PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: VIP linja  (Luettu 16581 kertaa)

Hankkija

  • Vieras
VIP linja
« : Toukokuu 14, 2010, 21:03:35 ip »
Pasiradio VIP linja: 0600 414553

Puhelun hinta 5 eur / puhelu + normaali puhelumaksu.Puheluihin pyritään vastaamaan mahdollisuuksien mukaan mutta tämä ei ole varmaa. Maksu menee aina vastattiin puheluun tai ei. Mahdollinen jonotus maksaa vain normaalin puhelumaksun.

kattikarvalakki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 73
  • Karma: +0/-0
Vs: VIP linja
« Vastaus #1 : Toukokuu 14, 2010, 21:09:17 ip »
Toi maksullinen numero on hyvä juttu, saadaan jotain hyötyä kaikenmaailman kusipäähäiriköistä!  :D ;D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 15, 2010, 09:01:16 ap kirjoittanut kattikarvalakki »

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: VIP linja
« Vastaus #2 : Toukokuu 14, 2010, 21:35:49 ip »
tonki vois puolittaa 2e/puhelu ja niin että kaikk jotka haluaa lähetykseen soittaa siihen.
No oma mielipide tämäkin on.

jormak

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 550
  • Karma: +0/-0
Vs: VIP linja
« Vastaus #3 : Toukokuu 14, 2010, 21:44:24 ip »
Itse avasin textiviestillä videostreamin, olen kyllä tyytyväinen siihen palveluun. En ole aiemmin edes haikaillu videon perään mutta hyvinpä tuo nyt näyttää pelittävän.
Toivottavasti maksut eivät vie kuulijoita vaan karsivat puhelinhäiriköitä. 

Pasilla oli hyviä ideoita, paikkakuntien kierto yms. Ehkä jotain teemalähetyksiäkin? Olen aiemmin ollut , hävettävää kyllä, pasiradion vapaamatkustaja nyt olen kuitenkin ryhdistäytynyt ja aion jatkossakin tukea radiota. Vaikka en varsinainen Viheraho-fani olekkaan niin haluan tälläisen radion jatkuvan.
TV:stä tuttu Arto: Jormak on nyt sitten aikansa ydinasiasta mitään tietämättömänä nettimiliisinä nolanut itsensä enemmän kuin miliisitakinnapit kestää . .

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: VIP linja
« Vastaus #4 : Toukokuu 15, 2010, 00:44:57 ap »
tää homma kuolee jos ei jostain saada tätä maksatettua.
itse pystyn maksaa tän palvelimen jossa tää pyörii mutta en muuta.
kun tämä yritys suostui siihen että maksatetaan kulut kuuntelijoilla ja ne menee suoraan kuluihin ni saoin kyllä.
minulla ei olisi varaa täälläiseen toimintaan.
Kaikesta maksetaan myös verot tällä hetkellä.
minä tuotan vain sisältöä.....

minä en siis ole mitään...

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

kattikarvalakki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 73
  • Karma: +0/-0
Vs: VIP linja
« Vastaus #5 : Toukokuu 15, 2010, 08:57:16 ap »
Tulihan siihen sit lopulta puheluita. Puhelujen asiallisuus kasvo ainakin mun mielestä huomattavasti. Lieneekö MM-kisat syöneet sitten kuulijoita.

Hankkija

  • Vieras
Vs: VIP linja
« Vastaus #6 : Toukokuu 15, 2010, 11:12:10 ap »
Tulihan siihen sit lopulta puheluita. Puhelujen asiallisuus kasvo ainakin mun mielestä huomattavasti. Lieneekö MM-kisat syöneet sitten kuulijoita.

Juu heti kun Pasi sulki terveiset osion jälkeen sen 045 alkusen numeron niin rupes tulemaan puheluita hyvin tähän 0600 numeroon. Ens lähetykseen vaan käyttöön tämä 0600 numero ja tota 045 numeroa ei kannata avata ollenkaan ;)