PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Ruotsi ja demokraattinen laitapuoli  (Luettu 2515 kertaa)

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Ruotsi ja demokraattinen laitapuoli
« : Syyskuu 19, 2010, 10:20:52 ap »
Tämä se on äänenkalastusta, voi vittu näitä swenssoneita  ;D


Ruotsalaispoliitikon hakaristihaavaa epäillään itse aiheutetuksi
19.09.2010


hesarista uutinen


Ruotsissa suuren kohun aiheuttanut poliitikon väkivaltainen pahoinpitely on asetettu kyseenalaiseen valoon. Laitaoikeistolaista ruotsidemokraatit-puoluetta edustavan poliitikon otsaan viilletty hakaristihaava on oikeuslääkärin mukaan todennäköisesti itse aiheutettu.

Ruotsidemokraatteihin kuuluva David von Arnold Antoni teki ilmoituksen häneen kohdistuneesta ryöstöstä ja raa'asta pahoinpitelystä 10. syyskuuta. 24-vuotiaan ruotsidemokraatin mukaan kaksi tuntematonta miestä hyökkäsi hänen kimppuunsa hänen kotinsa edustalla ja viilsi hänen otsaansa hakaristin.

Poliitikon mukaan hyökkääjät olivat ulkomaalaistaustaisia.

Malmössä ilmestyvä Sydsvenskan lehti kertoi lauantaina, että tapausta tutkiva poliisi epäilee poliitikon kertomusta.

Haavat on tutkittu Lundin oikeuslääketieteellisessä laitoksessa, jonka raportin mukaan näyttää vahvasti siltä, että haavat ovat itse aiheutettuja.

Sataprosenttista varmuutta asiasta ei poliisin mukaan voida saada. Sydsvenskanin haastattelema poliisi pitää poliitikon rikosilmoitusta kuitenkin perättömänä ja arvelee sen olleen "vaalitemppu".

Von Arnold itse pitää kiinni kertomuksestaan. Hän kummastelee sitä, että asia tuotiin julkisuuteen päivää ennen vaaleja. Hän ei lauantaina osannut sanoa, aikooko hän valittaa viranomaisten toimista.

Sydsvenskanin haastattelema poliisi kieltää, että tutkimuksista tiedottamisella haluttaisiin vaikuttaa tänään järjestettäviin vaaleihin. Poliisin mukaan tutkinnassa pyritään paljastamaan vain tosiseikkoja.

Von Arnoldin pahoinpitely ehti nostattaa myrskyisän keskustelun Ruotsissa. Ainoastaan vasemmistopuolueen puheenjohtaja Lars Ohly tuomitsi hyökkäyksen tuoreeltaan muiden puoluejohtajien ottaessa etäisyyttä asiaan.

Muslimivastaisilla kannanotoillaan profiloitunut ruotsidemokraatit yrittää nousta tänään ensi kertaa Ruotsin valtiopäiville. Mielipidemittausten mukaan puolue voi ylittää 4 prosentin äänikynnyksen.

Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.