PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)  (Luettu 491439 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #812 : Marraskuu 01, 2011, 17:56:03 ip »
Eli epäterveelläpohjalla toimiva systeemi on kierrätyksen edistämistä.
just.
Jokatapuksessa nyt on päästy isosta pahasta eroon.
se on hyvä asia se.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pelleeerik

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 195
  • Karma: +0/-0
  • Ajattelemme harvoin sitä mitä meillä on
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #813 : Marraskuu 01, 2011, 18:03:39 ip »

Noo näyttää Patina myyvän kaikkille jos osaa kysellä esim ser puolelta ...

Tämä kaveri tuntuis olevan perillä asioista, kun tietää 100-varmasti Tramelin asiat, sekä Patinan sisäpiirin, kun tunteen jonkin kaverin jolta sitten kysyä. No, miksiköhän sitä kamaa ei sitten voida laittaa esille kaikille, vittu mitä tuo muuta on kuin jokin sisäpiiri, joka ammentaa sieltä kaikki hyvät (jos siellä nyt ylipäätään mitään hyvää voi koskaan ollakaan, kun ajattelee tuon putiikin toimintamallia ja muutenkin luonnetta kierrätyskeskuksena, vanhaa kamaa, joka joutaa jo kaatsille tai Patinaan. Risojakin varmasti, joita muuten ei saa edes myydä kellekään.


Kertokaahan joku mulle miksi patinasta ei saa kunnolista atk-roinaa esim muistikampoja yms? Ja onko olemassa mitään muuta paikkaa tai tahoa mistä alan harrastelija vois noita atk-roinia kysellä..?


Niin kuten tuossa jo kirjoitin, niin jonkinlainen sisäpiirihän siellä on oltava, kun täälläkin foorumilla useampi ja jo poistuneitakin henkilöitä tästä samasta asiasta kehuu. että kyllä Patinasta löytyy mitä ihmeempiä ja kalliinpia laitteita, kannattaa käydä Patinassa jne jne ...

Ja sitten kun matti meikäläinen menee sinne kyselemään, niin kaikki mitä on on hyllyssä, kiitos ja hyvästi, toisellla kertaa sitten.
Ainakin mitä itse olen tuolla käynnyt kyselemässä, niin milloinkaan ei ole ollut "mitään" mitä olisin ollut vailla, eikä sekään nyt mitään ihmellistä kamaa ole, virtalähteitä, tuulettimia, Pc-koppia, 1.44Mt levyasemia, piuhoja tietenkin on ollut hyllyssä, jokin kappale noita CD-asemia, verkkokortteja löytyy (mutta nekin testaamattomia, tai vitun huonosti sillä joutunut vaihtamaan kerran ja sit nekin hävi siitä hyllystä).


Ja mitä tulee tuohon Pasin omiin muroihin kusemisista, niin allekirjoitan täysin Ratmanin heiton.
Ison jolpin on vaan kestettävä.


Ei helvetti et on vähän rahaa, mutta pitää sitä vähän ollakki ja ehkä ongelmasi ovatkin vain päässäsi, vai mitä mieltä olet? : D )

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #814 : Marraskuu 01, 2011, 18:08:10 ip »
kirjoitetaan nyt tähän että minä en vetäny välistä pcapu kamoja kuten markus nissilä ja keijo anttila väittivät.
muut seikathan voi sitten kukin etsiä netistä miten asia edistyi.
Myöskään em herroille ei käynyt puhelin optio että että ihan sama.
Mitä tulee harri Niukkaseen niin huijaamalla ja kusettamisella hän on saanut asit rullaamaan.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Ratman

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #815 : Marraskuu 01, 2011, 18:15:50 ip »
Kuka on Harri Niukkanen..?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pelleeerik

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 195
  • Karma: +0/-0
  • Ajattelemme harvoin sitä mitä meillä on
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #817 : Marraskuu 01, 2011, 18:25:43 ip »
Ja joo, mä en ole täällä poliisina, enkä syyttäjänä sua vetämässä mihinkään juttuun, ainkaan vastuuseen mistään, mutta mietis tätä. Kun sitten sun tarkoituksesi sen Ry.n kanssa oli, kaikkille jotakin ja edullisesti (mikä oli loisto ajatus jos ois toiminnut) mutta kuinka nuo Nissilä ja kumppanit sitten niin ovat pystyneet tekemään, sinulle sen sillä ainakin mitä olen lukenut, niin sinähän se säätömies olet ollut ja saanut asiat rullaamaan, mutta miten tuo on ylipäätään mahdollista, että sua tässä olisi pystytty kusettamaan, että jätit tuollaisen keitaan heille. Vittu siinä on oltava sinua suurempia asioita, eihän suo ole voitu kusettaa ihan 6-0 ja epäilenkin nyt että tässä asiaassa ei ole kaikki tullut vielä edes esille (päivän valoon).

Ja, arvaas mitä Niukkanen on ollut mieltä (en tidä varmasti, mutta jos tuo "satavarmasti" tietäisi, niin vois valottaa) mutta tuo MOBO on vaan ollut vitun hyvä paikka ostaa harrastekamaa, siiitä et pääse sanomaan mitään (sillä ymm. sinulla on ollut alkuajoista asti kielto, vai miten se siinä videolla ja sen jälkeen asioiduissa keskusteluissa on mennytkään, en varmasti sano itekään, kun en ymmärrä koko tempausta). No, enivei.

Elikkä teillä molemmilla lähellä sydäjntä on ollut helppiä harrastelijoita, toinen vain halusi tavaroistaan HINNAN ja sinä et mitään, mutta et myöskään sitä että Niukkanen halusi, sehän ois myynyt vaikka mummonsakin  ;D

Et olenko edes jäljillä näissä asioissa. Kirjoitettu on ja mun puolestani vittu tää saa riittää. Harrastelijana joudun tyytymään roskiskamaan, ok.

Vittuako tästä enää jaksaa vääntää, asiat ovat nyt sitten vaan näin. Thanks
Ei helvetti et on vähän rahaa, mutta pitää sitä vähän ollakki ja ehkä ongelmasi ovatkin vain päässäsi, vai mitä mieltä olet? : D )

Ratman

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #818 : Marraskuu 01, 2011, 18:37:12 ip »
Kuka on Harri Niukkanen..?

kvg!
Syy asiaan löytyi..se on se perisuomalainen kateus! Jos toinen tekeekin rahaa sillä mistä itse ei kykene vaikka halua ois.