PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: *SUPO sekoilee.  (Luettu 2480 kertaa)

TV:stä tuttu Arto

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1633
  • Karma: +0/-0
  • SäteilyIONI eroosiotaivaita by TVO/Forttum.
*SUPO sekoilee.
« : Helmikuu 19, 2010, 10:54:00 ap »
Punk foorumin satoa.

Lainaus käyttäjältä: Johnny Burma
Lainaus käyttäjältä: Riikka Söyring
Sähköpostiani häiritään. Minulle ei välttämättä tule kaikki viestit perille mutta myöskään minun viestini eivät välttämättä tule perille vaan ne siirretään suoraan roskakoriin, siis näin vaikka vastaanottaja ei olisi ITSE asettanut s-postiaan hylkäämään viestejäni.

Myös eräät bloggaajat ovat ilmoittaneet, että kommenttini jäävät ”jumiin” ja niitä on todella vaikea saada näkyviin. Tämä alkoi, kun aloin kirjoittaa demokratiassamme ja läpinäkyvässä mediassamme kielletyistä aiheista.
Tuli heti raijasivu mieleen.

*EIKÄ SUOTTA!

Anne hÖlmlundin veririittinen ydinimpperialismi on vetämässä koko Suomen demokratiat viemäriin, julistamalla sisällisotansa kansaansa vastaan! Maahamme on tuotu mm. Eestistä asti NATO-tietosodankäynnin armeijoita. Tehtävinään sotia kaikkea kansalaisiamme vastaan, jotka uskaltavat kyseenalaistaa valtiorikoliset poliisistomme ja virkamiesterrorismit. On tosiaan päivän selvää, että nyt tarvitaan systemaattista vastasissisotaa maassamme pesivää läpi korruptoitunutta, lahjusten runtelemaa poliisistoa ja EU-miehityssodankäyntiä vastaan! Valtioväkivallan himot on kertakaikkiaan jyrättävä systemaattisella kansalaisvastatoiminnalla! On organisoitava niin paljon vastatoimia, valituskierteitä ja muuta vastaavaa, että nykyinen "verikäsi-SUPO" tajuaa haukanneensa liian ison palan kansaamme vastaan. .! KELETTO VASTAISKUUN!!
sfnet.keskustelu.energia

16,17, 18.11.2010 mumeroisarjat 300-310 > 610-620.
+Korjattu SUPO:n jäljiltä, Päivitys 24.11.2010.
http://sfnet.fi/group.php?id=27984&newsgroup=sfnet.keskustelu.energia&sid=
Tuosta vaan eteenpäin. . .