PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Näin saunalahti kohtelee vanhoja asiakkaita.  (Luettu 17748 kertaa)

SF3MtK

  • Valvojat S
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 549
  • Karma: +0/-0
Vs: Näin saunalahti kohtelee vanhoja asiakkaita.
« Vastaus #21 : Joulukuu 05, 2010, 15:21:13 ip »
Samperi... Olin ihmeissäni kun suostuivat siirtämään mun nettiyhteyden palveluineen päivineen. Epäilin että tulee illitystä ettei voi siirtää, kun mulla on määräaikaisena saunalahden kotitotaali (mitä siis ei oo myyty enään hyvään toviin, ku elisa kaappas palvelun itselleen ja muutti nimen). Tosin muistaakseni saunalahti repii tostakin huvista 80€ mikä taas tuntuu kyl ilkeesti köyhän ahterissa.
Eipä tullut tuolloin siirrettyä sit tota liittymää itelle ku ei ex-vaimo saanu uutta liittymää ja annoin ton sit sen käyttöön (ku oli sen nimissäkin). Nyt tuli sit ajankohtaiseks uuden liittymän ottaminen kun Elisa rupes tota Viihdettä myymään hämppylinnaankin (aiemmin ei myyny, ja siis sama paketti ku toi kotitotaali mikä mul oli aiemmin saunalahdelta), ja joku tais mainita et elisalta saa liittymän luottotietovammaisenakin. Nooh, ainakin äskön meni nettitilaukset läpi hienosti, mut saas nähä tiistaina et tullooko mutkia matkaan luottotietojen takia kun rupeevat sitä tilausta käsittelemään. Palvelun hallintasivujen tunnukset rupes kuitenkin toimiin välittömästi ja piti pistää kokeeks ohjelmaa tallentuun. Ois kiva päästä tästä ylihintasesta paikallisoperaattorin kaapelimodeemista eroon (tää taas sattuu oleen nykyisen naisystävän nimissä kun omille nimille ei saanu).

AssRock

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 22
  • Karma: +0/-0
Vs: Näin saunalahti kohtelee vanhoja asiakkaita.
« Vastaus #22 : Tammikuu 20, 2011, 13:20:30 ip »
Tuli tuossa aikaisemmin kehuttua saunalahtea. Nyt täytyy sitten kritisoida, eli nostin oma.saunalahti.fi -palvelun kautta 8/1 nopeuden samanhintaiseen FullRate 10/1 nopeuteen. Nopeuden noston piti olla ilmainen, ja 10/1 nopeudun piti korvata 8/1 nopeus. Nyt kuitenkin laskuttavat kahdesta eri internetliittymästä.

Voisi ihan vittuillakseen pistää YLEn Kuningaskuluttaja ohjelmaan juttuvinkin. :-*
"Ei oo, tarttis saada"

Niiskutti

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 499
  • Karma: +0/-0
Vs: Näin saunalahti kohtelee vanhoja asiakkaita.
« Vastaus #23 : Tammikuu 20, 2011, 14:04:16 ip »
Laskun saa varmaan korjattua, kun soittaa (nopein tapa) tai lähettää oma.saunalahdesta viestin sinne. Mullakin oli joskus velotettu puheluita jotka piti olla ilmaisia, niin vasta kuukausien jälkeen huomasin asian ja se korjattiin sitten ja sain seuraavalle laskulle jotain hyvityksiä.

Muiden operaattoreiden kanssa on pitänyt takuta paljon enemmän kuin Saunalahden.

AssRock

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 22
  • Karma: +0/-0
Vs: Näin saunalahti kohtelee vanhoja asiakkaita.
« Vastaus #24 : Tammikuu 20, 2011, 14:09:04 ip »
Laskun saa varmaan korjattua, kun soittaa (nopein tapa) tai lähettää oma.saunalahdesta viestin sinne. Mullakin oli joskus velotettu puheluita jotka piti olla ilmaisia, niin vasta kuukausien jälkeen huomasin asian ja se korjattiin sitten ja sain seuraavalle laskulle jotain hyvityksiä.

Muiden operaattoreiden kanssa on pitänyt takuta paljon enemmän kuin Saunalahden.


Joo, laitoin oma.saunalahti.fi -palvelun kautta asiakaspalveluun viestin, ennenkuin kirjoitin tänne. Pitää odotella vastausta. Ihan tyytyväinen muuten olen ollut.
"Ei oo, tarttis saada"

joninn

  • Vieras
Vs: Näin saunalahti kohtelee vanhoja asiakkaita.
« Vastaus #25 : Tammikuu 20, 2011, 17:30:57 ip »
uusille asiakkaille annetaan 2/1 megaa 23,9e kk-maksulla. vanhat sopimukset jumitetaan 1/1 nopeudelle samaan hintaan.

mulla oli elisan kanssa täsmälleen sama juttu mutta nyt suostuivat nostamaan sen 2/1 megaan ilman lisäkuluja

AssRock

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 22
  • Karma: +0/-0
Vs: Näin saunalahti kohtelee vanhoja asiakkaita.
« Vastaus #26 : Helmikuu 02, 2011, 19:13:35 ip »
Laskun saa varmaan korjattua, kun soittaa (nopein tapa) tai lähettää oma.saunalahdesta viestin sinne. Mullakin oli joskus velotettu puheluita jotka piti olla ilmaisia, niin vasta kuukausien jälkeen huomasin asian ja se korjattiin sitten ja sain seuraavalle laskulle jotain hyvityksiä.

Muiden operaattoreiden kanssa on pitänyt takuta paljon enemmän kuin Saunalahden.


Joo, laitoin oma.saunalahti.fi -palvelun kautta asiakaspalveluun viestin, ennenkuin kirjoitin tänne. Pitää odotella vastausta. Ihan tyytyväinen muuten olen ollut.

Korjattiinhan se. Oli kylläkin aika pitkissä kantimissa, joten tuskimpa olin ainoa.
"Ei oo, tarttis saada"