PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Dna kusee jälleen.  (Luettu 9348 kertaa)

Vexsa

  • Vieras
Dna kusee jälleen.
« : Tammikuu 20, 2010, 11:27:32 ap »
Dna:n asiakkaiden nettiyhteyksissä, ainakin mobiili laajakaistoissa on melkoisia probleemia? Eilen muijalta simahti netti kokonaan ja käytössä oli siis Dna:n megainen mokkula. Onko muilla ollut ongelmaa tuon suhteen? Vaikka lakkoillaan voisivat nyt hoitaa asiat niin että yhteydet pelaa. Vai maksetaanko tässä taas palveluista jotka ei pelaa. Kokemuksia Dna:sta vaan tulemaan...

SatamaJätkä

  • Valvojat
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 551
  • Karma: +0/-0
Vs: Dna kusee jälleen.
« Vastaus #1 : Tammikuu 20, 2010, 14:03:08 ip »
 ::)  Makasatte palvelusta joka ei pelaa koska ne lakkoilee nyt  :-* :-*. Paska mikä paska pulju, me lopetettiin kun ei niillä toimi yhtään mikään, miksi maksaa tyhjästä??? :'( :'( :'(..

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Dna kusee jälleen.
« Vastaus #2 : Tammikuu 20, 2010, 20:33:36 ip »
millä hitolla saatte dna:n kusemaan itellä laulanut dna 2m laajakaista 2vuotta. Eikä ikinä oo katkennut.

Garu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
  • Karma: +0/-0
Vs: Dna kusee jälleen.
« Vastaus #3 : Tammikuu 22, 2010, 13:19:06 ip »
Et ole ainoa jolla netti pätkii tai on toimimaton. Itselläni on käytössä kaapelinettiyhteys ja palveluntarjoajana on DNA. Kun yhteyden nopeus eli 8megasesta 10megaseen vaihtui viime kesänä ni alkoi netin pätkimiset. Vikailmoituksia on tehty ja hieman saanut pois kk maksuista mutta eivät siltikään löydä vikaa. Olen kuullut monella ollut ongelmia ainakin kaapeliyhteyksien kanssa.

BAP

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 405
  • Karma: +0/-0
Vs: Dna kusee jälleen.
« Vastaus #4 : Helmikuu 05, 2010, 14:22:44 ip »
Et ole ainoa jolla netti pätkii tai on toimimaton. Itselläni on käytössä kaapelinettiyhteys ja palveluntarjoajana on DNA. Kun yhteyden nopeus eli 8megasesta 10megaseen vaihtui viime kesänä ni alkoi netin pätkimiset. Vikailmoituksia on tehty ja hieman saanut pois kk maksuista mutta eivät siltikään löydä vikaa. Olen kuullut monella ollut ongelmia ainakin kaapeliyhteyksien kanssa.


Itelläni on myös 10meganen DNA kaapelilaajakaista, eikä ikinä ole yhteys pätkinyt. Lahdessa asun.

Tessu

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 582
  • Karma: +0/-0
Vs: Dna kusee jälleen.
« Vastaus #5 : Helmikuu 17, 2010, 23:23:48 ip »
samanlainen DNA paskapalikka on mullakin ja IKINÄ ei ole toiminu hyvin nyt kakspäivää ollu melkein täysin mykkä,eipä tartte pankkipalveluja siirtää tän jätkän nettiin SE ON VARMA alkaa tää koko vitun netti polttaa hermoja paskaa täynnä koko vitun kone olis kannattanu tää melkein puolivuotta olla ilman nettiä niin olis säästäny ainaskin kuukausimaksun.
Ja samanlaisia paskoja on nykyään kaikki laitteet ei kiinnosta enää yhtään mistä kuuluu tai näkyy jotain PESÄÄN  olen heittäny laatikoittain kaikkee nyky krääsää ja TULEN HEITTÄMÄÄN,kyllä se näin on että suutari pysyköön lestissään kun ei ymmärrä näistä niin ei ymmärrä, parempi olis vaikka vetää ittesä jojoon sitteki varmaan köysikatkeis kun sekin on MADE IN TAIWAN,ihan hyvin tulee toimeen ilman tätä paskakonettakin ja itte tulin paljon paremminkin ei oo tehty mulle nää nyky lelut

john1990

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
  • Karma: +0/-0
Vs: Dna kusee jälleen.
« Vastaus #6 : Heinäkuu 24, 2010, 01:04:02 ap »
Mä sain dnalt 3600 euron laskun kääääk