PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Palstan aiheessa pysyminen  (Luettu 6597 kertaa)

Vastaaja

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
  • Karma: +0/-0
Palstan aiheessa pysyminen
« : Huhtikuu 27, 2010, 08:05:18 ap »
Eikö voitaisi sopia siitä, että kaikki ydinvoimasta vaahtoaminen kitketään tältä palstalta? En usko, että kukaan jaksaa lukea ketjuja, joissa vilisee ydinvoimavastaista vaahtoamista (sillehän on oma palstansa), kun luulee pääsevänsä näkemään asiakeskustelua muista energioista. Minä ainakaan en jaksa innostua keskustelemaan esimerkiksi niinkään miellyttävästä asiasta kuin kestävän kehityksen mukaisista energioista, kun tietää, tai pelkää, että asia häipyy pian  kirjavaväriseen ydinvoimahuuteluun ja vaahtoamiseen.

Olen aivan uusi tällä palstalla, joten jos käsitykseni on turhan ahdasmielinen, kertokaa pois vain. Ehdotan kuitenkin, että ydinvoiman puolesta tai vastaan vaahtoaminen kitketään tältä palstalla ilmoittamalla sellaisesta viestistä valvojalle. Minun mielestäni se ei kuulu tälle palstalle.

Muuten ehdottaisin energiaosissa jakoa, jossa vihreä, kestävä energiantuotanto olisi omana alueenaan, nythän tänne kuuluisi mm. hiilivoimakeskustelu.

Tiesittekö, että vihreän energian vastakohta on ruskea energia? Termi ei ole oikein päässyt yleistymään, koska jenkeissä on saman niminen sähköyhtiö:

Lainaus
Brown energy
From Wikipedia, the free encyclopedia

The term Brown Energy has also be coined as energy produced from polluting sources. This is in contrast to Green energy from renewable, non-polluting sources."
http://en.wikipedia.org/wiki/Brown_energy   
Se teknologia kehittyy, joka tuottaa säästöä.
Säteilyvaaramerkit

Bajari

  • Vieras
Vs: Palstan aiheessa pysyminen
« Vastaus #1 : Huhtikuu 27, 2010, 08:31:36 ap »
Kattele vähän aikaa palstan meininkiä. ei näistä aijemmin ole kukaan valittanu eli luultavasti näin on hyvä mut Pasihan se loppupeleissä päättää näistä asioista. Ja miks ydinvoimasta vaahtoaminen pitäisi kitkeä pois? täällä on vapaa sana.

Vastaaja

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
  • Karma: +0/-0
Vs: Palstan aiheessa pysyminen
« Vastaus #2 : Huhtikuu 27, 2010, 09:10:57 ap »
Kattele vähän aikaa palstan meininkiä. ei näistä aijemmin ole kukaan valittanu eli luultavasti näin on hyvä mut Pasihan se loppupeleissä päättää näistä asioista. Ja miks ydinvoimasta vaahtoaminen pitäisi kitkeä pois? täällä on vapaa sana.
kiitos myös yksityisviesteistäsi. Mikäli niiden laatu pysyy jatkossakin samanlaisena. estän kaikkien yksityisviestien lähetyksen minulle.

Vaatimattoman järjenjuoksuni salliman ymmärryskykyni mukaan ydinvoimasta saa vaahdota sille kuuluvalla palstalla. Nähtävästi en sitä asiaa tuonut riittävän selkeästi esille avausviestissäni.

Se teknologia kehittyy, joka tuottaa säästöä.
Säteilyvaaramerkit

Bajari

  • Vieras
Vs: Palstan aiheessa pysyminen
« Vastaus #3 : Huhtikuu 27, 2010, 09:31:14 ap »
Kattele vähän aikaa palstan meininkiä. ei näistä aijemmin ole kukaan valittanu eli luultavasti näin on hyvä mut Pasihan se loppupeleissä päättää näistä asioista. Ja miks ydinvoimasta vaahtoaminen pitäisi kitkeä pois? täällä on vapaa sana.
kiitos myös yksityisviesteistäsi. Mikäli niiden laatu pysyy jatkossakin samanlaisena. estän kaikkien yksityisviestien lähetyksen minulle.

Vaatimattoman järjenjuoksuni salliman ymmärryskykyni mukaan ydinvoimasta saa vaahdota sille kuuluvalla palstalla. Nähtävästi en sitä asiaa tuonut riittävän selkeästi esille avausviestissäni.


hmm, viestini olivat kyllä ihan asiallisia mitkä laitoin sinulle. Ja sanoon edelleen. Tällä palstalla on vapaa sana ja mitään ei poisteta. Nyt lopetat tuon vaahtoamisen itse tai sitten katellaan lomalta vähän aikaa.

Ja varotan vain tämän yhden ainoan kerran.

Vastaaja

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
  • Karma: +0/-0
Vs: Palstan aiheessa pysyminen
« Vastaus #4 : Huhtikuu 27, 2010, 09:55:30 ap »
Kattele vähän aikaa palstan meininkiä. ei näistä aijemmin ole kukaan valittanu eli luultavasti näin on hyvä mut Pasihan se loppupeleissä päättää näistä asioista. Ja miks ydinvoimasta vaahtoaminen pitäisi kitkeä pois? täällä on vapaa sana.
kiitos myös yksityisviesteistäsi. Mikäli niiden laatu pysyy jatkossakin samanlaisena. estän kaikkien yksityisviestien lähetyksen minulle.

Vaatimattoman järjenjuoksuni salliman ymmärryskykyni mukaan ydinvoimasta saa vaahdota sille kuuluvalla palstalla. Nähtävästi en sitä asiaa tuonut riittävän selkeästi esille avausviestissäni.


hmm, viestini olivat kyllä ihan asiallisia mitkä laitoin sinulle. Ja sanoon edelleen. Tällä palstalla on vapaa sana ja mitään ei poisteta. Nyt lopetat tuon vaahtoamisen itse tai sitten katellaan lomalta vähän aikaa.

Ja varotan vain tämän yhden ainoan kerran.

Olen taatusti tyhmä, kun uskon tälläista:
Laitoin ydinvoiman lisäksi tasapuolisuuden nimissä vapaan alueen myös muille tuotantomuodoille. Tuntui olevan niin paljon kansaa jakava aihekin tuo säteilypuoli, ettei muu keskustelu mahdu joukkoon. Ja jollei keskustelua tänne riitä, niin sitten jatketaan taas pelkällä ydinvoima-alueella.

Eli:
*Tänne voi postata rekisteröitymättä
*Linkkejä voi postata ainoastaan rekisteröitynyt
*Sana vapaa, pahimmat törkeydet toki siivotaan
*Ydinvoima sille kuuluvalle alueelle

Kysymykset vaikka replynä tähän.

Tuostako minua varoita?

EDIT:

Oman ymmärrykseni mukaan en ole puyytänyt yhtään viestiä poistettavaksi, vain ilmoittanut, että on väärällä aihealueella - kuvittelin, että uylläpoitäjät voivat esimerkiksi siirtää viestin toiselle alueelle.

Toki ydinvoimasta voi, ja täytyykin puhua muun energiantuotannon yhteydessä. mutta kun se aiheena hukuttaa sekä viestin, että palstan (näköjään täällä alueen), on väärinkäsitysten välttämiseksi sujuvampaa hävittää muut alueet.

Edit, opetellaan muokkaamaan.
Bajari
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2010, 10:03:36 ap kirjoittanut Bajari »
Se teknologia kehittyy, joka tuottaa säästöä.
Säteilyvaaramerkit

Bajari

  • Vieras
Vs: Palstan aiheessa pysyminen
« Vastaus #5 : Huhtikuu 27, 2010, 10:05:09 ap »
No kerro minulle sitten mikä siinä ilmoittamassasi viestissä oli vikana että se pitäisi siirtää.

Vastaaja

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
  • Karma: +0/-0
Vs: Palstan aiheessa pysyminen
« Vastaus #6 : Huhtikuu 27, 2010, 10:27:07 ap »
No kerro minulle sitten mikä siinä ilmoittamassasi viestissä oli vikana että se pitäisi siirtää.

En sanonut, että pitäisi siirtää, sanoin vain, että se väärällä alueella, eikö niin? Siirron kuvittelin erääksi vain mahdollisuudeksi. Enemmän kävi mielessäni asiasta keskustelu alueen aiheen selkeyttämiseksi, jonka uskoin tällä vapaan keskustelun sivustolla olevan mahdollista ilman jäähyllä uhkailua.

Perustelunkin kerroin, en muista sanatarkasti, mutta on tarkemmin kerrottu edellisissä tämän ketjun viesteissäni.
Se teknologia kehittyy, joka tuottaa säästöä.
Säteilyvaaramerkit