PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: mopoja tarjolla Vesijärvi Classic  (Luettu 8883 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 07, 2010, 07:05:10 ap kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: mopoja tarjolla Vesijärvi Classic
« Vastaus #1 : Kesäkuu 07, 2010, 07:04:42 ap »
Tapahtuma oli ja meni mutta tässä muutama kuva
Vesijärven ympäriajo mopolla.
Tapahtuma oli mielenkiintoinen ja pasiradiossa kuulemmekkin muutaman kommentin videoineen tuossa ensi perjantain lähetyksessä.














Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Lossi

  • Vieras
Vs: mopoja tarjolla Vesijärvi Classic
« Vastaus #2 : Kesäkuu 07, 2010, 10:05:11 ap »
Erittäin hienoja laitteita, ja paljon. Olisi ollut mielenkiintoista päästä seuraamaan myös tapahtumaa, mutta olisi pitänyt aikaisemmin hokata että tuollainen tapahtuma on tulossa. Ensi perjantain lähetystä odotellessa  :)

lama

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 23
  • Karma: +0/-0
Vs: mopoja tarjolla Vesijärvi Classic
« Vastaus #3 : Kesäkuu 11, 2010, 21:57:24 ip »
Olisi ollut kiva olla paikalla tuossa tapahtumassa. Hienoja kulkupelejä nähtävissä. Aina kun ikää tulee lisää, niin ihmettelee omaa hölmöyttään, miksi hävittää tilan puutteen vuoksi ja oman ajattelemattomuuden takia jotain hienoa. Itse hävitin tippatankki Honda Monkeyn 7-8kyt luvun vaihteesta. Ei se niin vielä harmita, osaltaan kuitenkin. Se harmittaa enemmän, kun isä hävitti ihan ensimmäisiä olevan pappa tunturin. Oli poljinkäynnistys ja 2-vaihteinen käsivaihde. Siinä oli historian havinaa. Sillä tuli ekat mopoajelut ajettua natiaisena. Jarruja ei ollut enää, mut se opetti ennakoivan hidastamisen ennen risteystä.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: mopoja tarjolla Vesijärvi Classic
« Vastaus #4 : Kesäkuu 12, 2010, 14:27:40 ip »
Olisi ollut kiva olla paikalla tuossa tapahtumassa. Hienoja kulkupelejä nähtävissä. Aina kun ikää tulee lisää, niin ihmettelee omaa hölmöyttään, miksi hävittää tilan puutteen vuoksi ja oman ajattelemattomuuden takia jotain hienoa. Itse hävitin tippatankki Honda Monkeyn 7-8kyt luvun vaihteesta. Ei se niin vielä harmita, osaltaan kuitenkin. Se harmittaa enemmän, kun isä hävitti ihan ensimmäisiä olevan pappa tunturin. Oli poljinkäynnistys ja 2-vaihteinen käsivaihde. Siinä oli historian havinaa. Sillä tuli ekat mopoajelut ajettua natiaisena. Jarruja ei ollut enää, mut se opetti ennakoivan hidastamisen ennen risteystä.

Kalevi Heikkinen sanoi että ensi vuonna taas ...
Kannatta siis tulla.
kesäkuun ensimmäinen sunnuntaihan tuo oli.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X