PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Viesti studioon numeroon 16242  (Luettu 82894 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Viesti studioon numeroon 16242
« Vastaus #42 : Helmikuu 17, 2010, 23:41:18 ip »
Mahdollisesti videostreamista joudutaan poistamaan ääniraita tekijänoikeusmaksujen takia.
Kun porukat kuuntelee samaa tuplana ja niistä on tehtävä tilastot.
Näillä näkymin se mahdollisesti ratkaistaan tuo gramex maksujen kohoaminen.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Seashadow

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 219
  • Karma: +0/-0
  • :~~~D
    • wat
Vs: Viesti studioon numeroon 16242
« Vastaus #43 : Helmikuu 18, 2010, 07:36:25 ap »
Mahdollisesti videostreamista joudutaan poistamaan ääniraita tekijänoikeusmaksujen takia.
Kun porukat kuuntelee samaa tuplana ja niistä on tehtävä tilastot.
Näillä näkymin se mahdollisesti ratkaistaan tuo gramex maksujen kohoaminen.


Siis että Video Striimissä ei olisi lainkaan ääntä?   :-\ sehän on ihan pölhöä , pakkokai se on niin tehdä kun ei saa revittyä tarpeeks pätäkkää Gramexille. Vihaksi tollanen pistää  >:(
Siikana lentäisin taivaalla

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: Viesti studioon numeroon 16242
« Vastaus #44 : Helmikuu 18, 2010, 08:40:31 ap »
Mahdollisesti videostreamista joudutaan poistamaan ääniraita tekijänoikeusmaksujen takia.
Kun porukat kuuntelee samaa tuplana ja niistä on tehtävä tilastot.
Näillä näkymin se mahdollisesti ratkaistaan tuo gramex maksujen kohoaminen.

Minä kokeilin tuota videostreamia viikko sitten, niin minulla ei tullut siihen mitään. Tuli vain että ei voida sivua näyttää, niin kyllä vähän vitutti kun olisi ollut kiva katsoa miten Pasi lähetystä vetää...  >:(
periksi ei anneta!!!!!

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Viesti studioon numeroon 16242
« Vastaus #45 : Helmikuu 18, 2010, 13:10:39 ip »
Mahdollisesti videostreamista joudutaan poistamaan ääniraita tekijänoikeusmaksujen takia.
Kun porukat kuuntelee samaa tuplana ja niistä on tehtävä tilastot.
Näillä näkymin se mahdollisesti ratkaistaan tuo gramex maksujen kohoaminen.

Minä kokeilin tuota videostreamia viikko sitten, niin minulla ei tullut siihen mitään. Tuli vain että ei voida sivua näyttää, niin kyllä vähän vitutti kun olisi ollut kiva katsoa miten Pasi lähetystä vetää...  >:(

Siellä on ongelma mutta kun monta kertaa vaan sitkeästi yrittää niin toimii se .
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: Viesti studioon numeroon 16242
« Vastaus #46 : Helmikuu 18, 2010, 13:35:52 ip »
Mahdollisesti videostreamista joudutaan poistamaan ääniraita tekijänoikeusmaksujen takia.
Kun porukat kuuntelee samaa tuplana ja niistä on tehtävä tilastot.
Näillä näkymin se mahdollisesti ratkaistaan tuo gramex maksujen kohoaminen.

Minä kokeilin tuota videostreamia viikko sitten, niin minulla ei tullut siihen mitään. Tuli vain että ei voida sivua näyttää, niin kyllä vähän vitutti kun olisi ollut kiva katsoa miten Pasi lähetystä vetää...  >:(

Siellä on ongelma mutta kun monta kertaa vaan sitkeästi yrittää niin toimii se .

Ahaa.. Pitääpä kokeilla huomenna vain niin jospa se siitä ..  :)
periksi ei anneta!!!!!

Kyösti

  • Vieras
Vs: Viesti studioon numeroon 16242
« Vastaus #47 : Helmikuu 27, 2010, 14:20:52 ip »
Viesti studioon

Kirjoita

P välilyönti viestisi ja tämä numeroon 16242
viestin hinta 1.90 euroa / viesti
Herättää kamalasti tämä systeemi ihmetystä. Nimittäin kallis on tää palvelu 1,90 euroa (11,30 mk) ajatelkaa tosiaan mikä rahan keruuvimma on, yleensä käynnissä viikon loppuna. 16242 numeroon textailu on todella kallista, nipin, napin toiveet toteutuu taikka jäävät toteutumatta.. Mutta 11,30 mummun markkaa tää kummiskin maksaa.Tuntematon numero jos soittaa puhelu hylkäytyy heti kun punainen nuppi pohjaan painautuu.Tekstareita on aika vaikea hylätä, ne tulla tupsahtaa siitä huolimatta. Olen havainnut vielä erään tosiseikan, nimittäin 045,, suuntanumero ja 78400950 puhelin numero on tavallista pitempi, ihmetyttää kun 8 numeroa jyröttää peräkkäin, eiköhän 7 riitä. Numero minun maalaisjärjen mukaan pitäisi olla 045-7840095. Viimeinen nolla joutaa vaikka hornan kuuseen.Mailia lähettämällä sai oman toivebiisin kuulumaan, mutta ei enää 2010 luvulla. Maili toiveet on nykyään historiaa, näin ikävästi.

Hankkija

  • Vieras
Vs: Viesti studioon numeroon 16242
« Vastaus #48 : Helmikuu 27, 2010, 14:33:40 ip »
Viesti studioon

Kirjoita

P välilyönti viestisi ja tämä numeroon 16242
viestin hinta 1.90 euroa / viesti
Herättää kamalasti tämä systeemi ihmetystä. Nimittäin kallis on tää palvelu 1,90 euroa (11,30 mk) ajatelkaa tosiaan mikä rahan keruuvimma on, yleensä käynnissä viikon loppuna. 16242 numeroon textailu on todella kallista, nipin, napin toiveet toteutuu taikka jäävät toteutumatta.. Mutta 11,30 mummun markkaa tää kummiskin maksaa.Tuntematon numero jos soittaa puhelu hylkäytyy heti kun punainen nuppi pohjaan painautuu.Tekstareita on aika vaikea hylätä, ne tulla tupsahtaa siitä huolimatta. Olen havainnut vielä erään tosiseikan, nimittäin 045,, suuntanumero ja 78400950 puhelin numero on tavallista pitempi, ihmetyttää kun 8 numeroa jyröttää peräkkäin, eiköhän 7 riitä. Numero minun maalaisjärjen mukaan pitäisi olla 045-7840095. Viimeinen nolla joutaa vaikka hornan kuuseen.Mailia lähettämällä sai oman toivebiisin kuulumaan, mutta ei enää 2010 luvulla. Maili toiveet on nykyään historiaa, näin ikävästi.


Turha marista. Eikö se ole vielä mennyt kaaliin että radion pyörittäminen ei ole ilmaista puuhaa ja jostakin niitä tulojakin on tultava, muuten ei homma pyöri.