.keskustelu.energia

16,17, 18.11.2010 mumeroisarjat 300-310 > 610-620.
+Korjattu SUPO:n jäljiltä, Päivitys 24.11.2010.
http://sfnet.fi/group.php?id=27984&newsgroup=sfnet.keskustelu.energia&sid=
Tuosta vaan eteenpäin. . .

manoil

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 292
  • Karma: +0/-0
  • ФСБ представитель Финляндии
***Voi uittu***
« Vastaus #1 : Syyskuu 23, 2010, 14:36:05 ip »
Joopa joo! Arton tektonihautavajoamiahan nuo tien rakentamisessa tehdyt kallioleikkaukset on. Voi Jeesus Kristus sinun kanssa, Arto-boy!


TV:stä tuttu Arto

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1633
  • Karma: +0/-0
  • SäteilyIONI eroosiotaivaita by TVO/Forttum.
Vs: ***Voi uittu***
« Vastaus #2 : Syyskuu 23, 2010, 18:50:52 ip »
Joopa joo! Arton tektonihautavajoamiahan nuo tien rakentamisessa tehdyt kallioleikkaukset on. Voi Jeesus Kristus sinun kanssa, Arto-boy!

On h i e n o a huomata miten paniiikkiin materiaalini SUPO-pellet alati saa! Enkä yhtään ihmettele. Esimerkiksi nytkin koetin vastata tämän POLIISI-NOLLAUS pellen tekstiin ja sisäministeriö pyyhkäisi TAAS materiaalini bort. . .
 Elli. . ? Kuten huomaamme J O P A  näitä ydinbaiheitten kirjoituksia seuraavat monoakin vuokseni saaneet komiossaarit  Lindellit ja Gröönruusit tajuaa, että nyt on k o h t a  ydinpellejen kyyti kylmää ja kovaa.  ;D Koettavat molot pelastaa olemattomista ydinlobbariensa maineista edes rahtuset. No TOKI siinä mitään onnistumatta ! :D Kuten A I N A kanssani käy nollausta, noloja tilanteita ja vihaista itkunpyrskettä silkasta alastomasta POLIISI-TYHMYYDESTÄ. Eli kuten olette lukijani tottuneet taaas kerran POLIISEILLE paskaa silmille ja kansalle hauskuuttA!

Tuo seinämä, jota kuvasin on LAAJASTI tunnettu seutukunnan yhtenä iältään ikiaikaisena vähintäänkin 10 000v alueelle muovautuneen noin 500m leveän ja kilometriluokkaa pitkän laavatektonnikan 200m paksuun paikkakunnan tulivuorien laavaylänkövajoamiin. Alueen vuosituhantinen nimi "Tiilivuori" kertoo jo paljoa pelottavammin missä mennään. Jos vaivautuu katsomaan noita ajan syömiä diabaasiseinämiä lähemmin, näkee suuria jopa kädenmentäviä mm. syöpymäreikiä. Kysyin taannoin professori Mörneriltä miten ne ovat muodostuneet. Hän kertoi, kun tuossa laaksossa velloi menneisyydessä suolainen syvä aava meri, niin vuosituhansien sisällä suolapärskeet syövyttivät tuon rautaakin sisältäneen diabaasilaavakiviseinän ajan kanssa. Itse asiassa koko Eurajoen tämä alue on tunnettu kymmenien neliökilometrien suunnattomista kilometriluokkien tulivuoripohjien jonoistaan Posivan päägeologienkin tunteman Litoraanisauman reunamilta.
Eli valovuosia tyhmemmilleen, miliiseille ja muille seinähulluille ydintusinalobbareille osaamattomuusmeristään sontaa silmille ja raakasti! Tähän ensin vaikka pari valaisevaa LÄHIkuvaa samaisesta vuosituhnsien syömästä hapertuneesta seinämästä, joka EI lähempää katsottuna paljon aivonsa säilyttäneelle selityksiä tarvitse tajutakseen missä mennään! ;D
Tästä kuvakulmasta nähdään miten massiivisesti ajansyömiä pyöristyneitä halkeamia tässä pystysuorassa vanhaa vanhemmassa seinämäkalliossa ON.
http://kuvaton.com/k/rhN.jpg

Sitten naurunaamoissa pitelemistä! Eli JUURI tällaisten kuvien takia SUOPO katkoi linjojani tätäkin tehdessäni puolisen tusinaa kertaa. Ja kun naurultanne saatte katsottua niin näette kyllä MIKSI SUPO:n Anne hÖlmlundin POLIISI-pelleille tuli näin uskomattoman pakottava tarve suojella nolllaamaani, nolaamaani ydinlobbareitaan. Ei vaan taasKAAN sekosuojatoimensa tutusti riittänyt. Totuus tulee ja vetää ydinsekopäiltä altaan sekä matot, että lattiat. ETTÄ sokkelitkin Posiva/TVO harhoistaan siitä, että millainen tektoniikkaräjähdysdokumentoijan taivas Olkiluodon räjähtäneet rikkokalliotektoniikkakentät on.
http://kuvaton.com/k/rhc.jpg

http://kuvaton.com/k/rhK.jpg

Kuten kerroin ja paikalla OIKASTI olleet, ja tulevat hyvin tietää tämä avoimesti kulkijalle näkyvä kuvaamani pystysuora tektoniikasta todistava kalliosiirrosseinämä on muodostunut alueella riehuneissa maailman rajuimmissa tunnetuissa jopa 9 Rihterin ylittävissä tektonisissa räjähdyspommeissa. Olkiluodon lävistävät maailman syvimmät jopa 1000m tektoniikkasaumat ovat niin rajua kalliohumppaa, että jäljet huikaisevat YHÄ!

Tässä JO kuvaamaani tektoniikkaseinämää hiukan uudesta kulmasta. Kuten huomaamme ränsistyneitä latoja, ei EDES tietä mailla halmeilla!Tosiaan koko suuressa tektoniikkavajoamassa EI ole sen enempää teolisuutta kuin muutakaan kalliota tieltään rikkkomaan pakottavaa ollut koskaan. Koko Olkiluodon Sorkan tektoniikkahautavajoamassa on muutama pahainen maatila peltopineen ja omakotitalo, pari.
http://kuvaton.com/k/rh7.jpg

http://kuvaton.com/k/rhn.jpg

Meitä näistä Olkiluodon tektoniikoista OIKESTI tietäviä toki näätänä naurattaa POLIISIEN nyt näkemämme totaalitäärinen raivo siitä, että kansa näkee millaista korruptiotaan ydinala maahamme näissä ajaa. Vaikka olen ollut niitä ani harvoja, jotka USKALLAN POLIISImerien läpi totuuksia TVO/Posiva Onkaloinneistaan kertoilla, niin tällaisten kuvallisten ilotukliterepäisyjen jälkeen alkaa tuhannet väkisinkin oivaltamaan MIKSI Suomen Paskalakki-POLIISIT on tunnetusti maailman korruptoituneempia ja lahjustusherkimpiä. Kun olen napsinut Olkiluodon syvissä ja pimeissä tektoniikkaluolastoissa ollen näitä häkellyttävän, tukahduttavan, säväyttävän tuntemattomien kalliosalaisuuksien kuviani niin mielessäni oli alusta asti opastaa valheitten petttämiä tuhansia ja tuhansia maamme kansalaisia totuuteen. Ja kuten alatte huomata. Niin HULLUA ydinlobbaria ei ole keksittykään, ettei alkaisi nuppineulan kokoisissakin selkärankajatkeissaan raksuttaa: "Ei hemmetti ja TÄMÖISTÄ LOPUTTOMIEN TEKTONIIKAPOMMIEN LUOLASTOA! Ei hemmettiVIE! Miten kansalle on tällaisista vuosikymmenet vaiettu!??
sfnet.keskustelu.energia

16,17, 18.11.2010 mumeroisarjat 300-310 > 610-620.
+Korjattu SUPO:n jäljiltä, Päivitys 24.11.2010.
http://sfnet.fi/group.php?id=27984&newsgroup=sfnet.keskustelu.energia&sid=
Tuosta vaan eteenpäin. . .

manoil

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 292
  • Karma: +0/-0
  • ФСБ представитель Финляндии
**Tektonisaumaa Artolle**
« Vastaus #3 : Syyskuu 23, 2010, 19:20:44 ip »
Eikö Artoa sitten kiinnosta tai haluta ollenkaan tällainen tektonisauma?
Eikö olis jo korkee aika päästä poikuudesta pois?


Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: *Mugula Turuus narujatken!
« Vastaus #4 : Syyskuu 23, 2010, 19:25:42 ip »
SUPO SUPO SUPO
POLIISI POLIISI POLIISI

'' tähän metrikaupalla värillistä tekstiä ''

Kuule jos oikeasti noi sun jutut olisi jotenkin arkaluonteista tekstiä, niin sut olis jo sieltä heitetty selliin..
Etkä enää pahemmin kirjotteli mitään tänne tai muille foorumeille.

Mikäli oon oikein ymmärtänyt, niin tänne saat kirjotella noita juttujas, muualle mihin oot kirjotellut, niin on bannia tullut..


TV:stä tuttu Arto

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1633
  • Karma: +0/-0
  • SäteilyIONI eroosiotaivaita by TVO/Forttum.
Vs: *Mugula Turuus narujatken!
« Vastaus #5 : Syyskuu 23, 2010, 21:02:32 ip »
- Niin ainakin MINÄ lakkasin laskemasta saamiani POLIISI- tutkintapyyntöjä, kun niiden määrä ylitti 300kpl!

- Niin MINÄ ainakin lakkasin kinnostumasta mitä sisäministeriö minusta ajatteli kun olin puolisen vuotta harvase viiko saanut Anne hÖlmlundilta avoimia kirjeitä ja uhkaukaasejaan siitä, että sisäministeriö OPETTAA minua RAKAASTAMAAN YDINVOIMAANSA!

-Niin ainakin MINÄ lakkasin MYÖS kiinnostumasta maamme läpipaskoon POLIISI järjestelmiin kun sain TVO:n laittomasta ja rikolisesta ilmiannosta Porin veroviraston Tammiämmältä uhkaukaasin Porin oikeuteen siitä , että olin tämän tekaistun laittoman ilmiannon mukaan jättänyt vanhan miljoonan verot maksamatta!

-Minä ainakin lakkasin myös uskomasta maamme läpi paskoon ydinturvasysteemiimmekin viimeistään kuin kuulustelin Pasi radiossa suorana juhannusperjantaina miten asiallisista ilmiannoistani oli seonneet sisäministeriön ydinturvastamme vastaavat panneet 17 huoneellista KTM:n ydinturva-arkistoamme tuleen,. Niin ja kahdesti! Kun sain lehdistä lukea, että palon tahallisuustutkija SUPO oli todennut 20kpl keskeistä palokeskusta sabotoiduksi ja päättivät lopettaa tutkinnat seinään!

-Niin MINÄ lakkasin uskomasta MYÖS maamme ydinjohtajarikollisiimme. Viimeistään kuin tuotuani YVA raportteihin ilmi heidän systemaattisia rikoksiaan jotka johtivat maamme yli 12kpl ydinturvajohtajan eroon!

-Niin MINÄ lakkasin uskomasta ydinvoimaan, kun TVO:ssa katselin miten TVO, STUK:n luvalla surutta pumppasi Rh hallissa pilssipumpulla SUORAAN ydinsaastaansa REAKTORISTA mereen sisällöt surutta! Nimenomaan reaktorista päiviä kenenkään uskaltamatta puuttua T-rakennuksesta ohi kaikien mittarien kenenkään estämättä niin. ITÄ- v o m e r e e m m e !

-Minulta katosi viimeinenkin illuusio ydinvoimaan kun ympäriltäni on JO kuollut kenenkään tutkimatta SATAMÄÄRIN tyypillisesti alle eläkeikäisiä kaltaisiani työorjia kammottaviin, kauhistuttaviin säteilysairauksiinsa !

Niin MILLOIN SINULLE järjen valo palaa YDINSEKOILUSSA?!

Minua on AINA myös hämmästyttänyt, etten tunne yhden YHTÄ ydinalan tuntevaa joka ydinalaa OIKEASTI KANNATTAISI! Lisäksi minä en tule KOSKAAN hyväksymään myös sitä, että joku reikäpäinen Häslingin tiukkapipoinen aivovammainen POLIISI tulee minulle kertommaan ja pakottamaan päähäni sekopäistä YDIN-humppaansa! Johon emme edes ME ydinammattilaiset paskan vertaa enää USKO!! >:( >:( >:(
sfnet.keskustelu.energia

16,17, 18.11.2010 mumeroisarjat 300-310 > 610-620.
+Korjattu SUPO:n jäljiltä, Päivitys 24.11.2010.
http://sfnet.fi/group.php?id=27984&newsgroup=sfnet.keskustelu.energia&sid=
Tuosta vaan eteenpäin. . .

manoil

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 292
  • Karma: +0/-0
  • ФСБ представитель Финляндии
Vs: *Mugula Turuus narujatken!
« Vastaus #6 : Syyskuu 23, 2010, 21:33:16 ip »
- Niin ainakin MINÄ lakkasin laskemasta saamiani POLIISI- tutkintapyyntöjä, kun niiden määrä ylitti 300kpl!

- Niin MINÄ ainakin lakkasin kinnostumasta mitä sisäministeriö minusta ajatteli kun olin puolisen vuotta harvase viiko saanut Anne hÖlmlundilta avoimia kirjeitä ja uhkaukaasejaan siitä, että sisäministeriö OPETTAA minua RAKAASTAMAAN YDINVOIMAANSA!

-Niin ainakin MINÄ lakkasin MYÖS kiinnostumasta maamme läpipaskoon POLIISI järjestelmiin kun sain TVO:n laittomasta ja rikolisesta ilmiannosta Porin veroviraston Tammiämmältä uhkaukaasin Porin oikeuteen siitä , että olin tämän tekaistun laittoman ilmiannon mukaan jättänyt vanhan miljoonan verot maksamatta!

-Minä ainakin lakkasin myös uskomasta maamme läpi paskoon ydinturvasysteemiimmekin viimeistään kuin kuulustelin Pasi radiossa suorana juhannusperjantaina miten asiallisista ilmiannoistani oli seonneet sisäministeriön ydinturvastamme vastaavat panneet 17 huoneellista KTM:n ydinturva-arkistoamme tuleen,. Niin ja kahdesti! Kun sain lehdistä lukea, että palon tahallisuustutkija SUPO oli todennut 20kpl keskeistä palokeskusta sabotoiduksi ja päättivät lopettaa tutkinnat seinään!

-Niin MINÄ lakkasin uskomasta MYÖS maamme ydinjohtajarikollisiimme. Viimeistään kuin tuotuani YVA raportteihin ilmi heidän systemaattisia rikoksiaan jotka johtivat maamme yli 12kpl ydinturvajohtajan eroon!

-Niin MINÄ lakkasin uskomasta ydinvoimaan, kun TVO:ssa katselin miten TVO, STUK:n luvalla surutta pumppasi Rh hallissa pilssipumpulla SUORAAN ydinsaastaansa REAKTORISTA mereen sisällöt surutta! Nimenomaan reaktorista päiviä kenenkään uskaltamatta puuttua T-rakennuksesta ohi kaikien mittarien kenenkään estämättä niin. ITÄ- v o m e r e e m m e !

-Minulta katosi viimeinenkin illuusio ydinvoimaan kun ympäriltäni on JO kuollut kenenkään tutkimatta SATAMÄÄRIN tyypillisesti alle eläkeikäisiä kaltaisiani työorjia kammottaviin, kauhistuttaviin säteilysairauksiinsa !

Niin MILLOIN SINULLE järjen valo palaa YDINSEKOILUSSA?!

Minua on AINA myös hämmästyttänyt, etten tunne yhden YHTÄ ydinalan tuntevaa joka ydinalaa OIKEASTI KANNATTAISI! Lisäksi minä en tule KOSKAAN hyväksymään myös sitä, että joku reikäpäinen Häslingin tiukkapipoinen aivovammainen POLIISI tulee minulle kertommaan ja pakottamaan päähäni sekopäistä YDIN-humppaansa! Johon emme edes ME ydinammattilaiset paskan vertaa enää USKO!! >:( >:( >:(

Arto, oletko varma, ettei tuo ylläoleva ole vain oman pääsi sisällä olevaa harhaa? On kyllä niin levotonta tekstiä, ettei oikein voi muuhun tulokseen tulla.

Mutta yritäpä rentoutua ja ajattele, mitä esim. allaolevalla tektoniikkasaumalla ja hautakohoumilla vois olla tarjolla. Eli sanomani olis se, että lopeta tuo joutava hupsiminen ja käy vaikka naisissa, vaikka se olis elämäsi ensimmäinen kerta. Veikkaan, että sulta unohtuis nämä jonninjoutavat skitsoilut!  ;)