PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: NAinen ja Hollalasta :)  (Luettu 2103 kertaa)

vantan vekkuli

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
NAinen ja Hollalasta :)
« : Kesäkuu 16, 2010, 15:00:04 ip »
Päijät-Hämeen poliisi tutkii laajaa petossarjaa, jossa 35-vuotiaan hollolalaisnaisen epäillään myyneen lokakuun 2009 jälkeen satoja olemattomia tuotteita internetin Huutonet, Mikko.fi ja Suomi 24 tori -myyntipalveluissa.
Nainen oli kaupannut internetissä muun muassa muumimukeja, kahvinkeittimiä, Neste-lahjakortteja ja matkalahjakortteja. Myytävien tuotteiden arvot ovat vaihdelleet muutamasta eurosta 750:een euroon. Yhteensä nainen on myynyt olematonta tavaraa ainakin kymmenentuhannen euron edestä.
 ;D


Nettikauppojen lisäksi naisen epäillään vuokranneen Asikkalan Salonsaaressa Huhdintiellä sijaitsevaa kesähuvilaa, jota ei hän ei kuitenkaan omista. Nainen on vuokrannut huvilaa juhannukseksi useammalle eri henkilölle, joista monet ovat jo maksaneet vuokran etukäteen naisen tilille. Lisäksi on mahdollista, että monet varauksen tehneet ja vuokran etukäteen maksaneet havaitsevat tulleensa petetyksi vasta, kun samalle huville ilmestyy Juhannuksena useita vuokralaisia sekä mahdollisesti myös huvilan oikea omistaja.
Poliisi on selvittänyt tällä hetkellä jo 60 tapausta. Yli sataa petollisen kaupan asianomistajaa jäljitetään edelleen. Nainen on vangittuna.






http://www.ess.fi/?article=286203
Minä olen minä, ei muuta!