PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: VIP linja  (Luettu 16600 kertaa)

Kuuvalon Jussi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 198
  • Karma: +0/-0
Vs: VIP linja
« Vastaus #7 : Toukokuu 15, 2010, 12:56:46 ip »
Hyvä idea,näin sitä pitää! 5euroa ei ole iso raha sijoittaa...sillä summallahan soittaa vaikka joka lähetykseen eihän se ole kuin parikymppiä kuussa. kaikki soittajat eivät vain ymmärtäneet että soittivan maksulliseen numeroon....

Hankkija

  • Vieras
Vs: VIP linja
« Vastaus #8 : Toukokuu 15, 2010, 13:10:18 ip »
kaikki soittajat eivät vain ymmärtäneet että soittivan maksulliseen numeroon....

Kyllä se mielestäni tuli moneen kertaan hyvin selväksi että 5 euroa se puhelu maksaa. Menee kyllä täysin soittajan omaan piikkiin jos ei sitä känniltänsä ymmärtänyt 8)

Ola

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 298
  • Karma: +0/-0
Vs: VIP linja
« Vastaus #9 : Toukokuu 15, 2010, 18:48:25 ip »
Hyvä idea,näin sitä pitää! 5euroa ei ole iso raha sijoittaa...sillä summallahan soittaa vaikka joka lähetykseen eihän se ole kuin parikymppiä kuussa. kaikki soittajat eivät vain ymmärtäneet että soittivan maksulliseen numeroon....

Kenelle on, kenelle ei. Itsellä tulot tällä hetkellä 0€ kuussa, kun opintotukikin loppui.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15062
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: VIP linja
« Vastaus #10 : Toukokuu 15, 2010, 18:50:18 ip »
Hyvä idea,näin sitä pitää! 5euroa ei ole iso raha sijoittaa...sillä summallahan soittaa vaikka joka lähetykseen eihän se ole kuin parikymppiä kuussa. kaikki soittajat eivät vain ymmärtäneet että soittivan maksulliseen numeroon....

puhelun alussa tulee kyllä tiedote mitä se maksaa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

jormak

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 550
  • Karma: +0/-0
Vs: VIP linja
« Vastaus #11 : Toukokuu 16, 2010, 12:45:31 ip »
Oliko kuuntelijoita normaalia alkukesän kuumaa perjantaita vähemmän? Vaan eikö se tavallaan helpottaisi tilannetta jos olisi aavistuksen vähempi kuulijoita ja vähän enempi rahaa tulisi mobiilimaksuista?

Toki toivottavaahan olisi että Pasiradio laajenisi kuin pullataikina ja joskus kajahtaisi ihan tavallisesta radiosta kuuluville(Lahdessakin!). (Ainakin alkuillan/yön osalta  ;D  ;D  )
TV:stä tuttu Arto: Jormak on nyt sitten aikansa ydinasiasta mitään tietämättömänä nettimiliisinä nolanut itsensä enemmän kuin miliisitakinnapit kestää . .

jaskatku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
  • Karma: +0/-0
  • Turusta nääs oon..!
Vs: VIP linja
« Vastaus #12 : Toukokuu 16, 2010, 13:00:41 ip »
tää homma kuolee jos ei jostain saada tätä maksatettua.
itse pystyn maksaa tän palvelimen jossa tää pyörii mutta en muuta.
kun tämä yritys suostui siihen että maksatetaan kulut kuuntelijoilla ja ne menee suoraan kuluihin ni saoin kyllä.
minulla ei olisi varaa täälläiseen toimintaan.
Kaikesta maksetaan myös verot tällä hetkellä.
minä tuotan vain sisältöä.....

minä en siis ole mitään...



Eikö sitä radioo kannattaa pitää sillä tavalla miten varasi riittävät. Itse en ymmärrä miksi noin kallis puhelumaksu voi olla.  seksilinjatkin maksaa vähemmän mutta ei kuulu tapoihini soitella sinne. Muutenkin verot alkaa nousta pikkasen niin ei siinä kalliita soittoja enää voi alkaa tehdä.

jormak

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 550
  • Karma: +0/-0
Vs: VIP linja
« Vastaus #13 : Toukokuu 16, 2010, 13:14:22 ip »
Lainaus
Muutenkin verot alkaa nousta pikkasen niin ei siinä kalliita soittoja enää voi alkaa tehdä.
Minusta tuo oli toimiva hyvä linja ainakin sen aikaa mitä kuuntelin. Olisi päässyt expressinä lähetykseen sanomaan sanomansa. Ja tosiaan hyvä puoli oli myös se että harva haluaa maksaa vitosta siitä että pääse sanomaan viheraholle haista vittu anonyyminä. Alkuillanhan siinä oli toinen halvempi normaali saunalahden kännynumero rinnalla. Ymmärtääkseni Teosto ja Gramex maksut on ne mitkä radiota pitävät ahtaalla. Kuuntelijoita kuitenkin on. Jos ei ole rahaa niin pasi rajaa kuulijat kavereihinsa ja silloin moni jää ulkopuolelle. Näin olen ymmärtänyt.

Mitä tulee veroihin, niin tämä lamahan ei ole meitä töissä olevia vielä pahemmin koskenut, ehkä on aika antaa rahaa ja kantaa kortta kekoon enempi yhteiskunnan hyväksi?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 16, 2010, 13:20:23 ip kirjoittanut jormak »
TV:stä tuttu Arto: Jormak on nyt sitten aikansa ydinasiasta mitään tietämättömänä nettimiliisinä nolanut itsensä enemmän kuin miliisitakinnapit kestää . .