PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Bonukset ei vanhenekaan enää nykyään  (Luettu 4513 kertaa)

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Bonukset ei vanhenekaan enää nykyään
« : Elokuu 03, 2010, 16:29:43 ip »
En ole seurannut asiaa kun ei ole ollut autoakaan. Nyt tekisi taas autoa mieli.

On muuten järkyttäviä nuo liikennevakuutusmaksut, lähes 700 euroa parhaimmillaan esim. Vectra 2.0 1995. Halvin oli jotain 580 euroa kun illalla katselin eri yhtiöiden laskureita nollabonuksilla.

Joku vetää tuossa välistä. Nimittäin minä voin vakuuttaa itseni sairauksien varalta sekä kuoleman varalta, myöskin voin vakuuttaa kaiken omaisuuteni, oikeusturvan, vastuuvakuutus jne. Mökkikin ym. harrastukset menisi siinä samalla ja ei nouse maksut lähellekään 700 euroa vuodessa.

Eli maksanko minä jonkun porvarin mersun vakuutusmaksuja vai mistä on kysymys. Viidensadan euron auto kuitenkin kyseessä ja siitä vakuutukset reilusti yli vaikka ottaisi halvimman vakuutuksen. Onko se sitten moottorin tilavuudesta kiinni minkälainen pommi se on? Eiköhän nuo pitäisi pistää jo remonttiin. Lisäksi miehille ja naisille on eri hinnat, onko tämä tasa-arvoa kun puhutaan pakollisesta vakuutuksesta??


Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Bonukset ei vanhenekaan enää nykyään
« Vastaus #1 : Elokuu 03, 2010, 16:33:45 ip »
Hyvä juttu.
Saa sitten Tapiolasta niistä haamuajoneuvoista sitten bonukset siirreltyä haluamaansa kohteeseen kunhan niitä kertyy.
Bonuksethan kertyy vaikka ei ole vakuutusmaksut maksettuna eli voinkin sitten siirrellä niitä yhtiöihin jotka hoitavat edes jollain tavalla hommansa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Bonukset ei vanhenekaan enää nykyään
« Vastaus #2 : Elokuu 03, 2010, 16:51:08 ip »
Oletko muuten tehnyt poliisille ilmoituksen anastetusta ajoneuvosta? Jos laitat ne haamuautot anastetuiksi ja poliisi ei löydä niitä niin ainakin ajoneuvovero katkeaa siihen paikkaan. Luulisin että noilla papereilla saisi myöskin vakuutukset poikki.

Bonuksethan jää sinne jemmaan  :D

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Bonukset ei vanhenekaan enää nykyään
« Vastaus #3 : Elokuu 03, 2010, 17:04:08 ip »
Oletko muuten tehnyt poliisille ilmoituksen anastetusta ajoneuvosta? Jos laitat ne haamuautot anastetuiksi ja poliisi ei löydä niitä niin ainakin ajoneuvovero katkeaa siihen paikkaan. Luulisin että noilla papereilla saisi myöskin vakuutukset poikki.

Bonuksethan jää sinne jemmaan  :D

Niin en mä edes tiedä missä ne autot on.
Voihan se olla että ne onkin varastettu.
Avaimet mulla aina on virtalukossa et mistä sitä tietää missä ne menee...
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Bonukset ei vanhenekaan enää nykyään
« Vastaus #4 : Elokuu 03, 2010, 17:15:05 ip »
Käytin juuri henkilö X:ää kyttälaitoksella hakemassa korttinsa takaisin  :)

Otti autonsakin samalla joten meikä on taas apostolin kyydillä liikkeellä :(

Siinä mielessä tekisi vähän autoa mieli.

Mutta pistä vaan poliisit asialle, kyllä ne selvittää ja jos eivät niin eipä voi mittään. Saa ainakin katkaistua veron ja papereiden kanssa vakuutuksetkin. Riesahan toi on kun tulee lappuja sieltä jatkuvasti.