PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradion keskustelulähetys alkaa jälleen 4.10.2009 Jahnukaisen vetämänä  (Luettu 16142 kertaa)

Jahnukainen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 15
  • Karma: +0/-0
Kai jatkat omassa radiossasi keskustelulähetyksiä?

Meinaan oli mielenkiintoisia lähetyksiä ja olisi mukava kuunnella tulevaisuudessa. Meinaan tuon pienen tauon aikana keskustelulähetyksen taso nousi hyvin, ei ollut enää päällepuhumisija ym häiritsevää.

Harmi tosiaan että kävi näin.

Kyllä mulla on mielessä tuo käynyt että tälle nyt menetetylle kehitetään jatkoa ihan omin voimin. Se on mielenilmaukseni Pasin yksipuolista toimintaa vastaan ja samalla tuo teille ohjelmaa jotka ovat pitäneet lähetyksistäni. Käytän toistaiseksi ilmaista streemiä johon mahtuu kuuntelijoita - listen2myradio - ja mahtuu sinne asiaohjelmakin.

Tätä kaikkea täytyy nyt hautoa mielessä. Ilman sitä anteeksipyyntöä ja tiettyjen oikeuksien palauttamista mulla ei ole Pasille mitään asiaa.


sopimuksen mukaan mun pitää saada tallenne tuosta välittömästi lähetyksen jälkeen.
en ole saanut.
antaa olla jos ja kun se on niin vaikeata.



Sinä se olet tässä rikkonut ensimmäisenä sopimuksen. Ja poistanut multa tunnukset ftp:lle, joten ei ole edes paikkaa mihin uppia lähetys. Se tulee jos saan tunnukset takaisin.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
No mulla on se lähetys jo.
mitään ei ole tietenkään poistettu mutta passu on muutettu.
Kunhan joskus sieltä saadaan ssh oikat pois ni palautetaan.
odottelen tosin edelleen sitä ftp asetusta se on kimmon käsissä.jos se joskus......
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Jahnukainen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 15
  • Karma: +0/-0
No mulla on se lähetys jo.
mitään ei ole tietenkään poistettu mutta passu on muutettu.
Kunhan joskus sieltä saadaan ssh oikat pois ni palautetaan.
odottelen tosin edelleen sitä ftp asetusta se on kimmon käsissä.jos se joskus......

Puhelimessa sovittiin aikaisemmin myös että laittaisin sinne myös 2 aikaisempaa lähetystä joiden sijainnista olit epävarma. Enkä voi tällä hetkellä tehdä sen suhteen mitään, en mä voi niitä loputtomiin säilöä missään omalla ftp:llä kun on siellä muutakin viemässä tilaa. Että kerropa sähköpostitse kun sinne pääsee ja millä salasanalla jos se ssh on niin vaarallinen niin laitan lähetykset sinne minne kuuluu. Ei sillä ssh:lla pääse tekemään vahingossakaan mitään ei-toivottua kun se palvelin on hyvin suojattu.

Seashadow

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 219
  • Karma: +0/-0
  • :~~~D
    • wat
Luin nuita edellisiä viestejä, tuli mieleen ihan Ala-asteen kinastelut kavereitten kanssa  ;D. Paiskatkaapa kättä nyt.
Siikana lentäisin taivaalla