PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Friskies koiran ruoka on vaarallista  (Luettu 42949 kertaa)

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Friskies koiran ruoka on vaarallista
« Vastaus #28 : Helmikuu 19, 2011, 01:48:02 ap »
Se, että joku aine on EU:n hyväksymää, ei tee siitä yhtään parempaa. Murrosiän alkamista nopeuttava Bisfenoli-A:kin(myrkky) on sallittu tuttipulloissa siksi, että saisimme täysi-ikäisyyden rajaa alemmaksi, jotta saisimme ihmiset nopeammin veroa tuottavaan työhön.
Törkeää, että lemmikeille saa syöttää kaikkea sellaista paskaa, johon ihminen ei kuole, mutta koirat kylläkin.

0051-juhanakyllonen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
  • Karma: +0/-0
Vs: Friskies koiran ruoka on vaarallista
« Vastaus #29 : Syyskuu 19, 2011, 13:28:09 ip »
Kyllähän koirat nyt paremmat sapuskat kun itse ansaitsee ;D

Meidän berni aikoinaan söi mm. perunankuoria kastikkeella höystettynä. ja samaa sapuskaa kun muukin perhe. Emäntä teki aina vähän isomman satsin ja koira söi samaa. Mutta kerran kyllä teki aikomoiset "oharit" kun jouluna oli kinkku jätetty pöydälle, mentiin käymään hautausmaalla ja takas tultuamme oli kinkkulautanen sirpaleina lattialla ja kinkku paremmissa suissa. tuli kyllä bernille vattanväänteitä - ja loppujouluna ei sitten mitään syönytkään. Että se joulu oltiin sitten ilman kinkkua...

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Friskies koiran ruoka on vaarallista
« Vastaus #30 : Syyskuu 19, 2011, 13:51:12 ip »
Kyllähän koirat nyt paremmat sapuskat kun itse ansaitsee ;D

Meidän berni aikoinaan söi mm. perunankuoria kastikkeella höystettynä. ja samaa sapuskaa kun muukin perhe. Emäntä teki aina vähän isomman satsin ja koira söi samaa. Mutta kerran kyllä teki aikomoiset "oharit" kun jouluna oli kinkku jätetty pöydälle, mentiin käymään hautausmaalla ja takas tultuamme oli kinkkulautanen sirpaleina lattialla ja kinkku paremmissa suissa. tuli kyllä bernille vattanväänteitä - ja loppujouluna ei sitten mitään syönytkään. Että se joulu oltiin sitten ilman kinkkua...

Saman teki muuten jo edesmennyt Lady koita.Tempas kinkun napaan kun olin pienen hetkisen pois.No se oli semmoinen valmiskinkku mutta oli se yli kilon pala.kerralla naamariin ja sitten paska lensi kaksi päivää.
Muistan että olin menossa nukkumaan niin pimeessä kömysin ja tuntui jotenkin liukkaalta ja lämpimältä niin sänky oli täys paskaa.
Siihen jäi nukkuminen alkoi viinan ottaminen ja pyykkääminen mutta enpä ollut Ladylle vihanen koska itseppähän oli herkut hetkisetki unohtanut ja kun tiesin että kaikki katoaa niin ihan oma syy.
no tulipa sitten pestyä kaikki petivehkeet kerralla kunnolla meni 15 tuntia mutta sitten unikin maittoi ja olipahan edes kunnon känni päässä.
no se on välistä sellaista.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

jukka80

  • Member
  • *
  • Viestejä: 39
  • Karma: +0/-0
Vs: Friskies koiran ruoka on vaarallista
« Vastaus #31 : Lokakuu 31, 2011, 12:13:38 ip »
latzia meiän kissat vetelee mielellään, tosin nyt tuli ihan kunnon putiikissa käytyö ja oiskohan toi nyt ollut se royal canin merkkinen .,.