Arto oli viime vuonna tv2 silminnäkijä ohjelmassa. Lisäksi miestä on haastateltu mm. useissa eri lehdissä. Arto on alansa huippuosaaja jota korruptoitunut maamme virkamieskoneisto yrittää vaientaa, mutta turhaan!
Joo kiitokset tähänkin foorumiin annetuista a s i a l l i s i s t a taustoituksista. Olen tosiaan antanut varsin monelle lehdistöllemme ydinalan lausuntoja. Toki voin myöntää edustaneeni Suomen ydinalaa MYÖS ulkomaille mm. Japanin TV:lle ja on kanaviani toki Ruotsiin, Englantiin aina Ranskaan asti. Mutta en näitä toki korosta, jotta Interpoli ei sulkisi niitä!
Klassinen esimerkki toimieni seuraamuksista oli mm. TVO:n OL-3 hankkeen TRIPLASTI normaalia uraanminpolttoa korkeampien plutoniumpolttoarvojen tutkintaantuonnit mm. EU-neuvoston kautta. 5v tutkintaan OL-3 oikeuksistaan USA:han. Valitettavaa näissä esiinottamissani tietolähteissä on taas esim. MIT USA käyttämät uraanin energianegatiiviseksi tulon v.2008 etapit. Kun paljastin asian mm. EU-mepeille äänestettiin, EU:ssa ydinrikollisten toimin esiinottamani uraaninkaivuun energiataseet valtiosalaisuudeksi! Ja mm. CIA kylmästi räjäytti käyttämäni 23 USA:n tiedostoa! Väkisin tällaisten edessä tulee ensinnä varovaisemmaksi kirjoittamaan mm. Suomessa tietolähteistään.
Ehkä silti kaikkein huikeinta oli kun kerroin käyttäväni tietolähteenä TEM-ydinturva-arkistoja mm. J. Aurelan konttuurista. Pahus, ei mennyt kauaa aikaa kun ydinhullut POLTTI paniikissaan koko arkiston 17-huoneellista! Minua tietysti tällaiset yyberjäreät myönnöt tietoni turvariskikertoimista on TOKI alusta asti oleet arkipäivää. Ja minulle on sinällään yhdentekevää mitä joku tusinapoliisi näillä foorumeilla asioista palkkansa eteen valehtelee. Mutta toki on itsestään selvää, etten tuollaisten Suomen sisäministeriöoffensiivien JÄLKEEN "niin mielelläni" täsmäkertoile käyttämieni kymmenien ja kymmenien salaisten ydinturvatiedostojeni osoitteita. . .Toki toisaalta kun esim. Anne hÖlmlundin tasoinen ilmoittelee kerta toisensa perään yksityispostillaan henk.koht. kotiin, että olen Sisäministeriön mielestä merkittävin ydinalavastuksistaan Suomessa ja HÄNELLÄ ON MIELESTÄÄN OIKEUS JA KENOT OPETTAA MINUA RAKASTAMAAN ydinsikavoimaansa. Niin miettikääs tosiaan kukin kotionanne kiinnostaako mua ihan OIKEASTI mitä mieltä juttujeni taustoituksista on joku kokoomusnuorten tusinamiliisien pulinat jossain nettiföörymeilla?. .
Siis OIKEESTI! 
Suomen sisäsiittoisessa ydinalan piirissä kun olen joutunut useammankin SUPO-salauspaperin allekirjoittamaan ja meitähän täällä Suomessa lisäkseni näihin KAIKEIN salaisimpiinkin arkistomateriaaleihin pääseviä ei ylipäätään ole kuin kourallinen!