PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Jahnun keskusteluohjelmat Pasiradiossa päättyneet 23.2.2010  (Luettu 13044 kertaa)

Jahnukainen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 15
  • Karma: +0/-0
Jahnun keskusteluohjelmat Pasiradiossa päättyneet 23.2.2010
« : Helmikuu 27, 2010, 03:33:42 ap »

Keskustelulähetykset näköjään sitten loppuivat Pasin kännissä tekemällä yksipuolisella päätöksellä koska kuulemma tekstiviestejä ei tullut tarpeeksi. Viimeisimmässä lähetyksessä ehkä ei, mutta on niitä aikaisemmin tullut, joskaan ei niin runsaasti kuin viihdelähetysten aikana, joita minäkin olen tehnyt 3 kpl keskustelujen lisäksi.

Pasi rikkoi itse omia periaatteitaan: monesti sanonut että kun tehdään isoja muutoksia, niistä sovitaan selvin päin. Todella törkeää käytöstä Pasilta, jäit suuren anteeksipyynnön velkaa. Ja tunnukset keskustelumailiin on poistettu tai salasana vaihdettu, liekö mailit deletoitu. Siellä oli vittu minullekin osoitettuja kysymyksiä mailissa joita olisin halunnut edes lueskella jälkeenpäin tai ottaa niistä kopion ennen kuin mennään omavaltaisesti hävittämään maileja tai estämään pääsyä niitä lukemaan!

PS. Keskustelumahdollisuus saattaa palata muodossa tai toisessa minun vetämänäni omin voimin ja ilman Pasiradion tukea. Jääkää odottamaan jotka jäitte kaipaamaan, kuuntelijaluvut lähetyksilläni sentään olivat 200 - 300:n väliltä tyypillisesti, viihdelähetyksissä saattoi 300 mennä rikkikin.

Ja jos joku väittää että en ole esimerkiksi mainostanut riittävästi niin vastaan että kaikki on tehty sovitusti. Lähetykset on vedetty sovittuina aikoina huvitti tai ei. Tällainenko on palkka puolen vuoden ilmaistyöstä ja ohjelmasta jossa soitetaan teostovapaata musiikkia eikä siis ainakaan mafiamaksut juokse?

Ja tämä teksti on laadittu ennalta päiväsaikaan _ihan selvin päin_.

Kylmin terveisin,
Jahnukainen

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Jahnun keskusteluohjelmat Pasiradiossa päättyneet 23.2.2010
« Vastaus #1 : Helmikuu 27, 2010, 08:30:53 ap »
nyt sitten ovat loppuneet.
tämä sitten vahvistetaan.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Seashadow

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 219
  • Karma: +0/-0
  • :~~~D
    • wat
Vs: Jahnun keskusteluohjelmat Pasiradiossa päättyneet 23.2.2010
« Vastaus #2 : Helmikuu 27, 2010, 11:25:03 ap »
 :( Harmi sinänsä. Oli sitä Jahnukointia kiva kuulostella, onneksi Jahnukaisella on oma radio.
Siikana lentäisin taivaalla

kuutamounelmat

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 899
  • Karma: +0/-0
Vs: Jahnun keskusteluohjelmat Pasiradiossa päättyneet 23.2.2010
« Vastaus #3 : Helmikuu 27, 2010, 13:16:01 ip »
Jahnukainen oli kova äijä.  Hänen juttujaan oli todella mukava kuunnella.  Kuuntelin lähes joka kerta kun olin tässä paikalla.  Ilmoittele jahnu että missä muodossa lähetyksesi jatkuvat, niin  pääsen kuuntelemaan tilannetta.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Jahnun keskusteluohjelmat Pasiradiossa päättyneet 23.2.2010
« Vastaus #4 : Helmikuu 28, 2010, 05:17:28 ap »
Jahnukainen oli kova äijä.  Hänen juttujaan oli todella mukava kuunnella.  Kuuntelin lähes joka kerta kun olin tässä paikalla.  Ilmoittele jahnu että missä muodossa lähetyksesi jatkuvat, niin  pääsen kuuntelemaan tilannetta.

Jos nuo jahnuradiossa jatkuvat ni tänne vaan siitä sitten tietoa jottan halukkaat voivat sitä kuunnella.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

ViimeinenVillaPaita

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 223
  • Karma: +0/-0
  • Vaarallisia KANNABIS piikkejä
Vs: Jahnun keskusteluohjelmat Pasiradiossa päättyneet 23.2.2010
« Vastaus #5 : Maaliskuu 02, 2010, 22:24:36 ip »
EEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nyt äkkiä Jahnukainen oma radio pystyyn!

Hankkija

  • Vieras
Vs: Jahnun keskusteluohjelmat Pasiradiossa päättyneet 23.2.2010
« Vastaus #6 : Maaliskuu 02, 2010, 23:09:33 ip »
EEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nyt äkkiä Jahnukainen oma radio pystyyn!

Siinäpä se ;D http://www.elisanet.fi/~z621218/jahnuradio/