PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Poliisin kannanotto?  (Luettu 7109 kertaa)

pave

  • Vieras
Poliisin kannanotto?
« : Joulukuu 20, 2007, 20:30:00 ip »
Katsonpa nyt sitten miten poliisi ottaa kantaa tällaisissa "epämääräisissä asioissa"! Tai miten tätä luonnehtelisi, ei millään pahalla yrittäjiä kohtaan, kunhan toimivat rehellisesti. Minusta tuo rehellisyys tarkoittaa tällaisessa asiassa, jossa kohdataan asiakas kirjeitse niin yhteydenottajan osoitteen ja puh. nron lisäksi kuuluisi ilmoittaa hlö nimikin, joka lähettää sen kirjeen. Ainenkin minussa herätti välittömästi RAIVOA, vitutusta ja petoksenmaku nousi kielelle.
Kun ajatellaan (näinkin naivisti) mistä vit... toikin firma kaivaa "rekisterinsä" nimet ja osoitteet. Että sitten ei vaivaudu selvittämään minkä ikäinen vastaanottaja on, likka on 7v. ja juuri oppinut lukemaan.
Laiton kumminkin "piruuttani" sähköpostia POLIISI tv.n. olisinhan mä voinut soittaa ja selvittää "kuka ja mitä",... mut tässä viime päivinä on ollut niin "dolezal`nen maku suussa" että selvitellään asioita virkavallan välityksellä,... vaan!
En kait ole liian inhottava....
 ;D                     ;D                     ;D                           ;D
 

nike

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 72
  • Karma: +0/-0
Vs: Poliisin kannanotto?
« Vastaus #1 : Joulukuu 20, 2007, 23:47:40 ip »
Jokos Zolezal on saatu pois..? Oon ollu vähän sivussa täältä..

pave

  • Vieras
Vs: Poliisin kannanotto?
« Vastaus #2 : Joulukuu 21, 2007, 00:17:05 ap »
no,... sanotaan, et ei ole nyt näkynyt.

nike

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 72
  • Karma: +0/-0
Vs: Poliisin kannanotto?
« Vastaus #3 : Joulukuu 21, 2007, 00:23:05 ap »
Eikä ole ikävä  >:( Onhan teillä (meillä) oikeus valita, ketä täällä liikkuu. Outo homma, kun tota jälkikäteen lueskelin. No, jos se tästä rauhottuu. Sivusto on monipuolinen mut liika on liikaa..

pave

  • Vieras
Vs: Poliisin kannanotto?
« Vastaus #4 : Joulukuu 21, 2007, 00:36:37 ap »
Eikä ole ikävä  >:( Onhan teillä (meillä) oikeus valita, ketä täällä liikkuu. Outo homma, kun tota jälkikäteen lueskelin. No, jos se tästä rauhottuu. Sivusto on monipuolinen mut liika on liikaa..


Vaikea sanoa, mikä on miehiään, mut vallan erikoisen luonteen hän kyllä omaa. Vittuilee, vaikka ei osaa, ei ole mitään vittuilun aihetta,... niin vielä pitää vaan vääntää,... ja suomalaisittain sit kun ei osaa enää muuta, kuin uhata tappaa!!!
Joskus nuorempana kun tälläsi tuli baarissa vastaan,... tollasista ei ihan oikeasti päässyt eroon, ennen kuin vei ne "humpalle"! Tääkin nyt "suojista" vit... (niin ja näin,... kyllä se tuli selväksi "kuka se oli" vaikka äijä kirjoittikin 3-4 eri nimimerkillä,... eka oli se "Leog..." joku sinnepäin, sit oli tää dolezal, Pasi_rulaa ja Sylvi) se nyt elää elämää (tutkinta ja tuomari) tuola Lahden kammarilla, mitä sitten tekevätkään....   

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Poliisin kannanotto?
« Vastaus #5 : Joulukuu 21, 2007, 01:39:36 ap »
Eikä ole ikävä  >:( Onhan teillä (meillä) oikeus valita, ketä täällä liikkuu. Outo homma, kun tota jälkikäteen lueskelin. No, jos se tästä rauhottuu. Sivusto on monipuolinen mut liika on liikaa..

Saa täällä seilata itse kukin mutta väärien asioden levittämistä en katsele.
ja suoranaista vittuilua.
Herra dolezal soitteli minulle ja hänelle ei käynyt yhdistyksemme toimintaperiaatteet niin hän alkoi levittämään virheellistä tietoa täällä kuten väitteen että minä ja pave myymme varastettua tavaraa.
Lisäksi herra lähetteli minulle epämääräisiä tekstiviestejä ja lupasi ongelmia.
Itse en niin välitä mitä minusta jauhetaan mutta muita foorumilaisia kohtaan vittuilu ja hyökkäily on sellaisia asiota joihin tullaan puuttumaan.
Toivottavasti oman etunsa vuoksi herra dolezal pasi_rulaa leugodas ja mitähän muita niitä vielä oli osaa ola täältä jo pois.
Ja pidemmän aikaahan tuo tuossa on vittuillut et oli se jo aika siivota hieman.

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

ahonen79

  • Member
  • *
  • Viestejä: 48
  • Karma: +0/-0
  • päälikkö!!
Vs: Poliisin kannanotto?
« Vastaus #6 : Joulukuu 21, 2007, 07:14:46 ap »
no,meitä on moneen junaan ja jotkut jää asemmalle lopullisesti..
"There's a fine line between bravery and stupidy"