PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradion keskustelulähetys alkaa jälleen 4.10.2009 Jahnukaisen vetämänä  (Luettu 16337 kertaa)

Jahnukainen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 15
  • Karma: +0/-0
Katsotaan jos vuosi 2010 toisi uudistuksia. Ryhmäpuheluiden suuri määrä on osin kiinni siitä että samat ihmiset soittelee eikä erilaisia soittajia ole ollut liiaksi asti. Nyt on kehitelty sähköposti keskustelu@pasiradio.com johon voi lähetysten ulkopuolella lähettää aiheita jotka otetaan puheeksi.

Eli lähettäkää keskustelunaiheitanne keskustelu@pasiradio.com. Jos siellä on valmiita aiheita riittävästi, otetaan yksi aihe kerrallaan käsittelyyn ja samanaikaisia soittajia vähemmän. Mutta on hyvä saada useampi kuin yksi ihminen keskusteluun silti. Määrää voidaan vähentää tai alkaa jakaa tiukemmin puheenvuoroja.

Hankkija

  • Vieras
Rakas saatana. Rukoilen että minun ei tarvitsisi kuunnella jahnukaisen keskustelulähetyksessä tänäiltana yleensä tuntitolkulla linjoilla roikkuvaa alaikäistä kuopiolaista Karoliinaa... Aamen.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 24, 2010, 00:47:00 ap kirjoittanut Hankkija »

Hankkija

  • Vieras
Jahnukaisen lähetykseen voi soittaa tänään poikkeuksellisesti numeroon 046-6253345

Hankkija

  • Vieras
Rakas saatana. Rukoilen että minun ei tarvitsisi kuunnella jahnukaisen keskustelulähetyksessä tänäiltana yleensä tuntitolkulla linjoilla roikkuvaa alaikäistä kuopiolaista Karoliinaa... Aamen.


Ei auttanut rukoukset, niinpä pistän lähetyksen kiinni. hyvää yötä.

kreku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 79
  • Karma: +0/-0
Rakas saatana. Rukoilen että minun ei tarvitsisi kuunnella jahnukaisen keskustelulähetyksessä tänäiltana yleensä tuntitolkulla linjoilla roikkuvaa alaikäistä kuopiolaista Karoliinaa... Aamen.


joo pitää paikkansa! Mutta saatana on kovasydäminen tai sit se ei kuuntele pasiradiota.

Seashadow

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 219
  • Karma: +0/-0
  • :~~~D
    • wat
Rakas saatana. Rukoilen että minun ei tarvitsisi kuunnella jahnukaisen keskustelulähetyksessä tänäiltana yleensä tuntitolkulla linjoilla roikkuvaa alaikäistä kuopiolaista Karoliinaa... Aamen.

Nojoo on se aika ärsyttävää.Tosin soittelenhan mä iteki ja jauhan paskaa samallai  :P
Siikana lentäisin taivaalla

^^Jaxe^^

  • Vieras
Rakas saatana. Rukoilen että minun ei tarvitsisi kuunnella jahnukaisen keskustelulähetyksessä tänäiltana yleensä tuntitolkulla linjoilla roikkuvaa alaikäistä kuopiolaista Karoliinaa... Aamen.

Muutenkin todella mukavaa varmaan sille sen ystävälle kun kyseinen tyyppi hölöttää siitä jotain paskaa selän takana. Todella ystävän palvelus.