PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: VIP linja  (Luettu 16552 kertaa)

Hankkija

  • Vieras
Vs: VIP linja
« Vastaus #14 : Toukokuu 16, 2010, 13:30:28 ip »

Eikö sitä radioo kannattaa pitää sillä tavalla miten varasi riittävät. Itse en ymmärrä miksi noin kallis puhelumaksu voi olla.  seksilinjatkin maksaa vähemmän mutta ei kuulu tapoihini soitella sinne. Muutenkin verot alkaa nousta pikkasen niin ei siinä kalliita soittoja enää voi alkaa tehdä.

Jaskatku voi rauhassa kuunnella Turun radiota ja Juha Ohtosen höpinöitä. Merisäänkin saat vakioaikoina päivittäin klo 05:50, 07:50, 12:45, 18:50 ja 21:50.


jaskatku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
  • Karma: +0/-0
  • Turusta nääs oon..!
Vs: VIP linja
« Vastaus #15 : Toukokuu 16, 2010, 19:40:45 ip »
Lainaus
Muutenkin verot alkaa nousta pikkasen niin ei siinä kalliita soittoja enää voi alkaa tehdä.
Minusta tuo oli toimiva hyvä linja ainakin sen aikaa mitä kuuntelin. Olisi päässyt expressinä lähetykseen sanomaan sanomansa. Ja tosiaan hyvä puoli oli myös se että harva haluaa maksaa vitosta siitä että pääse sanomaan viheraholle haista vittu anonyyminä. Alkuillanhan siinä oli toinen halvempi normaali saunalahden kännynumero rinnalla. Ymmärtääkseni Teosto ja Gramex maksut on ne mitkä radiota pitävät ahtaalla. Kuuntelijoita kuitenkin on. Jos ei ole rahaa niin pasi rajaa kuulijat kavereihinsa ja silloin moni jää ulkopuolelle. Näin olen ymmärtänyt.

Mitä tulee veroihin, niin tämä lamahan ei ole meitä töissä olevia vielä pahemmin koskenut, ehkä on aika antaa rahaa ja kantaa kortta kekoon enempi yhteiskunnan hyväksi?

Niin mutta nyt, kun kreikkaan meni se jokunen miljoona niin siitä se velka nousee ja pahimmassa tapauksessa vielä korkokin. Sinne menee ne rahat jotka olisin voinut käyttää vaikkaa 2 tekstariin. Ei mulla ole vittu varaa soitella jos tahtoisin. Kiitos kuuluu varmaan niille ketkä soitteli piloja pasiradioon.

Team Finland

  • Vieras
Vs: VIP linja
« Vastaus #16 : Toukokuu 16, 2010, 19:53:23 ip »
Joo 5 € puhelusta! Kauheeta rahastusta tommnonen.  Monet varmasti jättäisi soittamatta tohon numeroon. Parempi puhelun hinta olisi 2 - 0.60 €

jaskatku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
  • Karma: +0/-0
  • Turusta nääs oon..!
Vs: VIP linja
« Vastaus #17 : Toukokuu 16, 2010, 20:04:03 ip »

Eikö sitä radioo kannattaa pitää sillä tavalla miten varasi riittävät. Itse en ymmärrä miksi noin kallis puhelumaksu voi olla.  seksilinjatkin maksaa vähemmän mutta ei kuulu tapoihini soitella sinne. Muutenkin verot alkaa nousta pikkasen niin ei siinä kalliita soittoja enää voi alkaa tehdä.

Jaskatku voi rauhassa kuunnella Turun radiota ja Juha Ohtosen höpinöitä. Merisäänkin saat vakioaikoina päivittäin klo 05:50, 07:50, 12:45, 18:50 ja 21:50.


Voisinpa sitä ehkä kuunnella tai sitten en. Merisää tiedotteet eivät kiinnosta. Minä en kaipaa Hankkija sinun ohjeistusta mitä kanavaa kuuntelen kiitos! Mä ajattelen tämän asian vähän toisella tavalla. Se mitä hra. viheraho joskus kertoi millä perustein radio toimii ei mene enää samaa linjaa. Voisin kyllä soittaa hänelle ja puhua tästä asiasta kahden kesken ihan rauhallisin mielin.  

jaskatku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
  • Karma: +0/-0
  • Turusta nääs oon..!
Vs: VIP linja
« Vastaus #18 : Toukokuu 16, 2010, 20:07:08 ip »
Joo 5 € puhelusta! Kauheeta rahastusta tommnonen.  Monet varmasti jättäisi soittamatta tohon numeroon. Parempi puhelun hinta olisi 2 - 0.60 €
Varmaan yli 30%

Hankkija

  • Vieras
Vs: VIP linja
« Vastaus #19 : Toukokuu 16, 2010, 20:12:30 ip »
Joo 5 € puhelusta! Kauheeta rahastusta tommnonen.  Monet varmasti jättäisi soittamatta tohon numeroon. Parempi puhelun hinta olisi 2 - 0.60 €
Varmaan yli 30%

Aivan turhaa kitisette. Radion pyörittäminen ei ole ilmaista hommaa ja jostakin on tuloja saatava. Itse voisin soittaa vaikka puhelun hinta olisi 8 euroa per puhelu, enkä todellakaan ole mikään miljonääri.  Paljon turhempaankin sitä rahaa ihmiset jokapäivä pistävät.

jaskatku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
  • Karma: +0/-0
  • Turusta nääs oon..!
Vs: VIP linja
« Vastaus #20 : Toukokuu 16, 2010, 20:19:12 ip »
Joo 5 € puhelusta! Kauheeta rahastusta tommnonen.  Monet varmasti jättäisi soittamatta tohon numeroon. Parempi puhelun hinta olisi 2 - 0.60 €
Varmaan yli 30%

Aivan turhaa kitisette. Radion pyörittäminen ei ole ilmaista hommaa ja jostakin on tuloja saatava. Itse voisin soittaa vaikka puhelun hinta olisi 8 euroa per puhelu, enkä todellakaan ole mikään miljonääri.  Paljon turhempaankin sitä rahaa ihmiset jokapäivä pistävät.
Ei me mitään kitistä vaan kerromme vaan oman mielipiteemme. Jokaisen mielipidettä pitää kunnioittaa. Sinun mielipiteesi on se,että 5 euron puhelu ei tunnu missää. Minussa tuntuu. Hra. Viheraho radio pyöritys ovat olleet ainakin 2 vuotta elossa ja toiminut hyvin ilman maksullisia soittoja. Onko kenties gramexi nostanut hintoja tai onko Pasilla tullut enemmän menoa kenties? Sanoin edellisessä viestissä,että haluasin jutella viherahon kanssa kahden kesen tästä asiasta enkä halua mitään välikäsiä hänen puolestaan vastailemaan.