PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)  (Luettu 483024 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
http://viheraho.com/neo-act/



Mestarinkadulle Lahteen tulee tuollainen.
Tramel Oy ent. Neo-Act Oy.
Aika näyttää miten tää alkaa kierrätämään.
Katselin kun olin kusettamassa Ronttia et paljon niillä menee kamaa silleenkin mitä ne ei hyödynnä vaan ne on vesisateessa.
Pitääpä mennä kyselemään miten ne aikoo pistää nämä kamat kierrätykseen direktiivin mukaisesti.
Asiasta tiedotetaan myöhemmin täällä minkälainen tyyli Neo-ACT :lla harrastelijoihin ja mikä niillä on hinnoittelupolisiikka.
Kuulema tietokoneen materiaaliarvo on 15 euroa mitä pitän kyllä melkomoisen liioiteltuna.
Mut katsellaas miten tää kierrätys tuolla toimii.

Näillähän on 2 yhteisöä tässä melkein samassa paketissa.
http://www.neo-act.fi/  http://www.kierratys.net/




« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2010, 20:09:16 ip kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pave

  • Vieras
Vs: Neo - ACT tulee tuohon
« Vastaus #1 : Tammikuu 14, 2008, 19:27:25 ip »
Selvitän tuon keskusyksikön hinnan,... meinaan olen itse ollut laskemassa noita painoja ja arvoja,... elkerille ja sertylle!!!

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Neo - ACT tulee tuohon
« Vastaus #2 : Tammikuu 14, 2008, 19:44:47 ip »
Selvitän tuon keskusyksikön hinnan,... meinaan olen itse ollut laskemassa noita painoja ja arvoja,... elkerille ja sertylle!!!

Vielä jos ne laskelmat sattuisi saamaan ni nehän voisi laittaa tänne.
Herra Niukkanen on sitämieltä että saa risasta tietokoneesta 15 euroa!!!!!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2008, 09:35:01 ap kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Neo - ACT tulee tuohon
« Vastaus #3 : Tammikuu 14, 2008, 19:59:58 ip »
Mestarinkadulle Lahteen tulee tuollainen.
Aika näyttää miten tää alkaa kierrätämään.
Katselin kun olin kusettamassa Ronttia et paljon niillä menee kamaa silleenkin mitä ne ei hyödynnä vaan ne on vesisateessa.
Pitääpä mennä kyselemään miten ne aikoo pistää nämä kamat kierrätykseen direktiivin mukaisesti.
Asiasta tiedotetaan myöhemmin täällä minkälainen tyyli Neo-ACT :lla harrastelijoihin ja mikä niillä on hinnoittelupolisiikka.

Etkös noista jo sen yhden videon tehnyt, minkä perusteella eivät vaikuttaneet oikein yhteistyöhaluisilta? Jospa kuitenkin saisi vastahakoisestikin nuo mukaan yhteistyöhön direktiivin mukaisesti, niin sittenhän olisi tavaraa haettavana vähän lähempää. En nyt sitten tiedä, onko se huono asia, vaikka vähän joutuisi maksamaankin, mutta 15 euroa romutetusta keskusyksiköstä kuulostaa paljolta.

pave

  • Vieras
Vs: Neo - ACT tulee tuohon
« Vastaus #4 : Tammikuu 14, 2008, 20:36:45 ip »
Selvitän tuon keskusyksikön hinnan,... meinaan olen itse ollut laskemassa noita painoja ja arvoja,... elkerille ja sertylle!!!

Vielä jos ne laskelmat sattuisi saamaan ni nehän voisi laittaa tänne.



Katsotaan,... julkista tietoahan se on, sillä pohjalla sitä tehtiin! Selvitän nyt kumminkin, jottei siitäkin sit saa harmeja!
Aineskin sinä saat tiedon!
Ja laskelmia on helppo soveltaa tiedossa olevin painomäärin,... mitä tosin kevenevät tekniikan uudistumisen myötä. Aineskin kuluttaja/kulutus elektronikassa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 14, 2008, 20:38:43 ip kirjoittanut pave »

turilas

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
  • Karma: +0/-0
Vs: Neo - ACT tulee tuohon
« Vastaus #5 : Tammikuu 20, 2008, 00:56:56 ap »
Ottaako tämä Neo-Act vastaan elektroniikkaromua vai pitääkö tavaran olla ehjä, että huolivat? Ja onko tämä kyseinen pulju keskustasta käsin lähin, johon voi kyseistä tavaraa viedä? Ja maksaako se jotain, että ottavat tavaran vastaan? Pitäisi päästä eroon epäkuntoisesta crt-monitorista eikä huvittaisi sitä minnekään Kujalaan lähteä roudaamaan.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2008, 00:58:52 ap kirjoittanut turilas »

pave

  • Vieras
Vs: Neo - ACT tulee tuohon
« Vastaus #6 : Tammikuu 20, 2008, 02:10:39 ap »
ottaa kaikkea SEromua,... eikä aiempien tariffien mukaan ollut yksityistalouksille maksullinen,... siis ilman voit viedä,... toinen tietysti Tuoterenkaan Patina kierrätyskeskus,... mutta Patinastakin ne toimitetaan ko. firmalle!