PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Mihin lumi kärrätään  (Luettu 8622 kertaa)

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: Mihin lumi kärrätään
« Vastaus #7 : Helmikuu 26, 2010, 13:58:16 ip »
Lainatkaahan mulle aura. Täällä ei toimi yhtään toi homma. Kohta sanonkin huoltomiehelle että tänne se aura niin mä hoidan homman. Ei edes saa omaa autoa sille tarkoitettuun paikkaan kun siinä on 30cm lunta eikä sitä oikein voi naapurin paikalle heittää.

No onpas sentään kun ei pihoja käydä auraamassa ja parkkipaikkoja, meillä sentään nuokin aurat auraa tyhjätkin parkit jos ei autoa ole...  ;)
periksi ei anneta!!!!!

Jari1996

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 125
  • Karma: +0/-0
  • Ja käy tamtam Juankoski here i come...
Vs: Mihin lumi kärrätään
« Vastaus #8 : Maaliskuu 02, 2010, 06:25:44 ap »
Lumenkaatopaikoilta löytää aarteita.. oon löytäny parit puhelimet ja rahhaa yms.. ja tietenkii pulloja ja tölökkejä.
Vietkong 2 -Adminstator. Moh-pa JariJuankoski, cod- PasiViherahoFAN :) aapeli- jari1996

lammassaari

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 779
  • Karma: +0/-0
Vs: Mihin lumi kärrätään
« Vastaus #9 : Maaliskuu 07, 2010, 15:09:49 ip »
EU:n alueelta ostettavien tuotteiden hintaan ei lisätä veroja eikä tullimaksuja.

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: Mihin lumi kärrätään
« Vastaus #10 : Maaliskuu 08, 2010, 22:40:33 ip »
Lainatkaahan mulle aura. Täällä ei toimi yhtään toi homma. Kohta sanonkin huoltomiehelle että tänne se aura niin mä hoidan homman. Ei edes saa omaa autoa sille tarkoitettuun paikkaan kun siinä on 30cm lunta eikä sitä oikein voi naapurin paikalle heittää.

No onpas sentään kun ei pihoja käydä auraamassa ja parkkipaikkoja, meillä sentään nuokin aurat auraa tyhjätkin parkit jos ei autoa ole...  ;)

Saatinhan se tämäkin piha vihdoin tänään aurattua kun jo näytti ihan toivottomalta täälläkin päin... Tiekin oli jo ihan lumessa eikä oltu monneen päevään aurattu nii on siinä hyvä pyörällä ja autolla ajella. Ehkä pikkuisen voisi aikaisemmin aurata täälläkin nuo tiet kun luntakin satelee aina silloin tällöin, ettei ihan  lumeen hukuttaisi täälläkään...
periksi ei anneta!!!!!