PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Näin saunalahti kohtelee vanhoja asiakkaita.  (Luettu 17743 kertaa)

Bajari

  • Vieras
Vs: Näin saunalahti kohtelee vanhoja asiakkaita.
« Vastaus #7 : Joulukuu 03, 2009, 08:29:12 ap »
Niin ja tuli mieleen , että mitäs mieltä olette noista prepaid mokkuloista taas kenellä on luottotiedot menny niin kusetetaan oikeen olan takaa  :(

70 e mokkulasta ja kauheet maksut . Se kenellä on luottotiedot saa mokkulan ilmatteeksi ihan naurettavaa !!

Taas taisi olla vähän ettei liity tähän aiheeseen noh voihan saunalahden vanhat asiakkaat olla luottotietonsa menettäneitä ja yrittävät saada sieltä uudestaan nettiyhteyttä.

Elisalta saa adsl:län vaikka olis luotot sössiny.

SF3MtK

  • Valvojat S
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 549
  • Karma: +0/-0
Vs: Näin saunalahti kohtelee vanhoja asiakkaita.
« Vastaus #8 : Joulukuu 03, 2009, 09:14:01 ap »
Niin ja tuli mieleen , että mitäs mieltä olette noista prepaid mokkuloista taas kenellä on luottotiedot menny niin kusetetaan oikeen olan takaa  :(

70 e mokkulasta ja kauheet maksut . Se kenellä on luottotiedot saa mokkulan ilmatteeksi ihan naurettavaa !!

Taas taisi olla vähän ettei liity tähän aiheeseen noh voihan saunalahden vanhat asiakkaat olla luottotietonsa menettäneitä ja yrittävät saada sieltä uudestaan nettiyhteyttä.

Elisalta saa adsl:län vaikka olis luotot sössiny.
Toi ois muuten hyvä tietää, ku kesäl menee toi määräaikainen umpeen, eikä tota palvelua saa enää tänne (ei edes myydä enää). Mutta ku perhanan elisa lopetti adsl:n myynnin tänne, naapuripitäjään saa kyllä (missä saman puhelinoperaattorin piuhat), mut tänne ei saa enää mitään muuta ku tota paikallisoperaattoria.

Tessu

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 582
  • Karma: +0/-0
Vs: Näin saunalahti kohtelee vanhoja asiakkaita.
« Vastaus #9 : Helmikuu 17, 2010, 23:33:53 ip »
paskaa tää on kaikki EVVK synkkiä on nyky laitteet en muuta voi sanoo

AssRock

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 22
  • Karma: +0/-0
Vs: Näin saunalahti kohtelee vanhoja asiakkaita.
« Vastaus #10 : Huhtikuu 21, 2010, 14:12:20 ip »
Vantaalla ainakin vanhat 1/1 muuttu 2/1.

Nyt saunalahti näköjään muuttanut laskutusväliksi 2kk entisen kuukauden sijaan. Hyvä vaan, mutta olisivat voineet siitä jollakin tapaa informoida asiakkaita ???
"Ei oo, tarttis saada"

eegas

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 657
  • Karma: +0/-0
  • Taitaa olla paljonkin asiaa......
Vs: Näin saunalahti kohtelee vanhoja asiakkaita.
« Vastaus #11 : Huhtikuu 21, 2010, 15:07:17 ip »
Minulle on tullut vielä kuukauden välein tuo Saunalahden lasku, sähköisessä muodossa molemmat eri laskuina, puhelin ja netti.
Keräilen LA-ja muitakin radiopuhelimia, jopa muutakin vanhaa elektroniikkaa, tulevaisuuden suunnitelmissa oma pienimuotoinen museo Länsi-Suomeen. Saa tarjota, voin erikoisuuksista maksaan ruhtinaallisestikin.

AssRock

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 22
  • Karma: +0/-0
Vs: Näin saunalahti kohtelee vanhoja asiakkaita.
« Vastaus #12 : Huhtikuu 25, 2010, 19:02:58 ip »
Minulle on tullut vielä kuukauden välein tuo Saunalahden lasku, sähköisessä muodossa molemmat eri laskuina, puhelin ja netti.

Niin on tullut mullekkin kuukauden välein tähänasti. Pitää ottaa seurantaan jääkö tavaksi tuo 2 kuukauden välein tapahtuva laskutus.
"Ei oo, tarttis saada"

SF3MtK

  • Valvojat S
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 549
  • Karma: +0/-0
Vs: Näin saunalahti kohtelee vanhoja asiakkaita.
« Vastaus #13 : Huhtikuu 26, 2010, 08:43:03 ap »
Samperi... Olin ihmeissäni kun suostuivat siirtämään mun nettiyhteyden palveluineen päivineen. Epäilin että tulee illitystä ettei voi siirtää, kun mulla on määräaikaisena saunalahden kotitotaali (mitä siis ei oo myyty enään hyvään toviin, ku elisa kaappas palvelun itselleen ja muutti nimen). Tosin muistaakseni saunalahti repii tostakin huvista 80€ mikä taas tuntuu kyl ilkeesti köyhän ahterissa.