PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Kierrätystä Texasin Monitex-kierrätysyhtiön tiloissa  (Luettu 15079 kertaa)

pave

  • Vieras
Vs: Kierrätystä Texasin Monitex-kierrätysyhtiön tiloissa
« Vastaus #7 : Tammikuu 28, 2008, 15:59:23 ip »
Lisää tuon firman jossa olen käynyt vierailulla,... (vaikka kuuluis varmaankin paremmin tuonne hyvatavaratalteen-infoon)?!


          http://www.crt-finland.fi/

  -lisää vast. jutusta.

          http://www.digitoday.fi/vimpaimet/2006/03/14/WeeRec+kierr%E4tt%E4%E4+kuvaputket+Proventian+linjalla/20065676/66


         http://www.tekniikkatalous.fi/energia/article33341.ece
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2008, 16:05:57 ip kirjoittanut pave »


myrkky

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 864
  • Karma: +0/-0
Vs: Kierrätystä Texasin Monitex-kierrätysyhtiön tiloissa
« Vastaus #9 : Tammikuu 28, 2008, 23:48:31 ip »

Mihinhän herra itse toimittaa kuvaputket ja miten?

Olen ottanut mahdollisimman vähän vastaan kuvaputkia sisältäviä laitteita, mut ne vähät mitä on minun kautta kulkenu, niin niitä on päätyny kolmeen paikkaan: Kuusakoski oy:lle, Stena:lle ja L&T:lle(välikäden kautta). Mihis pitäisi?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2008, 23:53:49 ip kirjoittanut myrkky »
Pillu on vähän kuin raha. Kun sitä on, niin se on lähes yhdentekevää. Kun sitä ei ole, vituttaa niin maan perkeleesti..

pave

  • Vieras
Vs: Kierrätystä Texasin Monitex-kierrätysyhtiön tiloissa
« Vastaus #10 : Tammikuu 29, 2008, 00:13:15 ap »

Mihinhän herra itse toimittaa kuvaputket ja miten?

Olen ottanut mahdollisimman vähän vastaan kuvaputkia sisältäviä laitteita, mut ne vähät mitä on minun kautta kulkenu, niin niitä on päätyny kolmeen paikkaan: Kuusakoski oy:lle, Stena:lle ja L&T:lle(välikäden kautta). Mihis pitäisi?


Kuin nyt noin,... en suinkaan viittaa sinuun tuolla "Mihinhän herra itse toimittaa kuvaputket ja miten?",... jollet nyt sitten satu olemaan hra Niukkanen?
Kommentin heitin hänelle,... Ja jos olet hoitanut ko. laitoksiin putkelliset näytöt-TV.t niin mielestäni aivan oikea osoite!

Sillä ainekin minun tiedon mukaan niitä näyttöjä kumminkin meni hra Niukkaselle useita kuormia, -kontteja. Tuhansia näyttöjä. Ja sen vuoksi heitin tuon, noi sillä noiden näyttöjen oli tark. mennä CRT.lle tai Saksaan!

Olenko nyt sitten puhutellut kaiken aikaa hra Niukkasta keskustellessani "tämän" nimimerkin kanssa,...
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 29, 2008, 00:19:44 ap kirjoittanut pave »

myrkky

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 864
  • Karma: +0/-0
Vs: Kierrätystä Texasin Monitex-kierrätysyhtiön tiloissa
« Vastaus #11 : Tammikuu 29, 2008, 00:23:21 ap »
..
Hyvä minä..  ;D ;D  Käsitin että olisit minulta kysynyt että mihin vien putket.. tarkemmin ajatuksen kanssa lukien en ymmärrä itsekkään, miksi..  ;D ;D
Pillu on vähän kuin raha. Kun sitä on, niin se on lähes yhdentekevää. Kun sitä ei ole, vituttaa niin maan perkeleesti..

pave

  • Vieras
Vs: Kierrätystä Texasin Monitex-kierrätysyhtiön tiloissa
« Vastaus #12 : Tammikuu 29, 2008, 00:24:32 ap »
..
Hyvä minä..  ;D ;D  Käsitin että olisit minulta kysynyt että mihin vien putket..  ;D ;D

mä olin jo lähettämässä henk. koht. viestii h.niukkaselle työ ja toimintaan

myrkky

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 864
  • Karma: +0/-0
Vs: Kierrätystä Texasin Monitex-kierrätysyhtiön tiloissa
« Vastaus #13 : Tammikuu 29, 2008, 00:28:19 ap »


mä olin jo lähettämässä henk. koht. viestii h.niukkaselle työ ja toimintaan
Sori..  :-[
Pillu on vähän kuin raha. Kun sitä on, niin se on lähes yhdentekevää. Kun sitä ei ole, vituttaa niin maan perkeleesti..