PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Videotarjontaa ..... Youtuben sensuuri  (Luettu 87769 kertaa)

Jahnukainen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 15
  • Karma: +0/-0
Vs: Videotarjontaa ..... Youtuben sensuuri
« Vastaus #21 : Elokuu 24, 2010, 05:24:12 ap »
Olin videon kuvaaja ja tämän asian vuoksi en lukenut tähän mennessä tulleita kommentteja tarkemmin. Kerron vain oman näkökulmani nyt siis.

1: kuljettaja oli selvin päin
2: minä olin jonkin verran nauttinut keskiolutta
3: syntyi idea videosta, tosin muistaakseni ei minun aloitteesta mutta suostuin siihen
4: kuvasin

Ja siitä raakaversiosta näkee että asiaa on suunniteltu. Lisäksi tiellä oli vähän liikennettä juuri siinä kohdin (pitkä suora), mikä mahdollistaa sen ettei siihen rattiin tarvitse koko ajan koskea.

Mitä jos ton KOFF-tölkin sijasta siinä olisikin ollut vaikka Battery-tölkki eli pelatkaa CS:ää juokaa... (*antaa olla*) :D

Amerikassa ei saa tissi vilahtaa suorassa tv-lähetyksessä mutta väkivaltaisia pelejä saa pelata ja ase on miltei jokaisen saatavilla.

----witttuuuuuuuhhhhhh

Kuuvalon Jussi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 198
  • Karma: +0/-0
Vs: Videotarjontaa ..... Youtuben sensuuri
« Vastaus #22 : Elokuu 24, 2010, 14:53:00 ip »
Tuntuu että JuuTupen ylläpitäjien piti keksimällä keksiä jokin juttu mistä huomauttaa ja antaa bannia......ovat varmaan katsoneet kun lisäät useita videoita päivässä joittenki mielestä täyttä tuubaa eikä ne tajua että ainakin pari tuhatta vakituista katsojaa löytyy joka videolle........eli jos videot heidän mielestä on paskaa niin ei ole todellakaan kaikkien mielestä.....eikä luulisi ihan heti levytila heiltä loppua...ilmeisesti google omistaa koko paskan ja muutama miljoona teraa löytyy tilaa.................. ??? ??? :)

Jyri Väätäinen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
  • Karma: +0/-0
Vs: Videotarjontaa ..... Youtuben sensuuri
« Vastaus #23 : Elokuu 29, 2010, 15:14:05 ip »
YouTube antoi itselleni varoituksen (toinen humppatili, blogilleni on oma tili YouTubessa, jonne ei tuu mtn tuollaista) kun pistin Naked & Funny Alastoman piilokameran yhden hauskan kohtauksen. Siinä oltiin ravintolassa ja nainen avasi shampanjapullon ja sen jälkeen paita lensi pois ja nainen muuttui alastomaksi yläosaltaan. En ymmärrä mitä siinä nyt oli niin sääntöjen vastaista. YouTubessa on kuitenkin tanssivat naiset tissit paljaana esim. PMMP-videossa.

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Vs: Videotarjontaa ..... Youtuben sensuuri
« Vastaus #24 : Elokuu 29, 2010, 23:01:52 ip »
YouTube antoi itselleni varoituksen (toinen humppatili, blogilleni on oma tili YouTubessa, jonne ei tuu mtn tuollaista) kun pistin Naked & Funny Alastoman piilokameran yhden hauskan kohtauksen. Siinä oltiin ravintolassa ja nainen avasi shampanjapullon ja sen jälkeen paita lensi pois ja nainen muuttui alastomaksi yläosaltaan. En ymmärrä mitä siinä nyt oli niin sääntöjen vastaista. YouTubessa on kuitenkin tanssivat naiset tissit paljaana esim. PMMP-videossa.

säännöt eivät ole kaikille samat, siitä tässä on kysymys.

Tertzi

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1256
  • Karma: +0/-0
Vs: Videotarjontaa ..... Youtuben sensuuri
« Vastaus #25 : Syyskuu 19, 2010, 23:56:11 ip »
Ihan aiheesta sensuroivat videon. Koska nyt on jo nähty kuinka paljon nuoret matkivat youtubessa olevia videoita ja katsovat ja tekevät kaikenlaisia törkyvideoita niin on hyvä että youtubessa on selkeät pelisäännöt ja tietyntyyppiset videot bannataan.
On paljon vaikeampaa iskeä toisen päähän ajatus kuin kirves.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Videotarjontaa ..... Youtuben sensuuri
« Vastaus #26 : Syyskuu 20, 2010, 00:21:09 ap »
Ihan aiheesta sensuroivat videon. Koska nyt on jo nähty kuinka paljon nuoret matkivat youtubessa olevia videoita ja katsovat ja tekevät kaikenlaisia törkyvideoita niin on hyvä että youtubessa on selkeät pelisäännöt ja tietyntyyppiset videot bannataan.

Onneksi on palveluita jossa ymmärretään ettei tuossa ole mitään.
Video on tuossa:

http://www.vimeo.com/14300137
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Videotarjontaa ..... Youtuben sensuuri
« Vastaus #27 : Syyskuu 20, 2010, 00:22:41 ap »
Ihan aiheesta sensuroivat videon. Koska nyt on jo nähty kuinka paljon nuoret matkivat youtubessa olevia videoita ja katsovat ja tekevät kaikenlaisia törkyvideoita niin on hyvä että youtubessa on selkeät pelisäännöt ja tietyntyyppiset videot bannataan.

kuukauden tuo video ollut vaikka olen kieltänyt sitä tuonne laittamasta.

http://www.youtube.com/watch?v=AN93EA_Qwa8
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X