PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)  (Luettu 482953 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #819 : Marraskuu 01, 2011, 18:42:50 ip »
Hommahan meni näin.
Minä katselin tyyppejä jotka olisi olleet halukkaita kierrätykseen jne.
Minun ehdotuksestani jälleenäyttösopimus tuli kuusakoski oy:lle.
nissilä oli tuossa matkassa ja muutama muu.
Enää alkuperäisestä jengistä on vain nissilä.
muut on joko hiillostettu vittuun tai poistuneet.
Sitten nissilä kertoi minulle että kuusakoski oy markku raita oli kertonut että nimeä viheraho ei ole hyvä näkyä yhdistyksen puolesta.
näin siinä asitten homma julkisesti meni että siirryn rivijäseneksi.
näin julkisuuteen sanottiin.
oikea syy oli tuo nissilän minulle kertoma kuusakosken kertoma etten voi olla hallituksessa.
kas kun näin markku raidan ja tästä puhelin niin eipä se sitten ollutkaan heidän puolestaan ehtona.
sitten siinä yhdityksen hallitus alkoi lähinnä nissilä siihen hommaan että kaikki kulki nissilän kautta jopa soitot ja kaikki.
nää on Nakkilassa ja minä ja muut lahdessa.
miksi vitussa kun sen ajan sai maililla joko sami leppäseltä tai raijalta vaik 2 viikon väein niin herrat itse varasivat aikoja ja kerran kävi jopa niine ttä eivät tulleet vai tulivatko lähes aina myöhässä mutta hankalaksi meni.
sitten väittivät että vedin pc avun kamoja välistä kun pc apu ilmoitti että erittäin mielellään heti niin se tarkoittaa het.jos on yhteistyökumppani niin sinne mennään heti eikä silloin kun sopii.minä päätin sitten mennä ja kun kävin laina-autolla ja kun ei muita ukkoja saanut puhelimella kiinni (olivat vaihdelleet salaisiksi numeroiksi) ja kun minä senkin sopparin säädin niin minä olin sitä mieltä että ne hommat hoidetaan ja sillä siisti.
että hommat jatkuu ne pitää hoitaa.
niinpä sitten sain auton lainaksi ja kun tuota tilaa ei ollut niin katsoinpa sitten kamat läpi ja osan pistin suoraan materiaaleihin 600 mhz koneita joista oli konkat pystys ja osassa puuttu prosut ja muistit sun muuta.
eli koneita jotka ei kelpaa näille yhdistysporukalle ja muillehan niitä ei saanut luovuttaa.
siitä sitten tuli väite että vedin välistä.
samaa kamaa oli kun nissilä eli djmake irkissä ja relenox eli keijo anttila kävi meillä hollolassa katselemassa niin mikään ei kelvannut heille.
että sellaista oletettua kamaa vedin välistä.
kun se oli sitten tuollaista piikittelyä sen ajan kun en enää ollut hallituksessa niin lähdin siitä sitten läiskimään.
sittne olisi tullut tavaralle tarvesta niin eipä enää huolittu jäseneksi joten nyt en ole kyllä enää mitenkään velvollinen sinnepäin noudattelemaan heidän sääntöjään ja kultapossukerho saa rauhassa toimia miten toimii.
ei kovin kummoisesti voi toimia kun mainostus kiellettiin facebook kiellettiin eli miten joku voi tietää yhdistyksestä jos sitä ei mainsotella.
että näin.
reilu ja rehti kerho:)
Kultapossukerho.
kiitos ja kumarrus tämä sitten tästä tässä ketjussa jatketaan tramel oy asiolla jauhakaa jossain muualla ketjussa tästä viherahon väliin vedosta mutta älkää täällä.
tässä keskustellaan tramelia ja sillä hyvä.
tai tehkää uusi ketju.
kiitos rauhoitetaan tämä ketju tälle otsikossa olevalle asialle  jatketaan muualla.
jos katsotte asialliseksi tehdä toisen ketjun niin tehkää.
ei tässä.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #820 : Marraskuu 01, 2011, 21:53:13 ip »
Kuka on Harri Niukkanen..?

Tuollaisilla lähtökohdilla onkin hyvä tulla keskustelemaan Tramelista...

Ratman

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #821 : Marraskuu 01, 2011, 21:54:19 ip »
Hommahan meni näin.
Minä katselin tyyppejä jotka olisi olleet halukkaita kierrätykseen jne.
jne jne...

Miten tuo Harri Niukkanen liittyy tähän hommaan..? En viitsinyt lainata koko stooriasi mutta uutena jäsenenä minulle ei vaan selvinnyt syy/yhteys moiseen keskusteluun tai htt.ry.n..?

pelleeerik

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 195
  • Karma: +0/-0
  • Ajattelemme harvoin sitä mitä meillä on
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #822 : Marraskuu 01, 2011, 22:03:43 ip »
Mobostahan täällä ja harrastusukko kiittääkin.

Ja kyllä mainostat paskaa tässäkin asiassa, vaikka oli vitun hyvää kamaa, harrastelijoille.
(harrastusukkona tiedän ilman hirveetä meuhkaamistakin, että noita paikkoja on ja antavat ihan mielellään, kun vain vie pois).
 
Ei helvetti et on vähän rahaa, mutta pitää sitä vähän ollakki ja ehkä ongelmasi ovatkin vain päässäsi, vai mitä mieltä olet? : D )

Ratman

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #823 : Marraskuu 01, 2011, 22:21:31 ip »
Mobostahan täällä ja harrastusukko kiittääkin.

Ja kyllä mainostat paskaa tässäkin asiassa, vaikka oli vitun hyvää kamaa, harrastelijoille.
(harrastusukkona tiedän ilman hirveetä meuhkaamistakin, että noita paikkoja on ja antavat ihan mielellään, kun vain vie pois).
 

Sit ei ku privana vaan infoa mist saa mitäkin.

pelleeerik

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 195
  • Karma: +0/-0
  • Ajattelemme harvoin sitä mitä meillä on
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #824 : Marraskuu 01, 2011, 22:44:08 ip »
Mobostahan täällä ja harrastusukko kiittääkin.

Ja kyllä mainostat paskaa tässäkin asiassa, vaikka oli vitun hyvää kamaa, harrastelijoille.
(harrastusukkona tiedän ilman hirveetä meuhkaamistakin, että noita paikkoja on ja antavat ihan mielellään, kun vain vie pois).
 

Sit ei ku privana vaan infoa mist saa mitäkin.

No, mitään privana tiputtele, mutta kun nyt täällä Tramel, MOBO topicissa, niin miettikäät nyt missä tätä pörii, Lahdessakin kuka kierrättää. (tosin siihen tarvitaan lupa, eikä mullakaan ole mitään asiaa sinne itekseni).
Patinaa voi edes laskea tähän kööriin mukaan, kun se kierrättää vain sisäpiirille (täältä se sekin selvisi, sitten).


Ei helvetti et on vähän rahaa, mutta pitää sitä vähän ollakki ja ehkä ongelmasi ovatkin vain päässäsi, vai mitä mieltä olet? : D )

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #825 : Marraskuu 02, 2011, 08:11:43 ap »
Mobostahan täällä ja harrastusukko kiittääkin.

Ja kyllä mainostat paskaa tässäkin asiassa, vaikka oli vitun hyvää kamaa, harrastelijoille.
(harrastusukkona tiedän ilman hirveetä meuhkaamistakin, että noita paikkoja on ja antavat ihan mielellään, kun vain vie pois).
 

Sit ei ku privana vaan infoa mist saa mitäkin.

No, mitään privana tiputtele, mutta kun nyt täällä Tramel, MOBO topicissa, niin miettikäät nyt missä tätä pörii, Lahdessakin kuka kierrättää. (tosin siihen tarvitaan lupa, eikä mullakaan ole mitään asiaa sinne itekseni).
Patinaa voi edes laskea tähän kööriin mukaan, kun se kierrättää vain sisäpiirille (täältä se sekin selvisi, sitten).




Patina kierrättäää kaikille.
tramelhan ei kierrätänyt tuollaista kamaa kellekkään  ;D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 02, 2011, 09:03:17 ap kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X