PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)  (Luettu 483076 kertaa)

SatamaJätkä

  • Valvojat
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 551
  • Karma: +0/-0
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #805 : Lokakuu 30, 2011, 09:51:23 ap »
Juu..mobo on laittanut ovensa lukkoon. Tänään kävin repimässä ovea... turhaan..oli vaan lappu ovessa myymälä suljettu..ja aika tyhjän näköiseltä näytti sisustakin. :o Sinänsä sääli sillä mobossa oli atk-tavarat ihan toista luokkaa kuin esim patinassa.

Se johtui siitä että herra Niukkanen rohmusi kaiken itselleen ja vie Patinalta vastaanotto pisteen ja kamat.
Nyt tuli onneksi paskiaiselle palkkaa tekosistaan.
Pitkällisen työn jäleen toi paska saatiin vittuun tuosta.
Sitten voimmekkin alkaa miettimään miten saadaan Kuusakoski Oy ojennukseen.

Ei noi asiat tuolleen mene, eikä kukaan ole mitään lopettanut, MOBO vain lopetti myynnin HARRASTELIJOILLE.
(Patinastakaan mitään viety ole, SER-projekti vain loppu ja sen jälkeen Patinassa ei ole miehiä tekemään tuota, kannattavasti ja ammattitaitoisia MIEHIÄ).

Otatko KIITOSTA vastaan, sillä sinullehan siitä suurin ja isoin kiitos kuuluu, edistit/edistät kierrätystä?
Kaiken paskanheiton jälkeen tosiaan, me harrastelijat jäimme yhden yksityisen kaverin varaan, jolla toimittaa osalle Lahdessa PC-harrastusukseen kamat. EI kovinkaan monelle, mutta esim. minä saan ja tiedän kymmenkunta muutakin kundia (sisäpiiriä, mutta kirotaan kyllä ja pitkään).




Se mitä tulee Mobo myymälän myymiin tietokoneisiin  niin joku (Nimiä mainitseematta),  veti parhaat kamat välistä ja myi ne omilleen kavereilleen vetäen välistä pitäen tulot itsellään ?  Tämän kertoi eräs siellä töissä ollut henkilö ja tämä on 100 varma tieto , veti välistä kaikki parhaat läppärit ym ym tuskin Niukkaset edes tietävät mombo myymälän touhuista kaikkea mitä siellä tapahtuu.. En ihmettele jos mobo myymälä lopettettiin ??

Niin muuten, minäkin tiedä asioita ja moniakin, sillä olen kaveri kaverille joka tietää näistä asioista 100-varmasti, sillä kaverini on ollut tuossa työssä ja työhönkouluttajana, opiskellutkin tuohon työhön, insinöörismies lahdesta, joka asunut myös Riihimäellä ja Hyvinkäällä.
100-varmaa tietoa.

Kaikki käyttävät hyväkseen tilaisuuksia, tietoja ja ammattitaitoa.

Mobon toiminnasta ja ylläpitävistä henkilöistä, kuten ei myös siitä kassalla toimivasta kaverista (tatuoitu ukko) en juurikaan tiedä, muuta kuin et mitä olin vailla, niin sen sieltä sain, parin päivän viivellä. Ja se nyt vituttaa. Oli sitten syy mitä ja mikä tahansa, kun lopetti. Patina ei myy kuin hyllystä, harrastelijoille. Ammattimiehetkin kait sitten eriasia, kun täälläkin niisät löydöistään ihan valokuvin kehumaan.





Noo näyttää Patina myyvän kaikkille jos osaa kysellä esim ser puolelta ...

pelleeerik

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 195
  • Karma: +0/-0
  • Ajattelemme harvoin sitä mitä meillä on
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #806 : Lokakuu 30, 2011, 21:28:34 ip »

Suomessa voit soitella finger :lle ihan vapaasti jos haluat.
kukaan ei estä.
Vastustan materiaali kierrätystä siinä kohtaa kun on kyse tavarasta mitä voi vielä käyttää.
Muuten materiaalikierrätys on ihan ok.
Kierrätys lähti ihan hyyvin käyntiin mutta markus nissilä potki minut pois..
Ihan miten vain haluatte mutta toiminta mikä piti olla hyvä ja julkinen niin se siivottiin pois päiväjärjestyksestä.
keijo Anttila nuoleskeli Nissilän persettä.


Miten niin Suomessa, hivenen tulee ruotsalaisuus ja peräreikämiehet mieleeni tuosta vihjasusta ;) Fingers on täältä sun foorumiltasi tuttu ja kun myi mulle koneen ja sitä kautta oppinut, niin tokihan mä käytän kaverin apuja hyväksi. Edullinen kundi korjaamaan mitä tahansa elektroniikkaa ja sähköpuolen kamoja. Insinööri ja jokin kierrätysnero, tai sinnepäin ja hoitaa sivubisneksenään jotain hyväntekeväisyys juttujakin, nuoria ymmärtääkseni. Pave se ei kuitenkaan ole, mitä täälläkin on joku tarjoillut, mutta se ei ole mun asiani vaan kavereiden itsensä.

Ja mitä tulee kierrätykseen, niin olen oppipoika, mutta mitä täältäkin ja netistä ja esim. hyvä tavara talteen foorumin sivuilta lukenut asioita, niin on tärkeää kerätä ja kierrättää järkipäässä, mitä ei tosiaan tehdä riittävästi. Mitä tulee EU-direktiivinkin mukaan suosia ENEMMÄN. Mutta mitä ei tehdä missään kierrätyslaitoksessa, pisteessä tai kuten esim. Patinan tyylisessä pajassa. Kerätäänkö sieltäkään tarpeeksi, tai juurikin että niitä tulee myymälään hyllyille, ettei tarvitse kysyä tai keltä niitä sitten kysyy. Outoa toimintaa sinänsä, että kaikki harrastelija kama olisi tiskin takana tms. paikassa, jotta se on "vain" jollekin ryhmälle, että KIITOS siitäkin hyötykierrättämisestä -kelle, kuka sitä säätelee tai järjästelee. No, vitun väliä saa noita serrikamoja muualtakin.

Js jototenkin tuntuu vittumaiselta lukea sun kirjoituksiasi, missä syytät muita omista mokistasi, kuten nyt tuo nissilä ja anttila asia. Olen lueskellut vähän sieltä täältä näitä asioita mm. irkistä ja ry.n sivuilta, niin asiahan on siellkin selvästi että astut syrjään ja annat selvästi eroavasi kaikessa ystävyydessä. Niin siellä taitaa lukea selvästi sinun nickilläsi. Hyvästelet ja toivotat onnea. Heehheee ...

Perseennuolemisista en tiedä, kait niitä ukkoja on jotka siitäkin tykkää, minä en ja en edes tunne sellaisia äijiä. OK.

Tuo sinun vastustus tulee ihan selvästi, kun haastat tramelia, neo-actia, työ ja toiminta, että kuusakoskea. Miten vitussa luulet tekeväsi jonkun noiden kanssa yhteistyötä milloinkaan. Videopätkäsi ja kirjoituksesi ei ainakaan tue tuota asiaa, vai miten sen selität. Outoja on myös kirjoitukkset muiden vastauksina ja infoina, mitä ja miten järjästelet pakolla päälle tyyliin. No, vittu se ei mua koske, mutta näin sitä saa helvetin hyvin selvää ja ensivaikutukset ne ovat aina ja pysyy.

Sama mulle miten tuo etenee, mutta se miski tätä haen ja vittuilen, niin se on selvä etten ikinä edes ajattele, vaikka sitä olin ensin ehdottamassa, että laitetaan KIERRÄTYS FIRMA, tai jokin systeemi, niin että tulen rahoittamaan sitä alulle. Ei enää ja ihan tuolla, että kaikki ketkä ovat olleet joskus "HYVIÄ UKKOJA" onkin sitten hetken päästä vittuja ja paska-kusipäitä, ties mitä muuta ja olet vetämässä oikeuteen, syrjinnästä ja kunnianloukkauksista ym ym.

Vitun hyviä radioiltoja ja juontoa, se se on miksi täällä ylipäätää viitsin olla. Tämän jälkeen todennäköisesti tulee bannia, tai jotain kirjoitustaukoa, miten sen nyt sitten ilmoittelettekin. SO WHAT ... vituttaa vain tuo muiden syytteleminen, sentään olet jo ukkoiässä, mutta toimit kuin teini ...

MORO.

Ei helvetti et on vähän rahaa, mutta pitää sitä vähän ollakki ja ehkä ongelmasi ovatkin vain päässäsi, vai mitä mieltä olet? : D )

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #807 : Lokakuu 30, 2011, 22:47:48 ip »
Juu..mobo on laittanut ovensa lukkoon. Tänään kävin repimässä ovea... turhaan..oli vaan lappu ovessa myymälä suljettu..ja aika tyhjän näköiseltä näytti sisustakin. :o Sinänsä sääli sillä mobossa oli atk-tavarat ihan toista luokkaa kuin esim patinassa.

Se johtui siitä että herra Niukkanen rohmusi kaiken itselleen ja vie Patinalta vastaanotto pisteen ja kamat.
Nyt tuli onneksi paskiaiselle palkkaa tekosistaan.
Pitkällisen työn jäleen toi paska saatiin vittuun tuosta.
Sitten voimmekkin alkaa miettimään miten saadaan Kuusakoski Oy ojennukseen.

Ei noi asiat tuolleen mene, eikä kukaan ole mitään lopettanut, MOBO vain lopetti myynnin HARRASTELIJOILLE.
(Patinastakaan mitään viety ole, SER-projekti vain loppu ja sen jälkeen Patinassa ei ole miehiä tekemään tuota, kannattavasti ja ammattitaitoisia MIEHIÄ).

Otatko KIITOSTA vastaan, sillä sinullehan siitä suurin ja isoin kiitos kuuluu, edistit/edistät kierrätystä?
Kaiken paskanheiton jälkeen tosiaan, me harrastelijat jäimme yhden yksityisen kaverin varaan, jolla toimittaa osalle Lahdessa PC-harrastusukseen kamat. EI kovinkaan monelle, mutta esim. minä saan ja tiedän kymmenkunta muutakin kundia (sisäpiiriä, mutta kirotaan kyllä ja pitkään).




Se mitä tulee Mobo myymälän myymiin tietokoneisiin  niin joku (Nimiä mainitseematta),  veti parhaat kamat välistä ja myi ne omilleen kavereilleen vetäen välistä pitäen tulot itsellään ?  Tämän kertoi eräs siellä töissä ollut henkilö ja tämä on 100 varma tieto , veti välistä kaikki parhaat läppärit ym ym tuskin Niukkaset edes tietävät mombo myymälän touhuista kaikkea mitä siellä tapahtuu.. En ihmettele jos mobo myymälä lopettettiin ??

Niin muuten, minäkin tiedä asioita ja moniakin, sillä olen kaveri kaverille joka tietää näistä asioista 100-varmasti, sillä kaverini on ollut tuossa työssä ja työhönkouluttajana, opiskellutkin tuohon työhön, insinöörismies lahdesta, joka asunut myös Riihimäellä ja Hyvinkäällä.
100-varmaa tietoa.

Kaikki käyttävät hyväkseen tilaisuuksia, tietoja ja ammattitaitoa.

Mobon toiminnasta ja ylläpitävistä henkilöistä, kuten ei myös siitä kassalla toimivasta kaverista (tatuoitu ukko) en juurikaan tiedä, muuta kuin et mitä olin vailla, niin sen sieltä sain, parin päivän viivellä. Ja se nyt vituttaa. Oli sitten syy mitä ja mikä tahansa, kun lopetti. Patina ei myy kuin hyllystä, harrastelijoille. Ammattimiehetkin kait sitten eriasia, kun täälläkin niisät löydöistään ihan valokuvin kehumaan.





Noo näyttää Patina myyvän kaikkille jos osaa kysellä esim ser puolelta ...


Elikkä myönnät, että tavara on piilossa, josta se sitten kysyvälle asiakkaalleko.

Mitä itse tuolla käynyt niin aika heikkoa on esillä, paljon vanhoja millä suurinpiirtein tulee P4-koneiden kanssa toimee, jos harrastaa vielä sitä aikaa. Tän ajan laitteisiin ei juuri ole ollut, verkkokortteja kuitenkin ja kerran löysin satasten joukosta tonnisen, vahingossako sit siihen samaan 3commin laatikkoon.   ;D

Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.

Ratman

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #808 : Marraskuu 01, 2011, 15:46:47 ip »
Vitutta et se mobo sulki ovensa. Sielt sai 100 kertaa parempaa atk-roinaa kuin patinasta. Onkos kellään tietoa siit mobon myyjästä joka siin normaalisti oli kassalla..(se tatska kaveri) nimee, sähkistä, tai pnroa..? Laittakaa yv.tä kiitos. 8)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #809 : Marraskuu 01, 2011, 15:48:24 ip »
On hyvä että epäterveelläpohjalla toimiva yritys pistää pillit pussiin.
Ei tarvitse lueskella kuin hieman niin näkee miten perseelään se toiminta oli.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Ratman

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #810 : Marraskuu 01, 2011, 16:25:24 ip »
Oli miten oli mutta juuri se tavara jota heiltä ostin oli ihan ok verrattuna siihen mitä patinasta on tarjolla. Se miksi ko paja kaatui tai lopetti toimintansa tuskin liittyy sinuun pasi. Huonosti hoidettu informointi yms on varmaan lähempänä totuutta. Myös liian isot liikekulut saattaa olla syynä ovien sulkeutumiseen. Saamani tiedon mukaan mobolle tulee joku "oma pöytä" jossain vaiheessa siihen ellin aarteisiin josta vielä saattaa löytyä jotain atk-roinaa.


Kertokaahan joku mulle miksi patinasta ei saa kunnolista atk-roinaa esim muistikampoja yms? Ja onko olemassa mitään muuta paikkaa tai tahoa mistä alan harrastelija vois noita atk-roinia kysellä..?

Ratman

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
Vs: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #811 : Marraskuu 01, 2011, 16:38:51 ip »
On hyvä että epäterveelläpohjalla toimiva yritys pistää pillit pussiin.
Ei tarvitse lueskella kuin hieman niin näkee miten perseelään se toiminta oli.
Jos suoraan puhutaan niin pasi ei se ihan terveellä pohjalla ole sullakaan toi koko "toimintas". Tyhmästä päästä on saanut kärsiä koko ruumis, jo sielt 80 luvulta asti. Sillon kun pitäis toimia tai tehdä jotain järkevää niin tuntuu et sulla menee sormi suuhun ja sit aletaan leikkiin jotain vitun viinanjuomista. Sillähän ne asiat selvii. Sulla ei tunnu välillä olevan mitään järkevää sanottavaa tai tehtävää niin sit aletaan mouhoamaan jostain ihan haista paska jutuista, ja sit hyväs lykys pilataan siin sivussa joku järki juttu. Tiesitko että muuten et pasiradion uutisarvo on shut puhdas nolla (0) ja arvaa miksi. Katso sinne peiliin. Asiat vois olla järkevästi tehtynä/toteutettuna jotain ihan muuta. Tos mitä oon lukenu HTT ry.n foorumia ja sit tätä sun niin oon ihmetelly et ootko menny kusemaan omiis "kierrätys muroihin" kunnolla ja sit kun oot todennu et tulipas töpättyä niin pahasti et korjaaminen on lähes mahdotonta. Niin siinäkin vika ois sit vaan muiden? Taas kannattais ehkä välillä katsoa sinne peiliin. ;)