PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Sata euroa kuukaudessa ruokiin?  (Luettu 6793 kertaa)

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Sata euroa kuukaudessa ruokiin?
« : Elokuu 23, 2010, 10:30:56 ap »
Ja milläköhän matikalla tämä muka on mahdollista?
Kun ei riitä satanen yhdellekkään ihmiselle kuukauden ruokiin, jos kaupan hintoja katsoo.

http://www.voice.fi/index.php?mw=jyrki_sukula&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cat=26&cid=18681
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

Bajari

  • Vieras
Vs: Sata euroa kuukaudessa ruokiin?
« Vastaus #1 : Elokuu 23, 2010, 10:47:18 ap »
Ja milläköhän matikalla tämä muka on mahdollista?
Kun ei riitä satanen yhdellekkään ihmiselle kuukauden ruokiin, jos kaupan hintoja katsoo.

http://www.voice.fi/index.php?mw=jyrki_sukula&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cat=26&cid=18681

Saahan tuolla 100€ varmaan tehtyy kaalilaatikkoo koko kuukaudeksi mut saattaa ruveta tökkii jossain vaihees :D bIte tulee välillä vedettyy aika mini budjetilla viime viikko mentiin 20e ja loppuun syötiin aika hyvinki.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Sata euroa kuukaudessa ruokiin?
« Vastaus #2 : Elokuu 23, 2010, 11:38:40 ap »
Ja milläköhän matikalla tämä muka on mahdollista?
Kun ei riitä satanen yhdellekkään ihmiselle kuukauden ruokiin, jos kaupan hintoja katsoo.

http://www.voice.fi/index.php?mw=jyrki_sukula&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cat=26&cid=18681

Sukkula puhuu paskaa. Mulla on jo pidempään ollut yleensä se 1,5 euroa per ruoka noin keskimäärin ja pitää kyllä enemmän kun kerran päivässä syödä.

Voihan sitä tietysti vetää jotain omaa leipää jossa pelkkää vehnäjauhoa, mutta ei sillä kauan hengissä pysy. Pullamakaronit ja pelkät perunat ei myöskään.

Sukkulan on hyvä veistellä, kun itse ei tarvi pierastakaan satasella. Voi ostella mitä haluaa.

Bajari

  • Vieras
Vs: Sata euroa kuukaudessa ruokiin?
« Vastaus #3 : Elokuu 23, 2010, 12:12:32 ip »
Ja milläköhän matikalla tämä muka on mahdollista?
Kun ei riitä satanen yhdellekkään ihmiselle kuukauden ruokiin, jos kaupan hintoja katsoo.

http://www.voice.fi/index.php?mw=jyrki_sukula&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cat=26&cid=18681

Sukkula puhuu paskaa. Mulla on jo pidempään ollut yleensä se 1,5 euroa per ruoka noin keskimäärin ja pitää kyllä enemmän kun kerran päivässä syödä.

Voihan sitä tietysti vetää jotain omaa leipää jossa pelkkää vehnäjauhoa, mutta ei sillä kauan hengissä pysy. Pullamakaronit ja pelkät perunat ei myöskään.

Sukkulan on hyvä veistellä, kun itse ei tarvi pierastakaan satasella. Voi ostella mitä haluaa.

Ite kävin just ostaa muutamaks päivää evästä, meni 50€, no oli siin tietty bissee 10 € edestä mut 40 egee ruokiin. No se hyvä puoli on et viikolla vaimo syö koulussa ja tyttö päiväkerhossa, Siinä jo jonku verran säästää. No perunalaatikko on aika edullista, kilo pottuja 0,45€, possunsuikalelihaa 400g n.2,40 ja munamaito n. 0.3€, tosta syötiin pari päivää.

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Sata euroa kuukaudessa ruokiin?
« Vastaus #4 : Elokuu 23, 2010, 14:36:45 ip »
Kyllähän sillä tosiaan 100e söisi samaa settiä koko kuukauden, tosin kyllä se alkaa pahasti tökkimään ja kyllä menee sitten mielenterveyski samalla  ;D ;D

Mulla alkoi jo yhen pelkkä hernari ja kaurapuuro viikko tökkimään pahasti.
Noh onneksi on nykyään työtä, ettei tartte kauheasti miettiä mitä ostaaa.

^^Jaxe^^

  • Vieras
Vs: Sata euroa kuukaudessa ruokiin?
« Vastaus #5 : Elokuu 23, 2010, 20:49:38 ip »
Mun mielestä 300e kuussa ruokaan on kahdelle hengelle aika minimi jos tahtoo syödä monipuolisesti. Ruokakuluihin kuitenkin tulee juomiset ja muut päivittäistavarakaupoista ostetut tuotteet. Kun haluaa syödä monipuolisesti, rahaa menee enemmän kuin jos syöt samaa ruokaa päivästä toiseen. Sukulan kouluruoka vertauskaan ei ole oikein osuva, kun kouluruokaa varten ostetaan valtavat tukkuerät kerralla jolloin saadaan tuo annoshinta niin alas.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Sata euroa kuukaudessa ruokiin?
« Vastaus #6 : Elokuu 23, 2010, 22:19:30 ip »
Itse ostan makaroonia riisiä ja ranskalaisia makkaraa lihalientä kaupasta.
Muuta en edes osta.
Siihen tietty päälle mitä roskiksesta voi löytyä.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X