PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Mielenkiintoista seurata miten tuo vaikuttaa dyykkaujseen  (Luettu 29413 kertaa)

Olutukko

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 53
  • Karma: +0/-0
Vs: Mielenkiintoista seurata miten tuo vaikuttaa dyykkaujseen
« Vastaus #42 : Helmikuu 01, 2011, 18:49:48 ip »
Kuuvalon Jussilla samantyylinen kämppä kuin minulla. Tuolit, hella, parketti ja ylempi dyykattu mikro löytyvät täältäkin.  :)
"VIINAAAA!" -Pasi Viheraho

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Mielenkiintoista seurata miten tuo vaikuttaa dyykkaujseen
« Vastaus #43 : Helmikuu 01, 2011, 19:15:39 ip »
Mulla on kans "dyykattu" mikro, ja on paras mikro mitä olen koskaan nähnyt. Sain sen hyvältä kaverilta.

Vikoina oli minimaalinen lommo toisella puolella ja muistaakseni laitoin vielä kumitassut siihen. Sitten poistin siitä beepperin, eli pietsosummerin. Minusta on järjenvastaista laittaa joku vehje piippaamaan häiritsevästi silloin kun se on sammunut. Kertokaa minulle mikä järjenjuoksu tuossa on ollut? Eihän liesikään piippaa tai vessa.

Voisiko parempaa enää toivoa? On kyllä käyttöliittymä viimesen päälle hyvä ja toimii joka päivä täällä. LG WaveDOM on laitteen nimi jos jotain kinostaa.



Huomatkaa myös puhtaus ja kauneus, ikkunasta hohtaa vastapäinen liesi, raikkaana ja uudenveroisena, vain 34 vuotta vanhana! Minä pidän huolta noista vehkeistä, niin ne on kivoja vielä vuosienkin päästä!  :P

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Mielenkiintoista seurata miten tuo vaikuttaa dyykkaujseen
« Vastaus #44 : Helmikuu 01, 2011, 19:29:32 ip »
Ja vielä, kuin hehkutukseksi, kuvaa sisältä käsin...

Voiko tämä olla tottakaan. Viitisen vuotta on kohta ollut päivittäisessä käytössä eikä lian tahraakaan seinustoillaan...  :D

Näyttäkää minulle yhtä siisti mikroaaltouuni ja minä näytän teille kuinka Kokoomus on köyhien paras puolue!


Kuuvalon Jussi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 198
  • Karma: +0/-0
Vs: Mielenkiintoista seurata miten tuo vaikuttaa dyykkaujseen
« Vastaus #45 : Helmikuu 11, 2011, 17:45:57 ip »
Kuuvalon Jussilla samantyylinen kämppä kuin minulla. Tuolit, hella, parketti ja ylempi dyykattu mikro löytyvät täältäkin.  :)


Jaahas....joo eiks oo seksikkäät verhot  ;D

^^Jaxe^^

  • Vieras
Vs: Mielenkiintoista seurata miten tuo vaikuttaa dyykkaujseen
« Vastaus #46 : Helmikuu 11, 2011, 20:30:44 ip »
Voiko tämä olla tottakaan. Viitisen vuotta on kohta ollut päivittäisessä käytössä eikä lian tahraakaan seinustoillaan...  :D

Noh.. eihän siihen silloin likaa kerry kun laittaa mikrokuvun päälle, mutta laitappa maksalaatikko ilman kupua niin tuli rätille hommia.

Kuuvalon Jussi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 198
  • Karma: +0/-0
Vs: Mielenkiintoista seurata miten tuo vaikuttaa dyykkaujseen
« Vastaus #47 : Maaliskuu 14, 2011, 10:57:18 ap »


Roskis ruokaa...no onhan se varmasti halpaa  ;D ;D

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Mielenkiintoista seurata miten tuo vaikuttaa dyykkaujseen
« Vastaus #48 : Maaliskuu 14, 2011, 11:50:30 ap »
Porvarit ei saa tarpeeksi rajaa ja köyhät voi kuolla vittuun täältä narisemasta.
Just näin se menee.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X