PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Philips 28PW6008, TF-6000COC, Pioneer VSX-804RDS, OR600-pari  (Luettu 9809 kertaa)

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
MYYDÄÄN





Putkitelkkari Philips 28PW6008/01, kaukosäädin, opas, skeema(!), täysin ehjä ja tarkastettu elkot ja sisuskalut. Ei mitään huomautettavaa. Ostokuitti syyskuu 2005. Perus-laajakuva putki joten ei mitään ihmeellistä tässä. Osta johonkin käyttöön, ei kuitenkaan ykköstelkkariksi jos on rahaa tai valinnanvaraa muuten. Esim. opiskelijalle eka laajakuva. Paino n. 35kg.

Digiboksi Topfield TF-6000COC kaapeliin, olen huoltanut tästä yhden kondensaattorin, nyt toimii OK. Kolmisen vuotta ehkä ikää. Perusboksi käytettäväksi esim. em. telkkarin kanssa. Scart-kaapeli ei sisälly. Ei hyvä mutta toimii peruskäytössä. Conax-slotti kaapelikorttia varten. Normaalit liitännät takana.

Pioneer VSX-804RDS viritinvahvistin. Ostin tämän rikkinäisenä ja korjasin vaihtamalla yhden diodin. Paskamainen korjata koska pohjalevyyn ei ole tehty huoltoaukkoa. Toimiva, mutta esim. kuulokekuuntelussa kuuluu vieno n. 600 hertsin sirinä, joka tosin peittyy jos kuuntelee jotain. Kaiutinkaapeilla ei kuulu lainkaan jos ei tunge korvaa kajariin. Tähän myös service manual mukaan sähköpostitse tai levyllä. Ostin itse manuaalin rahalla netin kautta, noin 10-15 dollaria muistaakseni. Myöskin käyttöohje (ei suomenkielinen) sekä suomenkielinen esite 1980-luvulta! Myöskin kaukosäädin sisältyy tähän, joka ei ole alkuperäinen. Sillä voi kuitenkin säätää volyymin ja ohjelmalähteen (function-nappi) sekä käynnistää ja sammuttaa laitteen jotka ovatkin oikeastaan ainoita tarpeellisia asioita, koska tässä ei ole muita hienouksia kaukosäädettävänä. Ääntä lähtee tästä useampaankin kaijuttimeen, usko pois. Monipuolisesti liitäntöjä takana.

Tarkemmat speksit löytyy netistä tai laittamalla kysymyksiä suoraan e-mailiin atpanula@nic.fi

Olen näillä pärjäillyt jo vuosia ja täysin käyttökelpoinen yhdistelmä.

Optiona saatavissa Olavi Räsänen –kaiutinPARI OR-600 vm. 1982 jotka myös olleet minulla päivittäisessä käytössä n. 10 vuotta.
Kolmitiekaiuttimet passiiviradiaattorielementillä, joista kuitenkin poistettu em. elementit turhina ja rikkoontuneina (juomaa roiskunut elementtiin ja hapristunut).  60/90W, 50Hz-20kHz +-3dB. Jakotaajuudet 800/4000. Impedanssi 8 ohmia. Passiiviradiaattorien aukkoihin olen sahannut kuviosahalla filmivanerista levyt jotka erittäin nätit. Äkkinäinen ei tajua mitä on tapahtunut.

Varsin siistit kaijuttimet etuverhoiluilla, irrotettavissa. Toisessa kaijuttimessa tosin pieni kosteuden aiheuttama viilun irvistäminen alalaidassa jota ei kuitenkaan huomaa jos ei tarkastele asiaa lähemmin. Jakosuotimiin olen vaihtanut elektrolyytit, mutta toivomuksena olisi tietysti olisi bipolaariset konkat. Jos aiot luukuttaa niin vaihda ihmeessä ne (samanarvoisiin mitä löytyy sisuksista), niin sitten pelittää vähän isommillakin virroilla. Mutta alle 1W kotikuuntelussa ei liene syytä tehdä yhtään mitään. HUOM! Villa jota on käytetty näissä on syttyvää ja palavaa. Uudemmissa malleissa villa on palamatonta tietääkseni. Ota tämä seikka huomioon jos haluat luukuttaa kajareita, ja myöskin joku ulkoinen ärsyke voi sytyttää villan kuten salamanisku. On noi kyllä sen kymmenen vuotta toimineet minullakin palamatta...

HINNAT NOUDETTUNA KUOPION RYPYSUOLTA:

Telkkari + digiboksi = 1 kaljalaatikko
Pioneer = 1 kaljalaatikko
OR600-pari = 1 kaljalaatikko
Huom. Lidlin kalja ei kelpaa vaan pitää olla suomalaista. Voin myös tuoda Kuopion seudulle, välillä Siilinjärvi-keskusta-Petonen. Toimitus maksaa 10 euroa riippumatta mitä otat ja missä asut. Tuon tavarat pihalle ja kannetaan ne siitä yhdessä kotiin asti. Pioneeri tulee kyllä perille muutenkin, ei paina kun ehkä kymmenisen kiloa. Ei siis hakkurin pörinää, vaan aito muuntaja kyseessä!

Varaukset ja kyselyt AINOASTAAN sähköpostin kautta atpanula@nic.fi
Vain ensimmäinen saa joten olethan nopea. Minulle voi myös soittaa jos näyttää olevan kiinnostusta ja tehdään kaupat ja sovitaan esim. tapaaminen. Päivitän tänne tiedot jos tavarat menee kaupaksi.
Noudot mieluiten välillä 13-17 suurinpiirtein.

Antti Panula
Rypysuontie 59 D 59
70280 Kuopio

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Philips 28PW6008, TF-6000COC, Pioneer VSX-804RDS, OR600-pari
« Vastaus #1 : Elokuu 15, 2010, 22:42:25 ip »
Lisätietoja:

Kaikki laitteet ovat puhtaita, siistejä ja naarmuttomia. Kapuloissa on toimivat patterit.

Topfieldin kapula sekä Philipsin kapula tulee suunnata laitteeseen päin, Pioneer toimii vaikka seinän kautta.

Myöskin kaijutinkaapelit tulee mukaan, tehty itse noin 0,75 neliömillin littanasta "lamppupiuhasta". MSO ehkä tyyppinä. Päät tinattu toisesta päästä ja toisessa päässä on alumiiniset pääteholkit. Toimii.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Philips 28PW6008, TF-6000COC, Pioneer VSX-804RDS, OR600-pari
« Vastaus #2 : Elokuu 18, 2010, 19:23:01 ip »
Ei ilmoittautunut halukkaita joten siirrän osan huuto.nettiin. Kajarit menee romuksi ainakin. Ehkä telkkarikin, siitä saisi hyvän videon kun moskulalla läjäyttää ruudun paskaksi tai lekalla.

Eihän tuossa muuta kun nuo on niin vaikeita ja kalliita lähettää.

Ola

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 298
  • Karma: +0/-0
Vs: Philips 28PW6008, TF-6000COC, Pioneer VSX-804RDS, OR600-pari
« Vastaus #3 : Elokuu 18, 2010, 22:35:20 ip »
Kelpaisi vaikka kaikki, mutta tuo Kuopio on vaan liian kaukana. Sääli, jos tuollaiset OR:rät menee romuksi  :(

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Philips 28PW6008, TF-6000COC, Pioneer VSX-804RDS, OR600-pari
« Vastaus #4 : Elokuu 18, 2010, 22:46:47 ip »
Kelpaisi vaikka kaikki, mutta tuo Kuopio on vaan liian kaukana. Sääli, jos tuollaiset OR:rät menee romuksi  :(

voin noutaa edullista korvausta vastaan.
Ainoastaan polttoaine kulut jos tässä kulmilla ollaan.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Philips 28PW6008, TF-6000COC, Pioneer VSX-804RDS, OR600-pari
« Vastaus #5 : Elokuu 19, 2010, 11:59:31 ap »
Kelpaisi vaikka kaikki, mutta tuo Kuopio on vaan liian kaukana. Sääli, jos tuollaiset OR:rät menee romuksi  :(

Mulla saattaisi olla mahdollisuus laittaa kajarit matkahuollon kautta. Minä otan yhteyttä Olaan sähköpostilla tms. huomenissa. Eiköhän asia saada järjestymään. Taitaa löytyä kaapista yksi vanha monitorilaatikko johon noi saa siististi paketoitua.

Muille käy Pasin kyyti mainiosti jos tosiaan pögötin aineet kustannetaan.

Ola

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 298
  • Karma: +0/-0
Vs: Philips 28PW6008, TF-6000COC, Pioneer VSX-804RDS, OR600-pari
« Vastaus #6 : Elokuu 19, 2010, 20:34:30 ip »
Kelpaisi vaikka kaikki, mutta tuo Kuopio on vaan liian kaukana. Sääli, jos tuollaiset OR:rät menee romuksi  :(

voin noutaa edullista korvausta vastaan.
Ainoastaan polttoaine kulut jos tässä kulmilla ollaan.

No sun tarttis lähtee eka kuopioon ja sunistella sen jälkeen Tuusulaan ;D Ja eikös sulla oo ny kytkin paskana?

Kelpaisi vaikka kaikki, mutta tuo Kuopio on vaan liian kaukana. Sääli, jos tuollaiset OR:rät menee romuksi  :(

Mulla saattaisi olla mahdollisuus laittaa kajarit matkahuollon kautta. Minä otan yhteyttä Olaan sähköpostilla tms. huomenissa. Eiköhän asia saada järjestymään. Taitaa löytyä kaapista yksi vanha monitorilaatikko johon noi saa siististi paketoitua.

Muille käy Pasin kyyti mainiosti jos tosiaan pögötin aineet kustannetaan.

Paljonkohan tulee hintaa matkahuollon kautta? Toi Pioneeri olis kans aika namipala. Millähän hintaa ne sais tänne?