PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: !!!Ydinalalle nivuspotku!!!  (Luettu 6646 kertaa)

TV:stä tuttu Arto

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1633
  • Karma: +0/-0
  • SäteilyIONI eroosiotaivaita by TVO/Forttum.
Vs: !!!Ydinalalle nivuspotku!!!
« Vastaus #7 : Helmikuu 17, 2010, 21:26:57 ip »
Olisiko se mahdollista Arto,että vastaisin näihin muidenkin esittämiin kysymyksiin?
Miksi nämä muut ovat väärässä? Vai ovatko?

*Niin. . . ?(Vastaan VAIN, kun kysyjä vaihtui!)

Kun Ranska ja USA lopettivat oman uraanin kaivuunsa homman muuttuessa 2008 loppuun mennessä energianegatiiviseksi. Tehtiin samana vuden loppuun kaksikin keskeistä päätöstä.  Kansainvälinen sopimus siitä, että JOKAINEN maa, joka tästä eteenpäin tuottaa uraanipolttoainetta, on myös kansainvälisin päätöksin velvoitettu vastaamaan ydinsaastastaan. Tämä laki noudattaakin sinällään maailman yleistä saastutuslakia, jonka mukaan PASKOJA VASTAA.

Kysyin tosiaan aiheesta mm. meppi Eija-Riitta Kauppilalta sitä MIKSI EU oli saman vuoden lopuilla tehnyt kansainvälisen sopimuksen miten uraanikaivosten enegiataseita ei enää uskalleta julkaista? Ainoan pelästyneen henkilön vastauksen tältäkin mepiltä sain, kun minut bannattiin kyselemästä, kuten Eija-Riitta kristalloi "hankalia". Mm. Agrifoorumissa hämmästeltiin niinikää MIKSI maailman uraaninkaivuun energiataseet on kautta maailman systemaattiosesrti kaivettu piiloon!

En tosiaan edes YRITÄ arvata miksi täällä peeloilevalle poliisille on kiima saada MINULTA vastauksia näistä lehdissä asti olleista ydinfaktoista. Eihän nämä hÖlmlundin tusinamiliisit halua muistaa edes 2008 aikana miten Venäjän silloinen presidentti Putin pitkin vuotta 2008 ilmoitti TV-haastatteluissaan PERÄTI kolmesti. Ettei Venäjä toimita EU.lle enää 2008 eteenpäin uraanijalosteitaan. Putin SELKEÄSTI sanoi syyksi energianegatiivisen uraanintuotannon olevan KAUPALLISETI kannattamatonta. Tämäkin uutisointi toistettiin pitkin vuotta peräti KOLMASTI! Eli. . . SUPO:n AINOA aiheisiini liittyvä kinnostus on eliminoida itse käyttämiäni toimivia tietolähteitä valtioväkivakltakoneistoinsa!

MINULLE on tasan yhdentekevää, haluaako nämä tääläkin palloilevat SUPO-poliisit selvittää tosiaan asioiden taustoja vaan vai pelkästään tapansa mukaan terrorisoida oikeaksi tietämänsä ydinkritiikkini. Minä olen asiani esittänyt ja jossei vastaanottajalla ole vääntöä selvittää asiaa laillani, niin paskaak se mua kinnostaa?

PS. Taas se, että julkaisenko kokoamiani lehtiartikkelit yms. aiheista niinikää on TASAN oma asiani. Lienee tullut selville, että julkaisukynnykseni on OLEELLISESTI kriittisempää sen jälkeen kun SUPO alkoi SYSTEMAATTISESTI poltella, vainota, ja hävittää käyttämiäni ja hallussani olevia henkilöiden tietoarkistolähteitäni. Tuskin KUKAAN tosiaan haluaa toisintoa, että julkaistessani taannoin esim. TEM:n keskusarkiston erääksi KESKEISIMMÄKSI tietolähteekseni sen 17 huonestolista poltettiin muutamassa päivässä ja kahdesti päälle!
 Muistaakseni (sfnet-porukoista)  Pasikin oli juhannusperjantaina paikanpäällä siloin ja voi meille valaista miten silminpistävän töykeästi poliisit silloin toimi ajaen yleisön, kameroineen pois toiseen TEM polttonsa tilaa tehden palokunnat, todistajat  poistaen yms. epäilyttävää. . Uskallatkos muuten kertoa puolestasi miten mm. Suomen  Helsinkin OMON joukot jo viikonloppuna panssariautoin raijasi ydinturva-arkistoja raunioistaan sisäministeriöönsä yms. kerro tosiaan ITSE, jos siis uskallat? . . .
sfnet.keskustelu.energia

16,17, 18.11.2010 mumeroisarjat 300-310 > 610-620.
+Korjattu SUPO:n jäljiltä, Päivitys 24.11.2010.
http://sfnet.fi/group.php?id=27984&newsgroup=sfnet.keskustelu.energia&sid=
Tuosta vaan eteenpäin. . .

Zäp

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 588
  • Karma: +0/-0
Vs: !!!Ydinalalle nivuspotku!!!
« Vastaus #8 : Helmikuu 17, 2010, 23:01:22 ip »
Mikä tuo sopimus on, kenen välillä se on solmittu ja koska?

Minä voin vastata puolestasi että tuollaista sopimusta ei ole olemassakaan, etkä sinä tule siihen yhtä ainutta viitettä siitä syystä ikinä esittämään, oli kysyjä kuka tahansa. Sama koskee kaikkia muitakin teorioitasi.

Ymmärrän että minun on turha yrittää kanssasi keskustella, koska sinun maailmassasi kaikki eri mieltä olevat ihmiset kuuluvat samaan salaliittoon joka on solmittu pääsi menoksi. Todellisuudessa kukaan ei sinua vainoa, eikä ydinteollisuus tai yksikään viranomainen ole noista jutuistasi kiinnostunut. Niillä ei yksinkertaisesti ole mitään todellisuuspohjaa, eikä maailma muutenkaan toimi niinkuin kuvittelet.

Tiedän että pohjimmiltasi et ole huijari vaan vakavasti sairas ihminen, mutta niin kauan kun et itse tätä ymmärrä, kukaan ei voi sinua auttaa.

Arina

  • Member
  • *
  • Viestejä: 30
  • Karma: +0/-0
Vs: !!!Ydinalalle nivuspotku!!!
« Vastaus #9 : Helmikuu 17, 2010, 23:40:20 ip »


MINULLE on tasan yhdentekevää, haluaako nämä tääläkin palloilevat SUPO-poliisit selvittää tosiaan asioiden taustoja vaan vai pelkästään tapansa mukaan terrorisoida oikeaksi tietämänsä ydinkritiikkini. Minä olen asiani esittänyt ja jossei vastaanottajalla ole vääntöä selvittää asiaa laillani, niin paskaak se mua kinnostaa?


Tämäkään lausunto tuskin parantaa luotettavuuttasi niiden silmissä jotka haluat vakuuttaa tietosi oikeellisuudesta.

TV:stä tuttu Arto

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1633
  • Karma: +0/-0
  • SäteilyIONI eroosiotaivaita by TVO/Forttum.
Vs: !!!Ydinalalle nivuspotku!!!
« Vastaus #10 : Helmikuu 19, 2010, 12:38:57 ip »
(Aiheeni elää "maailmalla" niin mielenkiintoista omaa elämäänsä, että lienee aika päivittää tilannekehittymisiä myös tänne:)

Ydinalalle nivuspotku!

17.02.2010 Agronet foorumi, (KANAVASÄDE leka!). Joka yleensä antaa kirjoittaa vapaammin lukitsi saitin tämän "Urpiaiselta jyrkkä EI NATO/ydinjalostamoluville" aiheeni jälkeen. Osaatko kertoa miksi aihe on JOPA maalaisfoorumin kaltaiselle POIKEUKSELLIEN arka? Itse veikkaan, että TVO/Posiva/STUK/SUPO suuttui siirana ja siksi heitätti kostoksi mm. SDP:lle  Jungerin YLE virastaan HETI! Aivan uskomatonta huomata miten ELINEHTO nuo EU:n ydinjätteentuonnit ja isotoopijalostamot ja 80 000km2 uraanikaivokset nyt näköjään maamme ydinjatkuvuuksille koetaan olevan. On selvää, että ydinalan julistama sotansa kansaamme vastaan on tällaisten agressiivisten toimien käyttövoimina.
          ----------------

(Kertauspätkää muistutukseksi)
MTV 3 16.02.2010."Urpilainen torjuu NATO-jäsenyyden. SDP haluaa pitää Suomen sotilasliitto NATO:n ulkopuolella ainakin  vielä lähivuosien ajan. Puheenjohtaja Jutta Urpilainen sanoo, ettei näköpiirissä ole mitään syytä, miksi Suomen pitäisi liittyä Natoon tulevalla vaalikaudella. Urpilaisen mielestä turvallisuustilanne Suomessa on varsin vakaa. Jarruttelua perustellaan puolueessa myös sillä, ettei tiiviskään yhteistyö Naton kanssa edellytä sotilasliitton jäsenyyttä."

Niin hyvästit saa TVO/Fortum/Posivat heittää jälleen keran , jo v a r m a n a  pitämälleen Suomen isotooppihankkeilleen. Miten tätä voisikaan muotoilla parhaiten? Ydinrikollisistamme tehtiin k e r r a s t a  eunukkeja!) Ja kansa, niin kansa hykertelee nauttiessaan maamme ydinyhtiöiden alati kasvaville vaikeuksille. Kuten hyvin tiedämme kok oli jo 100% varma siitä, että saisi Talvivaaran huijaamisillaan ruhjottua ydinyhtiöitten kiivailemat isotooppilaitoksensa Suomeen separoimaan EU:n ydinsaastaa ja Suomalaista malmia. Mutta kuten ahneelle ja sekapäiselle hankkeelle kuuluu käydä ahneella on myös ydinalassa toisinaan paskainen loppu. Jossei Suomi saa uraaniniensa loppumisiin isotooppijalostamoa ja sen pakollista NATO-lupakirjaa menee koko ydinhankepakat sekaisin. Toivottavasti myös tuhoisasti. Koska TVO/Posiva/GTK sanoi, että isotooppijalostamo pitää saada 5v sisällä! Yksi on myös varmaa SDP:n ponteva viimeisin ydinvastaveto tulehduttaa välit ydinimpperiumeihin pitkiksi ajoiksi.
             ------------
Jatkoja Agrifioorumiin:

*Mielenkääntävää huomata, että esiin ottamani mahtavantasokkaat mm. elektroniputkitiedostot ja ydinalan takaiskut kaivattaa maamme 80 000km^2 kokisiksi EU uraanitunkiokaivoksikseen ongelmiinsa ajautuessaan sai ydin-korruptiomiliisit hyppimään seinille. Juu tosiaan nyt saimme jo tietää, TVO/Posiva/STUK kosteat päiväunet saada Askolan uraaninjalostuksensa isotooppijalostamot aikaan lykkääntyivät kun jopa "omat" puolueessaan alkoivat oksentaa ydinhankkeilleen. Saimme riemuksemme lukea, miten uraaninkaivuun elinehto, eli isotooppijätejalostuksen ydinasetehtailun mahdollistava NATO-jäsenyys kärsi . .karilleajon! Nyt pääoppositiopuolueita myöten lyötätti ydinnikki Kataisen lausumaan (T.S):"Antaa nyt olla tekemättä NATO-jäsenyydet!"

*Niin täälläkin (Agrifoorumilla) kiimailtuja uraanihankkeita kohtasi ennennäkemätön jopa 8vuodeksi ennakoitu synkkeydenhieno t a k a t a l v i ! En edes kysy miten suut NYT pannaan, kun maailman uraanintuotannot ovat päivä päivältä Afrikkaa myöten alati HEIKOMMALLA! Kun täälläkin suutaan soitelleet NATO-poliisi-timppaset yms. oksensi ja vaikeni kuin kerberoksen koirat riukupaskapökäleelleen. !
sfnet.keskustelu.energia

16,17, 18.11.2010 mumeroisarjat 300-310 > 610-620.
+Korjattu SUPO:n jäljiltä, Päivitys 24.11.2010.
http://sfnet.fi/group.php?id=27984&newsgroup=sfnet.keskustelu.energia&sid=
Tuosta vaan eteenpäin. . .