Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Maaliskuu 22, 2019, 18:48:29 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
HALUATKO EDULLISESTI LAATUA?
HALPAREGAS PALVELEE http://www.halparengas.fi/
95090 viestiä 11145 aihetta kirjoittanut 2330 jäsentä
Uusin jäsen: RiepuPaula
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy

Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

+  Viheraho.info
|-+  Paikkakuntakohtaiset keskustelut
| |-+  Suomi
| | |-+  Savo
| | | |-+  Nonnii
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Nonnii  (Luettu 21849 kertaa)
samzala
Vieras
« Vastaus #7 : Joulukuu 31, 2007, 13:09:40 pm »

Haa, härmäläisiä täälläkin! Terveterve kaikille, justiinsa liityin foorumille ja löysin tämän niin tietenkin tänne postasin.
tallennettu
Roope
Jr. Member
**

« Vastaus #8 : Joulukuu 31, 2007, 14:40:28 pm »

Ite oon etelästä, mutta äiti Kuopiosta. Kaikki lapsuuden kesät mummolassa siellä viettäneenä tunnen hyvin savolaisuuden ja heitänkin tähän pienen sutkauksen.

Veikko oli silmälääkärillä. Lääkäri tutkii ja tiedustelee:
- Oletteko käyttänyt laseja?
- Enempi vähempi on tullunna käätetyks. Pullon suusta oun ylleensä ottanna.
tallennettu
Jari1996
Jr. Member
**

Ja käy tamtam Juankoski here i come...

« Vastaus #9 : Kesäkuu 07, 2008, 19:09:28 pm »

taidetaan olla ainoat savolaiset tällä foorumilla  Virnistää
+ Minä (Juankoski hirai kam)
tallennettu

Vietkong 2 -Adminstator. Moh-pa JariJuankoski, cod- PasiViherahoFAN Hymyilee aapeli- jari1996
pave
Vieras
« Vastaus #10 : Heinäkuu 20, 2008, 14:09:40 pm »

taidetaan olla ainoat savolaiset tällä foorumilla  Virnistää
No ette nyt sentään ihan ainoat, minä olen Kuopion flikkoja tosin olen Lahdessa ollut jo 17 vuotta. Olen tällainen savolainen ja hämäläistymään päin  Hymyilee Iskee silmää Virnistää

Savolaiset on ehkäpä Suomen ystävällisintä kansaa (ainekin vieraanvaraisuudessaan) -vaikka "kieräksi" heitä sanotaankin. Omakohtaisia kokemuksia on monelta vuodelta -reissulta, jolloin olen liikkunut noilla seuduilla. On tarjottu kulkumiehelle, evästä, majapaikka yöksi ja jopa yritetty naittaa talontytölle.
Eräsikin kerta, kun olin pyörineni menossa Vehmersalmella, niin iäkäs vanhamies tarjosi yöpaikkaa omalta "metsämökiltään" -tölli järvenrannalla (iso lampi). Vietin yö siellä ja takasin tullessani kävin viemässä sit isännälle pullon koskista. Tarjos vielä huikatkin ja mahdollisuuden tulevinakin vuosina vast. yöpymiseen. Meni sitten 3 kesää, enne kuin olin taas niillä seuduilla ja vaille yöpaikka ja hyvää kalapaikka. Ajelin sit isännän maatilalle ja selvis sitten että vanhaherra oli autuaimmilla majapaikoilla, mut talon isäntä, hänen poikansa tarjosi yöpaikan,... ja koska olin jo varannut koskisen, niin tarjosin sen nyk. isännälle, niin eihän sitä juomatta päässyt lähtemään,.. kaksi pvä meni, kyläillessä ja turistessa "paikallisia" -osin saanut "kälkättimenkin" siitä talosta, mut onneksi oli ukkomies. Hymyilee

Savolaistytöt on "omalla tavallaan KAUNIITA" -työläitä ja avuliaita, mut helvetin pahoja suustaan Hymyilee
...
niin kuin nuo lappalaisakatkin,... ne vaan sit on semmosii, et tulee ja vaatimalla vaatii -oisko sit selitettävissä "no pitkät pimeet" kaamokset(?)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2008, 14:21:26 pm kirjoittanut pave » tallennettu
Titukka
Vieras
« Vastaus #11 : Lokakuu 20, 2008, 17:28:27 pm »

Savolaiset on ystävällisia.itekii oon puoliks savoalinen Virnistää Hymyilee leveästi
tallennettu
Titukka
Vieras
« Vastaus #12 : Lokakuu 20, 2008, 20:12:00 pm »

Juu käväsin E-Savossa syyslomalla,mökillä.E-savos on mukavaa Hymyilee leveästi
tallennettu
Juhonov
RY:n sihteeri
Jr. Member
**

#ham@IrcNet

« Vastaus #13 : Lokakuu 21, 2008, 05:52:43 am »

Juu käväsin E-Savossa syyslomalla,mökillä.E-savos on mukavaa Hymyilee leveästi

Onkos tuollainen savon sähköinen versio, vertaa e-mail.  Hymyilee leveästi
tallennettu

=8^#D#

OH1FDU, OH10JO
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7 Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!