PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Kertokaas mulle mistä Afgaani voi tietää....  (Luettu 22289 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kertokaas mulle mistä Afgaani voi tietää....
« Vastaus #14 : Syyskuu 30, 2008, 18:55:53 ip »
Hei

Olisiko se sitten vaan siitä telkkariohjelmasta nähnyt että sieltä joku tulee sisään kun kello soi ja haukkuu siinä ohjelmassa mukana.

T:Tulkku

Niin....jos makkarissa nukkuu ja telkka on olohuoneessa ni ei varmana näe.
ja mulla ei kotona ole koskaan rontin aikana ollut ovikelloa.
eli rontti ei käsittääkseni tiedä mikä on ovikello siinä mielessä että osaisi yhdistää sen äänen siihen että joku on tulossa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Tulkku

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
  • Karma: +0/-0
Vs: Kertokaas mulle mistä Afgaani voi tietää....
« Vastaus #15 : Lokakuu 06, 2008, 13:53:38 ip »
Hei

Tuli mieleen jos se on pienenä ollut sellaisessa kodissa jossa on ollut ovikello ja muut koirat, esimerkiksi emo tai isäkoira on haukkunut kelloa?

Eikös nämä koirat ole aika hurjia juoksemaan? Jopa kahdeksaakymppiä.

T:Tulkku

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kertokaas mulle mistä Afgaani voi tietää....
« Vastaus #16 : Lokakuu 06, 2008, 17:24:09 ip »
Hei

Tuli mieleen jos se on pienenä ollut sellaisessa kodissa jossa on ollut ovikello ja muut koirat, esimerkiksi emo tai isäkoira on haukkunut kelloa?

Eikös nämä koirat ole aika hurjia juoksemaan? Jopa kahdeksaakymppiä.

T:Tulkku

joo lujaa menee.
hetkellisesti tosi kovaa.
8 viikkoisena oli luovutus.voisiko muistaa sieltä asti tuon ovikello äänen?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Suz

  • Member
  • *
  • Viestejä: 28
  • Karma: +0/-0
Vs: Kertokaas mulle mistä Afgaani voi tietää....
« Vastaus #17 : Toukokuu 18, 2009, 11:48:32 ap »
Meidän seefferi haukkuu autot, ihmiset (oman talon & vieraat) ja koirat. Rasittavaa tollanen haukkuminen, mutta pysyy kurissa suihkepullon avulla. Välillä, kun mäkeä alas menee auto tai ihmisiä neiti on kuur puheelle, eikä kuule mitään käskyjä.

 On tuossa hyviäkin puolia käskyjä kuuntelee usein ja käyttäytyy yleensä aina nätisti. Miellyttämisenhaluinen koira ja todella pitkä hermoinen lasten kanssa. Katinkin kanssa tulee toimeen hyvin, joutuu syömään usein, kun kissa söis ton ruuat :'D

Onneksi on lyhyt karva, eikä turkki tarvi muuta kuin harjausta karvanlähtöaikaan. Koiruus menee veteen jos heittää kepin, mutta suihku on ihan hirvee juttu, tiedä sitten miksi :D
Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kertokaas mulle mistä Afgaani voi tietää....
« Vastaus #18 : Toukokuu 19, 2009, 00:01:49 ap »
Meidän seefferi haukkuu autot, ihmiset (oman talon & vieraat) ja koirat. Rasittavaa tollanen haukkuminen, mutta pysyy kurissa suihkepullon avulla. Välillä, kun mäkeä alas menee auto tai ihmisiä neiti on kuur puheelle, eikä kuule mitään käskyjä.

 On tuossa hyviäkin puolia käskyjä kuuntelee usein ja käyttäytyy yleensä aina nätisti. Miellyttämisenhaluinen koira ja todella pitkä hermoinen lasten kanssa. Katinkin kanssa tulee toimeen hyvin, joutuu syömään usein, kun kissa söis ton ruuat :'D

Onneksi on lyhyt karva, eikä turkki tarvi muuta kuin harjausta karvanlähtöaikaan. Koiruus menee veteen jos heittää kepin, mutta suihku on ihan hirvee juttu, tiedä sitten miksi :D

Ja kyllä meilläkin haukutaan usein koirat ja polkupyöräilijät....
ja meillä isot takut lähtee saksilla.en ole näyttelyihin menossa ni ei ole niin väliä.pääasia on ettei poikaa purista tai pistele....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

sisur142

  • Member
  • *
  • Viestejä: 47
  • Karma: +0/-0
Vs: Kertokaas mulle mistä Afgaani voi tietää....
« Vastaus #19 : Joulukuu 09, 2010, 00:54:03 ap »
Meillä sitten helppoa ;D Nöhvi tarjoaa ruokakippoansa kaikille pultsareille, mutta napurin (idiootille) Terolle tekee selväksi, ettei ole tulemista 800m lähemmäs.
Varsin vakuuttava veijari, "hartiat" leviävät noin 1,3m, koskaan ei hauku tai murise, mutta Terot ovat poistuneet hyvin nopeasti=isin sankari.
Ai niin, yksi vielä, katolla olin piippua korjaamassa ja katselin sivusilmällä mikä vitun Erkki-Einari moponsa kanssa yrittää tunkea kuselle pihaan, 0,4 nanosekuntia ja Karu oli ukon pappis-tuntsan renkaassa kiinni ja rengas tuhannen paskana ;D Jäi EEllä sitten kusematta meidän pihaan. Karu on aina pihassa irti ja vapaana, kun sanomattakin on aina tiennyt tontin rajat ym:)
Kyllä lemmikit ovat älykkäitä!!! Rakennustarkastajakin otti "Ritolat" saatanan nopeasti, kun erehtyi tontilla poikkeamaan ::)
Meidän tontille kun tulet, varaudu passintarkastukseen USSR-tyyliin :-*Kaikkien kavereita on K, mutta jos erehdyt liikaa poikkemaan kunnan puolelta, ei hyvää seuraa >:(
Juu, naapurin nuoret kettutytöt olivat jollekin Anja Eerikäiselle ilmoittaneet Karun heitteillejätöstä, minkä voin kun poika haluaa aina olla ulkona kun isikin, syötävät ja juotavat aina nenän vieressä, tulivat sheriffit 900 Saabilla hakemaan koiraa parempaan talteen, ei poika mennyt Saabin kyytiin, vaikka oli jo 4 munkinsyöjää kiskomassa, mutta kun isi raotti 128 FIATin ovea oli karpaasi siellä alle sekunnissa :D
Noo, sheriffit sitten tarjosivat munkki-teet, kun miellä ei kaffeita juoda, koira tuli tietty mukaan ;)
Tositarinaa kesältä2006...
Hyvät kansalaiset, pidetään lemmikeistämme huolta, jookos!?