PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Mihin lumi kärrätään  (Luettu 8626 kertaa)

lammassaari

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 779
  • Karma: +0/-0
Mihin lumi kärrätään
« : Helmikuu 21, 2010, 19:39:03 ip »
Mihin lumet kaduilta häviävät, nyt se on selvitetty  :)
EU:n alueelta ostettavien tuotteiden hintaan ei lisätä veroja eikä tullimaksuja.

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: Mihin lumi kärrätään
« Vastaus #1 : Helmikuu 22, 2010, 14:52:02 ip »
Mihin lumet kaduilta häviävät, nyt se on selvitetty  :)

Rekathan ne lastaa kyytiin auran kanssa nuo lumet ja kuskaavat jonnekkin muualle kaupungista ... Toisaalta ihan hyvä, muutenhan täällä hukuttaisi lumikasoihin..
periksi ei anneta!!!!!

SF3MtK

  • Valvojat S
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 549
  • Karma: +0/-0
Vs: Mihin lumi kärrätään
« Vastaus #2 : Helmikuu 22, 2010, 15:48:52 ip »


Rekathan ne lastaa kyytiin auran kanssa nuo lumet ja kuskaavat jonnekkin muualle kaupungista ... Toisaalta ihan hyvä, muutenhan täällä hukuttaisi lumikasoihin..
Nimenomaan. Itekkin tänä talvena paljon aurauksia tehneenä voin sanoa et tosiaan hukuttais ellei niitä välil pois kärrättäis. Monessa paikassa ei ole tilaa tarpeeksi, että voisi kasat sinne jättää joten välil pakko tyhjentääkkin.

vesa

  • Member
  • *
  • Viestejä: 33
  • Karma: +0/-0
Vs: Mihin lumi kärrätään
« Vastaus #3 : Helmikuu 22, 2010, 18:28:32 ip »
ittelki auraamista ollu jonkun verran.. ja koululla ajoin tilan pihasta lunta pois kun alko olemaan aika isot kasat jo.. kotonakin nurmikoilla niin korkea penkka lingon jäljiltä että talolta kun kattoo pihaapäin niin ei näy jos vaikka auto penkan takana :D

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: Mihin lumi kärrätään
« Vastaus #4 : Helmikuu 22, 2010, 21:42:12 ip »
Itellä ei tartte aurata kun ite asustelen kerrostalossa ja aurat käy aina aikaiseen auraamassa jos lunta on sadellut. Ite auraan aina ajankuluksi jos päivällä satelee ..  ;D
periksi ei anneta!!!!!

andrelinoge

  • Vieras
Vs: Mihin lumi kärrätään
« Vastaus #5 : Helmikuu 26, 2010, 01:16:04 ap »
Lainatkaahan mulle aura. Täällä ei toimi yhtään toi homma. Kohta sanonkin huoltomiehelle että tänne se aura niin mä hoidan homman. Ei edes saa omaa autoa sille tarkoitettuun paikkaan kun siinä on 30cm lunta eikä sitä oikein voi naapurin paikalle heittää.

Bajari

  • Vieras
Vs: Mihin lumi kärrätään
« Vastaus #6 : Helmikuu 26, 2010, 06:33:39 ap »
Lainatkaahan mulle aura. Täällä ei toimi yhtään toi homma. Kohta sanonkin huoltomiehelle että tänne se aura niin mä hoidan homman. Ei edes saa omaa autoa sille tarkoitettuun paikkaan kun siinä on 30cm lunta eikä sitä oikein voi naapurin paikalle heittää.

Kyllähän auton pitää vielä 30cm hangessa päästä. Onneks naapuri on innokas kolailee  nii hoitaa pihan puhtaaks joka päivä.