PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Kertokaas mulle mistä Afgaani voi tietää....  (Luettu 22283 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kertokaas mulle mistä Afgaani voi tietää....
« Vastaus #7 : Huhtikuu 18, 2008, 17:51:33 ip »
Naapurin Pystykorva valikoi tietyt ohimenevät autot,mille haukkuu. Toisen naapurin Vanha lavapösö on vakiohaukuttava, taas oma dieseli octavia kuuluu ei haukuttavien kastiin.
Ilmeisesti jokin äänensävy tai paine "käskyttää" koiraa haukkuu. Koira on vasta parivuotias.

Sen olen itsekkin huomannut et joillekkin haukutaan ja joillekkin heilutellaan häntää.
On se koiran elämä niin mielenkiintoista.



Rontti meinaa "laittaa" toisia, siis vierailijoita, ketkä käy nurkassa. Huomaa että pojasta on tullut äijä, hormonit rupee jyllää. (tuokin on sit vaan koiranelämää, meinaan se yrittää kivuta ihmisten yli, siis kokeilee missä sen paikka on)! Rontti tietää että nurkka on sen reviiriä, niin kuinkapa se sinne "muita" hyväksyisi, et ihan koiramaailmaa se on, ja niin kunnon koiran tulee käyttäytyäkin.
Tutuimmat pääsee useimmiten tuolla hännänheilutuksella ja nuuhkasulla, mut useampi on hätää kärsimässä, kun EI osaa käsitellä koiraa, siis Ronttia. Koirakin on siitä fiksu, et se kiinnostuu ihmisestä joka sitä välttelee tai pelkää. Ronttikin on sen verta isokokoinen, etten yhtään ihmettele että sitäkin voidaan pelätä. Ja kait Afgaanikin on sit sen verta fiksu koira, et ku se huomaa tuollaisen niin johan sitä käytetään hyväksi  ;D, jos ei nyt suoranaisesti "laiteta" vaan kokeillaan, et voisko tuon yli kivuta hierarkiassa ja kuin korkealle se sit pääsee on sen kokeiltavan häpeä. Rontti kyllä nopeesti ottaa vallan, eteenkin noista jotka vähän vieroksuu tai suoranaisesti pelkää sitä.  :P

Joo on huomattu että rontti kyllä haluaisi nousta laumassa.
No siitähän on monesti jo "keskusteltu" ja joskus on jopa painittukin.
Mutta muutenhan rontti on ihan kiltti koira....Se on tuo uroksen elämä tuollaista .......

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Kertokaas mulle mistä Afgaani voi tietää....
« Vastaus #8 : Huhtikuu 24, 2008, 21:20:47 ip »
Tutuimmat pääsee useimmiten tuolla hännänheilutuksella ja nuuhkasulla, mut useampi on hätää kärsimässä, kun EI osaa käsitellä koiraa, siis Ronttia. Koirakin on siitä fiksu, et se kiinnostuu ihmisestä joka sitä välttelee tai pelkää.

Itse en pelkää, mutta kyllä tuo tuppaa sitten hyppimään ja nuolemaan, ei pelkkä nuuhkaisu riitä. :D No, Pasin huudosta on aina asettunut omalle paikalle lopulta.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kertokaas mulle mistä Afgaani voi tietää....
« Vastaus #9 : Huhtikuu 24, 2008, 21:22:18 ip »
Tutuimmat pääsee useimmiten tuolla hännänheilutuksella ja nuuhkasulla, mut useampi on hätää kärsimässä, kun EI osaa käsitellä koiraa, siis Ronttia. Koirakin on siitä fiksu, et se kiinnostuu ihmisestä joka sitä välttelee tai pelkää.

Itse en pelkää, mutta kyllä tuo tuppaa sitten hyppimään ja nuolemaan, ei pelkkä nuuhkaisu riitä. :D No, Pasin huudosta on aina asettunut omalle paikalle lopulta.

No jokaisen joka täällä käy ni rontti koittelee et pääsisikö niskanpäälle.....
Sitä ei pidä päästää hyppimään vaan joka kerta kieltää...
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Kertokaas mulle mistä Afgaani voi tietää....
« Vastaus #10 : Huhtikuu 24, 2008, 21:30:14 ip »
No jokaisen joka täällä käy ni rontti koittelee et pääsisikö niskanpäälle.....
Sitä ei pidä päästää hyppimään vaan joka kerta kieltää...

Kuonosta kiinni vaan rohkeasti, kuten make tekee?

pave

  • Vieras
Vs: Kertokaas mulle mistä Afgaani voi tietää....
« Vastaus #11 : Huhtikuu 24, 2008, 21:31:08 ip »
Tutuimmat pääsee useimmiten tuolla hännänheilutuksella ja nuuhkasulla, mut useampi on hätää kärsimässä, kun EI osaa käsitellä koiraa, siis Ronttia. Koirakin on siitä fiksu, et se kiinnostuu ihmisestä joka sitä välttelee tai pelkää.

Itse en pelkää, mutta kyllä tuo tuppaa sitten hyppimään ja nuolemaan, ei pelkkä nuuhkaisu riitä. :D No, Pasin huudosta on aina asettunut omalle paikalle lopulta.

No jokaisen joka täällä käy ni rontti koittelee et pääsisikö niskanpäälle.....
Sitä ei pidä päästää hyppimään vaan joka kerta kieltää...


...
joo, ihan reilusti niskasta kiinni ja maihin! Siinä ei tarvi voimaa eikä väkivaltaa. Ja jos meinaa loksasta niin toisella kädellä leuan alta ja päätä pystyyn, niin ei pääse puremaankaan.  :P

Rontti on jees....

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kertokaas mulle mistä Afgaani voi tietää....
« Vastaus #12 : Huhtikuu 24, 2008, 22:34:39 ip »
Tutuimmat pääsee useimmiten tuolla hännänheilutuksella ja nuuhkasulla, mut useampi on hätää kärsimässä, kun EI osaa käsitellä koiraa, siis Ronttia. Koirakin on siitä fiksu, et se kiinnostuu ihmisestä joka sitä välttelee tai pelkää.

Itse en pelkää, mutta kyllä tuo tuppaa sitten hyppimään ja nuolemaan, ei pelkkä nuuhkaisu riitä. :D No, Pasin huudosta on aina asettunut omalle paikalle lopulta.

No jokaisen joka täällä käy ni rontti koittelee et pääsisikö niskanpäälle.....
Sitä ei pidä päästää hyppimään vaan joka kerta kieltää...


...
joo, ihan reilusti niskasta kiinni ja maihin! Siinä ei tarvi voimaa eikä väkivaltaa. Ja jos meinaa loksasta niin toisella kädellä leuan alta ja päätä pystyyn, niin ei pääse puremaankaan.  :P

Rontti on jees....

Rontti on ihan ok ja ihana .rajat vaan pitää olla ni menee ok.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Tulkku

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
  • Karma: +0/-0
Vs: Kertokaas mulle mistä Afgaani voi tietää....
« Vastaus #13 : Syyskuu 30, 2008, 18:07:47 ip »
Hei

Olisiko se sitten vaan siitä telkkariohjelmasta nähnyt että sieltä joku tulee sisään kun kello soi ja haukkuu siinä ohjelmassa mukana.

T:Tulkku