PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Minua sitten vituttaa....  (Luettu 5825 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Minua sitten vituttaa....
« : Joulukuu 06, 2007, 16:44:56 ip »
Sensuuri.
Nimittäin lähes kaikki on poliittisjohtoista :sanomalehdet tiedotus sun muuta.
Asiosta ei saa puhua asioden oikeilla nimillä ja näitä tiettyjä herroja suojellaan niin perkeleesti että.
Ei se voi olla oikein.

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Minua sitten vituttaa....
« Vastaus #1 : Joulukuu 06, 2007, 17:05:01 ip »
Niinhän se vähän on. Esimerkiksi oli niitä vakuutusyhtiöitä, jotka eivät korvaa kellekään yhtään mitään, mutta nimiä ei saa julkaista. Sitten tiettyjä asioita esimerkiksi politiikoista peitellään. Yhden ministerin aika kyseenalaisesta käytöksestä olen esimeriksi itse tietoinen, mutta en ala asiaa näin julkisesti kertomaan. Laittomuuksista ei ole kyse, vaan lähinnä muuten epäsopivasta käyttäytymisestä.

Tunnen myös henkilön, joka oli mukana tekemässä elokuvaa Kekkosesta. Projekti peruutettiin ja siihen kerätty haastatteluaineisto julistettiin salaiseksi, ja on jossain lukkojen takana. Tarpeeksi arvostettuihin politiikkoihin liittyvät ei-niin-suotuisat asiat halutaan pitää poissa julkisesta tiedosta. Tosin en kyllä ole senkään kannalla, että ihmisiltä ryöstettäisiin oikeus yksityisyyteen ja alettaisiin mustamaalaamaan kuoleman jälkeen, mutta rajansa kuitenkin sillä sensuurillakin.

Onko Pasi sinulla nimetä esimerkkitapauksia, missä olet tähän sensuuriin törmännyt, vai ovatko myös sellaisia asioita, joista et voi näin julkisesti kertoa, kun voisi tulla seuraumuksia?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Minua sitten vituttaa....
« Vastaus #2 : Joulukuu 06, 2007, 17:39:22 ip »
Niinhän se vähän on. Esimerkiksi oli niitä vakuutusyhtiöitä, jotka eivät korvaa kellekään yhtään mitään, mutta nimiä ei saa julkaista. Sitten tiettyjä asioita esimerkiksi politiikoista peitellään. Yhden ministerin aika kyseenalaisesta käytöksestä olen esimeriksi itse tietoinen, mutta en ala asiaa näin julkisesti kertomaan. Laittomuuksista ei ole kyse, vaan lähinnä muuten epäsopivasta käyttäytymisestä.

Tunnen myös henkilön, joka oli mukana tekemässä elokuvaa Kekkosesta. Projekti peruutettiin ja siihen kerätty haastatteluaineisto julistettiin salaiseksi, ja on jossain lukkojen takana. Tarpeeksi arvostettuihin politiikkoihin liittyvät ei-niin-suotuisat asiat halutaan pitää poissa julkisesta tiedosta. Tosin en kyllä ole senkään kannalla, että ihmisiltä ryöstettäisiin oikeus yksityisyyteen ja alettaisiin mustamaalaamaan kuoleman jälkeen, mutta rajansa kuitenkin sillä sensuurillakin.

Onko Pasi sinulla nimetä esimerkkitapauksia, missä olet tähän sensuuriin törmännyt, vai ovatko myös sellaisia asioita, joista et voi näin julkisesti kertoa, kun voisi tulla seuraumuksia?

Noi on sellasia juttuja et ei oikein voi kaikkee sanoo ääneen.
Tai voi mut sit tässä taistelussa on se puoli että käytetään "pakotteita" kuten kelan rahoja sun muita keksitään et niitä ei tule.
Niin ku tiedämme politiikka on perkeleen likasta touhua.
turvat on tukittava ja niin pois päin jos sanoo kaiken ääneen.
tää vitun systeemi on perkeleen mätä.
ei voi muuta sanoa.
kulissien takana tapahtuu usein erittäin mielenkiintoisia juttuja.


Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Randy

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 237
  • Karma: +0/-0
Vs: Minua sitten vituttaa....
« Vastaus #3 : Joulukuu 13, 2007, 21:24:10 ip »
Sensuuri.
Nimittäin lähes kaikki on poliittisjohtoista :sanomalehdet tiedotus sun muuta.
Asiosta ei saa puhua asioden oikeilla nimillä ja näitä tiettyjä herroja suojellaan niin perkeleesti että.
Ei se voi olla oikein.


Pahin sensuroija & hyssyttelijä sanomalehdistä on Suomen Pravda eli HS.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Minua sitten vituttaa....
« Vastaus #4 : Joulukuu 13, 2007, 21:41:30 ip »
Sensuuri.
Nimittäin lähes kaikki on poliittisjohtoista :sanomalehdet tiedotus sun muuta.
Asiosta ei saa puhua asioden oikeilla nimillä ja näitä tiettyjä herroja suojellaan niin perkeleesti että.
Ei se voi olla oikein.


Pahin sensuroija & hyssyttelijä sanomalehdistä on Suomen Pravda eli HS.

No eipä ESS uutisoi kaikkia uutisia sekään.
Sensuuri siis toimii.


Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

myrkky

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 864
  • Karma: +0/-0
Vs: Minua sitten vituttaa....
« Vastaus #5 : Joulukuu 13, 2007, 22:58:31 ip »
Kyllähän noita mehukkaita juttuja olisi tiedossa esim. parista pankinjohtajasta, mut kun ei nyt pysty eikä kykene kertomaan..
Pillu on vähän kuin raha. Kun sitä on, niin se on lähes yhdentekevää. Kun sitä ei ole, vituttaa niin maan perkeleesti..

pave

  • Vieras
Vs: Minua sitten vituttaa....
« Vastaus #6 : Joulukuu 14, 2007, 01:38:25 ap »
Sensuuri.
Nimittäin lähes kaikki on poliittisjohtoista :sanomalehdet tiedotus sun muuta.
Asiosta ei saa puhua asioden oikeilla nimillä ja näitä tiettyjä herroja suojellaan niin perkeleesti että.
Ei se voi olla oikein.


Pahin sensuroija & hyssyttelijä sanomalehdistä on Suomen Pravda eli HS.

No eipä ESS uutisoi kaikkia uutisia sekään.
Sensuuri siis toimii.





Pitääkö näillä sivuilla "olla kertomatta kaikkea", vai saanko tarinoida ihan nimillä? Ois meinaan tosi paljon kerrottavaa, nyt kun vuosi vaihtuu!