PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasi Viherahon pösö  (Luettu 98349 kertaa)

Squirrel

  • Vieras
Vs: Pasi Viherahon pösö
« Vastaus #7 : Helmikuu 08, 2010, 22:32:47 ip »
Pösö = Paljon sähkövikoja.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasi Viherahon pösö
« Vastaus #8 : Helmikuu 08, 2010, 22:41:09 ip »
Pösö = Paljon sähkövikoja.


On noissa omat ongelmansa.ja kyllä minulle kerrottiin edut ja miinukset.....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Ville

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 235
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasi Viherahon pösö
« Vastaus #9 : Helmikuu 09, 2010, 01:07:02 ap »
Pösö = Paljon sähkövikoja.


Auton kuin auton saa huonolla pidolla paskaksi. Itse olen ajanut Opelilla kohta 20000km syyskuusta asti kun kortin sain, ja ei ole mitään vikaa ja ruosteongelmaa ollut, (johtuneeko siitä kun viimeiset 14v on lapin suolattomilla teillä ajeltu). Tosin kun jotkut väittää esim juuri opelia ja pösöä paskimmaksi autoksi, mutta taitaa olla käyttäjässä vika ;) Tutullakin on 550tkm ajettu vm 88 405 GR 1.6  pösö eikä siinä ole yhtään ruostetta missään. Pösön korit on täyssinkitty, joten on ihme jos semmosen saa ruostumaan. Ainut heikkous 405:sessa on taka-akseli, joka alkaa väsyessään kolisemaan. Pasilla taitaa olla pösö jotain 94-96 vuosimallia kun näyttää turvatyynykin löytyvän :)
Nissan Almera Sensation 1.5 2003

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasi Viherahon pösö
« Vastaus #10 : Helmikuu 09, 2010, 01:56:44 ap »
Pösö = Paljon sähkövikoja.


Auton kuin auton saa huonolla pidolla paskaksi. Itse olen ajanut Opelilla kohta 20000km syyskuusta asti kun kortin sain, ja ei ole mitään vikaa ja ruosteongelmaa ollut, (johtuneeko siitä kun viimeiset 14v on lapin suolattomilla teillä ajeltu). Tosin kun jotkut väittää esim juuri opelia ja pösöä paskimmaksi autoksi, mutta taitaa olla käyttäjässä vika ;) Tutullakin on 550tkm ajettu vm 88 405 GR 1.6  pösö eikä siinä ole yhtään ruostetta missään. Pösön korit on täyssinkitty, joten on ihme jos semmosen saa ruostumaan. Ainut heikkous 405:sessa on taka-akseli, joka alkaa väsyessään kolisemaan. Pasilla taitaa olla pösö jotain 94-96 vuosimallia kun näyttää turvatyynykin löytyvän :)

Takaakseli on vaihdettu tuossa autossa joku 150000 - 200000 sitten eli ei huolta siitäkään.....
-96 vuosimallia tuo on.
2 dyykkausta on jo tehty pösöllä.hyvin mahtuu kamaa tuonne kyytiin.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

kuutamounelmat

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 899
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasi Viherahon pösö
« Vastaus #11 : Helmikuu 09, 2010, 02:38:38 ap »
Turhaa pösöä haukutte.   Se on perus auto siinä missä muutkin.
No väitetään että sähkövikoja on paljon.  Omassa  neljänollaviitosessa   ei ole ollut  oikeastaan  sähkövikoja kolmeen vuoteen mitä olen sillä ajanut.  Varmaan johtunee siitä että ei ole mitään sähköherkkuja.   
Perus kulumista toki on     kuten jarrut ja pientä ruostevauriota    mutta onhan autokin yli 20 vuotta vanha  että jotain pientä on .

zipob

  • Vieras
Vs: Pasi Viherahon pösö
« Vastaus #12 : Helmikuu 09, 2010, 20:18:11 ip »
Turhaa pösöä haukutte.   Se on perus auto siinä missä muutkin.
No väitetään että sähkövikoja on paljon.  Omassa  neljänollaviitosessa   ei ole ollut  oikeastaan  sähkövikoja kolmeen vuoteen mitä olen sillä ajanut.  Varmaan johtunee siitä että ei ole mitään sähköherkkuja.   
Perus kulumista toki on     kuten jarrut ja pientä ruostevauriota    mutta onhan autokin yli 20 vuotta vanha  että jotain pientä on .

PSA:n (Peugeot/Citroen) tuotteita nyt haukutaan aina, pösön tapauksessa sähkövikojen ja sitikkaa hydrauliikan vuoksi. Suurin osa näistä haukuista vaan tulee sellaisilta ihmisiltä joilla ei ole ikinä kyseisen merkkisiä autoja ollutkaan, vaan on jossain esson baarilla kuullut kun kaverin tutun kaiman serkun siskon auto on jättänyt tielle, palanut ja sylkenyt öljyt pihalle ja mitä kaikkea muuta.

Ola

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 298
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasi Viherahon pösö
« Vastaus #13 : Helmikuu 09, 2010, 21:04:05 ip »
PSA:n (Peugeot/Citroen) tuotteita nyt haukutaan aina, pösön tapauksessa sähkövikojen ja sitikkaa hydrauliikan vuoksi. Suurin osa näistä haukuista vaan tulee sellaisilta ihmisiltä joilla ei ole ikinä kyseisen merkkisiä autoja ollutkaan, vaan on jossain esson baarilla kuullut kun kaverin tutun kaiman serkun siskon auto on jättänyt tielle, palanut ja sylkenyt öljyt pihalle ja mitä kaikkea muuta.

En noista pösöistä niin tiedä. Meillä on joskus ollut 305 ja sen kanssa oli kyllä jotain ongelmia. Kesä kuumalla meinas keittää, ellei pitäny lämmityslaitetta täysillä ja voitte kuvitella miten kuuma sisällä oli ;D Lisäksi nykyisen tyttöystäväni (ehkä entisen kohta) äidin 405 on parit kerrat sylkenyt öljyt pihalle ja sen kanssa on ollut paljon ongelmia. En ole mitenkään dissaamassa PSA:n autoja ja voisinpa itsekin pösön ostaa.