PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Nokian kännykkä GPRS yhteyttä luomaan  (Luettu 6245 kertaa)

kuppazki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 236
  • Karma: +0/-0
Vs: Nokian kännykkä GPRS yhteyttä luomaan
« Vastaus #7 : Tammikuu 16, 2008, 21:35:12 ip »
itse sain 6310sta huuto.netissä 55 euroa pari kk sitten. ei niitä kannata liian halvalla myydä.

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Nokian kännykkä GPRS yhteyttä luomaan
« Vastaus #8 : Tammikuu 19, 2008, 22:57:25 ip »
itse sain 6310sta huuto.netissä 55 euroa pari kk sitten. ei niitä kannata liian halvalla myydä.

Mikähän noissa on niin ihmeellistä, että ihmiset niistä noin maksavat? Kännykkäliikkeessä myyvät käytettyjä 20 eurolla.

pave

  • Vieras
Vs: Nokian kännykkä GPRS yhteyttä luomaan
« Vastaus #9 : Tammikuu 31, 2008, 22:49:38 ip »
itse sain 6310sta huuto.netissä 55 euroa pari kk sitten. ei niitä kannata liian halvalla myydä.

Mikähän noissa on niin ihmeellistä, että ihmiset niistä noin maksavat? Kännykkäliikkeessä myyvät käytettyjä 20 eurolla.


Mulla on noita 6310i pari käytössä, nuorimmalla likalla yks ja "varalla" 2-3 kpl.,... ne vaan toimii (ainuttakaan akkua ei ole tarvinnut ostaa vaan alkuperäisellä pärjännyt, ja vieläkin on johdoton n. 8 vrk, tietysti jokaisessa on "oma akkunsa", noi käyttämättömät "siis uudenveroiset" muistaakseni varaus säilyi n. 21-23 vrk.) ... kaapeleita + muita lisävarusteita. Uutena oli n. 440€/kpl., kun ostin 2002 ekat! Voi käyttää gprs, ir ja bluetooth yhteyksiä, niikusta tiedät (autosarjoja ei enää ole, kun ovat ostaneet "hulluna" ne pois, enkä niitä ole tarvinnut,... kun ei tuohon fillariin ole tullut kehitettyä "mitään latauslaitetta" ja autoa en omista,... vuoden -85 jälkeen). Ei ole kauaa kun kaveri kyseli 100€, mut mitä mä hyvää pois myymään pilkka hintaa, kun vast. ei löytyis samalla rahalla!!!

 

kuppazki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 236
  • Karma: +0/-0
Vs: Nokian kännykkä GPRS yhteyttä luomaan
« Vastaus #10 : Helmikuu 01, 2008, 00:15:33 ap »
Nimenomaan nuo toimii. Itseppä ostin sen myös 2002 uutena isoon rahaan ja alkup. akku siinä lähti myydessä mukana, joka piti virtaa edelleen käytöllä viikon verran. kyllä nyt rupee vatutus hiipimään kun menin sen kauppaamaan...

digijussi

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 510
  • Karma: +0/-0
  • Elämää, tiedettä ja tietotekniikkaa
Vs: Nokian kännykkä GPRS yhteyttä luomaan
« Vastaus #11 : Heinäkuu 03, 2008, 04:45:09 ap »
itse sain 6310sta huuto.netissä 55 euroa pari kk sitten. ei niitä kannata liian halvalla myydä.

Ei noista 2G puhelimista enää saa mitään kun ne poistuu verkosta sittemmin tulleiin uutisin
ilmaistuna parissa vuodessa. Itellänikin seisoo 2 käyttämättömänä ja varmatoimisena. Ei
vaan ole enää liittymiä ja käyttöä moisille, dna:llakin on niin kallis data et voi unohtaa ilman
mobiililaajakaistaa - ei kiinnosta kun on tarvittavat palvelut toisaalta.