PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Krääsää...  (Luettu 5133 kertaa)

pave

  • Vieras
Krääsää...
« : Tammikuu 25, 2008, 18:37:05 ip »
Saataisiko keskustelua tällaisesta aiheesta,...


Meinaan, emäntä heitti vinon pinon mainoksia mulle, jotka oli tullut nimelläni,... fyysisesti postilaatikkoon, tää posteljooni kantanut repullisen niitä meille,... en ole mikään "tilaaja-tauno", et suosisin mitään postimyyntiä en edes nettikauppoja (viimeisen ostos kun ei ollut palautettavissa,... ostin reilut vuosi sitten emon ja prossun, piti olla yhteensopivat, tilasin varmasti (se todennettiinkin vielä) 462-kantaset emon ja  -prossun) Tuli sit prossu AM2,... eikä vaihtaneet,... (muuten, seisoo tuolla kaapissa jouten)!!!

Joo,... et sit saisin 4.50€ termoskahvinkeittimen, -70% kaikenlaista kamaa,...!!! Mitä olette mieltä ko. tuotteista mitä lehdet välittävät "ostohyvitykseksi" - liittymislahjaksi?

Kuin moni on mennyt "siihen"?

Mä tein n. 3-v. duunia, jossa näin tuota kamaa ihan käsissäni,... vitttu!... kyllä maailmassa ollaan menossa "metsään takaisin"!!! '
Esim. tarjotaan nyt 25.50€ kelloa kolmella eurolla,... jossa  5-v. takuu (missä mennään) kahvinkeitin 4.50€ ja siinäkin takuu,... ja takuut on kuin oli joskus 70-luvulla Timex-merkkisessä kellossa,... jos vaan viitsit viedä sen kauppaan takaisin, niin saat uuden!
Eihän ne edes lähetä sitä mihinkään "tark." vaan seromukasaan....
Kelloja, keittimiä, niin kodinkoneet kuin duunarinsähkökalut,... niin viihde-elektroniikkaa! Kaikki tämä krääsä vain siksi että firman pitää tehdä "tulosta"!!!... vITUT laadusta!!!
Meillä on sikavitusti kamaa, jolla ei teen mitään,... kestää 1 viikosta - pariin kuukauteen, silti valmistaja on antanut 1-5 vuotta takuuta,... miten se voi ollakin noin?
Ei vaan kukaan sortuis selittää, et ku se on niin vitun halpaa!!! Just,... kun kaikki tsiikaa vaan tota vitun hintaa, siksi meillä on kaikki niin paskaa! Siksi me harrastajat duunaamme "kököstä" laitteita itsellemme,... ei tarvi takuita jne. jne....
Mulla on vielä 1980 luvulta soittimia ym. musiikkiin liittyvää kamaa ja toimii,...

On HONG-KONG, "ROBIN-HOOD", Valintatalo, Lidh, Gigantti,... ties mitä kaikkee krääsänmyyjää,... ja niillä menee erittäin hyvin,... romulla on katetta,...

Kuis muilla?