PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Viesti studioon numeroon 16242  (Luettu 82088 kertaa)

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: Viesti studioon numeroon 16242
« Vastaus #7 : Joulukuu 19, 2009, 22:20:14 ip »
hyh hyh, kun kallista 8).
Kait tosta summasta menee hieman edes pasiradiolle.

Tuossa katselin rahapeli voittopotin tekstiviesti lähetyksen hintaa, niin kallinpihan tuo on Pasin studioon viesti lähettää, kuin joulupottiin. Mutta toisekseen tuolta Joulupotista kyllä todella harvoin voittaa.

Pasiradiosta voittaa aina .

Juuri sitäpä tuolla omalla tekstilläni tarkoitin..  8)
periksi ei anneta!!!!!

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Viesti studioon numeroon 16242
« Vastaus #8 : Joulukuu 20, 2009, 00:40:54 ap »
Tää on ainoa tapa nyt yrittää peittää nämä kulut.jos tää oljenkorsi ei toimi ni sitten on pistettävä pillit pussiin.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

kuutamounelmat

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 899
  • Karma: +0/-0
Vs: Viesti studioon numeroon 16242
« Vastaus #9 : Joulukuu 20, 2009, 00:59:46 ap »
Tää on ainoa tapa nyt yrittää peittää nämä kulut.jos tää oljenkorsi ei toimi ni sitten on pistettävä pillit pussiin.


Tavallaan tuo on ihan hyvä idea.   Ehkä miinuspuolena voisi sanoa sen että operaattori vetää liikaa välistä.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Viesti studioon numeroon 16242
« Vastaus #10 : Joulukuu 20, 2009, 01:18:52 ap »
Tää on ainoa tapa nyt yrittää peittää nämä kulut.jos tää oljenkorsi ei toimi ni sitten on pistettävä pillit pussiin.


Tavallaan tuo on ihan hyvä idea.   Ehkä miinuspuolena voisi sanoa sen että operaattori vetää liikaa välistä.

joo puolet menee operaattorin kuluihin.
Niin se menee kaikilla muillakin.
Esim nelosella ja maikkarilla.
Mutta nythän noista menee myös verot että kaikkien pitäisi vain olla nyt tyytyväisiä kun radion tulevaisuus on turvattu.
Edellyttäen tietysti sen että ihmiset ottaa tuon edes puoliksi vastaan.
Itsehän en tästä edelleenkään saa rahaa mutta saamme kaistaa ja muita ratkaisuja jotka ovat tässä hommassa välttämättömiä.
Kun itsehän en osaa kuin jauhaa paskaa muun tekeminen jää itseltäni tekemättä.
Eli ei tässä ole tarkoitus rikastua vaan turvata radion toiminta.
Harkitsemme vielä riittääkö tuo vai pitääkö vielä soittamiseenkkin maksullinen numero.
Periaatteessa olisi hyvä että tuo sms riittäisi ja ei tarvitsisi maksullisiin numeroihin lähteä.
Muuten toivon että meno jatkuu samanlaisena rentona menona kuin ennenkin.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Viesti studioon numeroon 16242
« Vastaus #11 : Joulukuu 20, 2009, 01:48:06 ap »
Joo ei tossa mun mielestä mitään pahaa ole, että tollanen että maksaa jos sellaisen kuvan sai.
Hyvä vaan että menee se ees puolet sinne pasiradioon.
Kyllähän noita viestejä tuntuu tippuvan kiitettävästi perjantaina ja kaikki tulleet viestit luettiin studiossa!

Itsekkin tuen toimintaa silleen, että pyrin joka lähetykseen laittamaan muutaman viestin.

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: Viesti studioon numeroon 16242
« Vastaus #12 : Joulukuu 20, 2009, 10:58:23 ap »
Tää on ainoa tapa nyt yrittää peittää nämä kulut.jos tää oljenkorsi ei toimi ni sitten on pistettävä pillit pussiin.


Sitäpä varten kannattaa tälläinen keksiä..
periksi ei anneta!!!!!

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Viesti studioon numeroon 16242
« Vastaus #13 : Joulukuu 20, 2009, 11:40:52 ap »
Joo ei tossa mun mielestä mitään pahaa ole, että tollanen että maksaa jos sellaisen kuvan sai.
Hyvä vaan että menee se ees puolet sinne pasiradioon.
Kyllähän noita viestejä tuntuu tippuvan kiitettävästi perjantaina ja kaikki tulleet viestit luettiin studiossa!

Itsekkin tuen toimintaa silleen, että pyrin joka lähetykseen laittamaan muutaman viestin.



Itse vastustan kaikenmoista rahastusta mutta ei tässä ole oikein vaihtoehtoja.
Ja sitäpaitsi nyt on muropojatkin tyytyväisiä.
Noistahan menee verot ja rahat ei tule minulle niin kuin ne eivät aikaisemminkaan ole tulleet.
nyt ne menee suoraan palveluiden ylläpitoon ja tekijänoikeusmaksuihin.
Katsotaan miten tää tekstari homma tuo noita varoja eli mietimme voidaanko tuo puhelin pitää ennallaan.
Ja nythän näppärästi saa viestin studioon puhelimella ja se näkyy kaikilla.sekin on etunsa kun kaikki voivat seurata viestejä lähetyksen aikana että myös lähetyksen ulkopuolella.tuohan toimii myös lähetyksen ulkopuolella ja lueskelen ja vastailen myös lähetysten ulkopuolella noihin esitettyihin kysmyksiin.

Valitettavasti kaikki vain maksaa kaista palvelimet teosto gramex adsl yhteydet.paljon tuollaista pientä menoa tekee aikas paljon.
jos tuolla nuo saa peiteltyä ni se on ok ja jos ei riitä ni sitten tää koko radio voidaan kuopata ja haudata.
Kuten kaikki tietävät en saa tästä mitään ja tämä on ollut harrastusta,kallista sellaista mutta aikansa kutakin ja toivotaan että tällä kuviolla saadaan pidettyä vapaansanan radiota pystyssä.



Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X